ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 22/04/2010
Καθυστερήσεις, που φθάνουν και τα δύο χρόνια, υπερβάσεις προϋπολογισμών και εκπτώσεις της τάξης του 40% συνθέτουν τη μάλλον γκρίζα εικόνα των έργων, όπως αποτυπώνεται από τα πρώτα στοιχεία της ηλεκτρονικής «ταυτότητας» που επιχειρεί το υπουργείο Υποδομών...
Από την κακοδαιμονία των καθυστερήσεων δεν ξέφυγαν ούτε τα έργα μετρό, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ακόμη πιο σκούρα είναι τα πράγματα στα έργα της Θεσσαλονίκης. Η βασική γραμμή των 9 χλμ. με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ, είχε ανατεθεί τον Απρίλιο του 2006 με προοπτική να λειτουργήσει τον Οκτώβριο του 2012. Ως τώρα έχει περάσει το 50% του χρόνου και έχει υλοποιηθεί λιγότερο από το 25% του έργου, ενώ έχουν απορροφηθεί 206 εκατ. ευρώ. *
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.