Τρίτη 20 Απριλίου 2010

«Φρένο» στο μετρό με προσφυγή Ανθιμου

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 20/04/2010

 Με ρυθμούς χελώνας «τρέχει» το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς, εν μέσω τεχνικών, οικονομικών και διαχειριστικών προβλημάτων, φρένο βάζει και ο Μητροπολίτης Ανθιμος. Η προσφυγή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας ως προέδρου του Δ. Σ. του Παπάφειου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, με σκοπό να μπλοκάρει την απαλλοτρίωση 900 τ. μ., προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις και ο κίνδυνος να χαθεί ένας ακόμη σταθμός είναι πλέον ορατός...

Κατάπληκτος από τις ενέργειες του μητροπολίτη δηλώνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Οικονομίδης, αναφέροντας κατηγορηματικά ότι αν μέσα σε ενάμιση μήνα δεν προχωρήσει η διαδικασία, ο σταθμός δεν θα γίνει. «Θεωρώ, αν μη τι άλλο, απαράδεκτο ο μητροπολίτης να συμπεριφέρεται ως μάνατζερ real estate company αντί να βάζει μπροστά το συμφέρον της πόλης. Κι ενώ θα περίμενε κανείς από ένα θρησκευτικό ηγέτη να προσπαθήσει να δώσει λύσεις και διεξόδους στις καθυστερήσεις, έρχεται να επιδεινώσει τα προβλήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο γ. γ. του ΥΥΜΔ. Με την προσφυγή της στο ΣτΕ η διοίκηση του Παπάφειου «Ο Μελιτεύς», την οποία υπογράφει ο πρόεδρος μητροπολίτης Ανθιμος, ζητάει την ακύρωση τόσο της κοινής υπουργικής απόφασης περί αναγκαστικής απαλλοτρίωσης όσο και της απόφασης του υπουργού Μεταφορών και Δικτύων για προσωρινή κατάληψη για τις εγκαταστάσεις του εργοταξίου.
Η διοίκηση του Μετρό θα επιδιώξει συνάντηση με τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης εντός των ημερών για την «επαναδιαπραγμάτευση» ενός θέματος που εκκρεμεί εδώ και δύο χρόνια. Η εκκρεμότητα αυτή, όπως εξηγεί εκπρόσωπος της «Αττικό Μετρό», καθυστέρησε μια σειρά από εργασίες που απαιτούνται για την κατασκευή σταθμού μέσου σταθερής τροχιάς. Οι μετροπόντικες λόγω της εμπλοκής του Παπάφειου παραμένουν καθηλωμένοι στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου από τις 10 Νοεμβρίου. Σε περίπτωση που οι διοικήσεις Μετρό και Παπάφειου διευθετήσουν τη διαφορά, το έργο να προχωρήσει με την κατασκευή διαφραγματικών τειχών που σημαίνει καθυστέρηση τουλάχιστον τριών μηνών. Σε αντίθετη περίπτωση, το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα μειώσει τους σταθμούς από 13 σε 12.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.