Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα μεγάλου προϋπολογισμού σχέδιο το οποίο μεταφέρει εκατοντάδες χιλιάδες στατιστικούς επιβάτες κάθε μέρα πάνω σε χαρτί. Το σχέδιο σκοπό έχει κυρίως να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μεταφορικά με το να ξεβουλώσει τις κύριες οδικές αρτηρίες και να εκνευρίζει τους πάντες με...
Σατυρίζει ο Μεθεξής
τις καθυστερήσεις στις οποίες υπόκειται μετά από την ετήσια πρωθυπουργική επίσκεψη στη ΔΕΘ.
Κάθε χρόνο, όταν επισκέπτεται την πόλη ο πρωθυπουργός για να κάνει τις προεκλογικές του εξαγγελίες, στήνονται φράκτες γύρω από τα μέρη όπου σχεδιάζεται να κατασκευαστούν σταθμοί μετρό και ειδικοί τεχνικοί με τεράστια μαγνητόφωνα τα οποία παίζουν στο ρυθμό τρυπανιών στέλνονται στα μέρη εκείνα για να κάνουν φασαρία και να φαίνεται και ν’ ακούγεται ότι το έργο προχωρά με πλήρη και ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Επίσης, κάθε φορά γίνεται και μία προφορική επέκταση των σχεδίων του μετρό ως αποζημίωση για τις καθυστερήσεις που προκάλεσαν οι προηγούμενες - πάντοτε - κυβερνήσεις. Υπολογίζεται ότι το μετρό Θεσσαλονίκης, μετά από ακόμα 5-6 εγκαίνια ΔΕΘ θα εκτείνεται - στα σχέδια - από τον σιδηροδρομικό σταθμό Stazione Termini της Ρώμης μέχρι το αεροδρόμιο Sheremetyevo στη Μόσχα.
Στο μεσοδιάστημα, ο προϋπολογισμός του έργου συνεχίζει να αυξάνει με θαυματουργό τρόπο σε εκθετική - παραγοντική συνάρτηση παρά την παντελή και πασιφανή απουσία οποιασδήποτε προόδου.
Το μετρό Θεσσαλονίκης - σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια θα ξεκινάει από το Νέο Διαστημικό Σταθμό επιβατών, ο οποίος θα έχει πλέον ολοκληρωθεί περί το 2100 όταν τα διαστημικά ταξίδια θα είναι τόσο συνηθισμένα όσο και ένα απλό ταξίδι με αυτοκίνητο σήμερα.
Στη συνέχεια θα περνάει από τη στάση ονόματι 'Νέα Δημοκρατία' (την οποία υπολογιζόταν πως θα ψήφιζαν οι μισοί Θεσσαλονικείς στις προηγούμενες εκλογές, αλλά επειδή ο μπαρμπα-Γιάννης ήταν πιο τολμηρός, τους τη βγήκε λίγο πιο ανατρεπτικά). Η εν λόγω στάση θα αλλάξει όνομα σε ‘Γ. Παπανδρέου’ εναλλάξ με το χρώμα του ενίοτε δημάρχου και οι τοίχοι θα βάφονται αναλόγως: μία γαλάζιοι, μία πράσινοι. Για τις επιμέρους αποχρώσεις, θα αποφασίζουν παχυλόμισθες επιτροπές υμετέρων και προσκείμενων μέχρι την τελική παραλαβή το 2869 μ.Χ.
Η επόμενη στάση θα είναι η Βενιζέλου με πορτραίτα του παλαιού μας πρωθυπουργού όπως και πορτραίτα του έως το 2004 υπουργού πολιτισμού καθώς μέχρι τότε θα είναι αδύνατο για τους ιστορικούς να θυμούνται ποιος Βενιζέλος ήταν ποιος.
Η στάση μετά τη Βενιζέλου θα είναι η Αγία Σοφία, γεμάτη εικόνες του αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, όπως επίσης και φράσεις μεγάλης σοφίας που είχε την φώτιση να εκστομίσει κατά την αρχιεπισκοπική του θητεία, με πρώτη πρώτη την βαθιά φιλοσοφημένη φράση 'Σας πάω!' και από κάτω της: "ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΑΜΕ! Μετρό Θεσσαλονίκης".
Αμέσως μετά οι επιβάτες θα έχουν την επιλογή να κατέβουν στη στάση 'Παλαιό Συντριβάνι' καθώς μέχρι την εκτιμώμενη ολοκλήρωση του έργου, θα έχει αισίως συμπληρώσει τα 855 χρόνια ύπαρξης.
Η επόμενη στάση θα είναι τα ερείπια του αρχαίου πανεπιστημίου. Ο σταθμός θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο για την εξυπηρέτηση των τουριστών οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν σε μεγάλες ταμπέλες δίπλα στα ερείπια του πανεπιστημίου πως 100 χρόνια κυβερνητικής πολιτικής αποπροσανατολισμένων μεταρρυθμίσεων, συνεχούς απεργίας των καθηγητών, συνεχών ταραχών των φοιτητοπατέρων - κοινώς ονομαζόμενων φαρισαίων των ακαδημιών - και της αδιαφορίας των φοιτητών, δημιούργησαν αυτό που θα μπορούν να δουν γύρω τους: ερείπια.
Στη συνέχεια το μετρό συνεχίζει στη στάση Παπάφη η οποία θα κοσμείται με προτομές και φωτογραφίες του αλησμόνητου μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, ο οποίος με μεγάλη αυταπάρνηση παραχώρησε το εκκλησιαστικής ιδιοκτησίας οικόπεδο στο οποίο κατασκευάστηκε ο σταθμός, δεχόμενος μόνο το πενιχρό ποσό των 300.000.000 Ευρώ ως αποζημίωση από το κράτος και κατ’ επέκταση τους φορολογούμενους ομήρους-πολίτες.
Στη συνέχεια το μετρό θα σταματάει στις στάσεις Ευκλείδη και Φλέμινγκ που για λόγους καθαρά ηθικούς δεν ονομάστηκαν Τσιμεντούπολη 1 και 2.
Η επόμενη στάση που σήμερα είναι γνωστή ως Αναλήψεως προβλέπεται να μετονομαστεί σε Αποκαλύψεως, μιας και η ολοκλήρωση του έργου από πολλούς εκτιμάται πως θα συμπέσει με τις έσχατες μέρες του κόσμου αφτού που ζούμε, σύμφωνα με τις ιερές γραφές, με μαρτυρίες του Νοστράδαμου, βιβλία του ιλλουμινάτο Νταν Μπράουν και αμπελοφιλοσοφίες του Κοέγιο.
Μετά από την Πατρικίου τα τρένα θα σταματούν στην Βουλγαράκη προς τιμήν μίας μεγάλης πολιτικής διάνοιας, συνέταιρου τέκνου βαμπίρ με πρόσφατο φόρουμ.
Στη συνέχεια, θα έρχεται ο σταθμός Παλαιάς Ελβετίας, καθώς ακόμα και η νέα Ελβετία θα είναι πια παλιά όταν το έργο γίνει πραγματικότητα.
Από εκεί και μετά τα τρένα θα αποσύρονται στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας για μηχανολογική συντήρηση και επανέλεγχο συστημάτων ασφαλείας προβολέων... Σαφώς και όχι. Θα αποσύρονται στο εργαστήριο graffiti Πυλαίας όπου θα στολίζονται με όμορφους πίνακες ερεθισμένων σεξουαλικών οργάνων (αντρικών και γυναικείων) και ευγενική φρασεολογία με μεγάλα ασημένια, χοντρά γράμματα από καλλιτεχνικά ευαίσθητους νεαρούς και νεαρές που δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν.
Από εκεί, θα ξεκινούν μυστικά τούνελ λουόμενων με απόβλητα μετακινούμενων οι οποίοι με ελεύθερη ροή τύπου τσουλήθρας ή καλύτερα νεροσκατοτσουλήθρας, θα κινούνται χωρίς οχήματα με τη δύναμη της βαρύτητας και ειδικών αντλιών υπογείως σε ακτινωτές διακλαδώσεις.
Ειδικές αδιάβροχες στολές ασορτί με αντιασφυξιογόνες μάσκες θα προμηθεύονται επί πληρωμή από τις εισόδους των σταθμών με δώρο το «ΜΕΤΡΟ 2033» του Ντμίτρι Γκλουκόφσκι σε φλασάκι ή σε δισκάκι μπλου ρέι. Χρήσιμες, θα φοριούνται και στις κοσμικές θερινές εκδηλώσεις για προστασία από το φαινόμενο του θερμοκηπίου, σίγουρη μαστ ένδυση στα νυχτερινά πάρτυ γάμων, άσε που θα γλυτώνεις και τη μπόχα από τα νανοσωματίδια και τις βρωμερές λιγδιασμένες ανάσες του διπλανού σαλιάρη μουστακαλή γλοιώδη μετανάστη στο δρόμο.
Τραίνα, εισιτήρια
Τα τραίνα θα οδηγούνται από υπολογιστές, ο καθένας από τους οποίους θα μπορεί να ελέγχει τα φρένα και τις πόρτες, καθιστώντας τους έτσι πιο έξυπνους και χρήσιμους από ολόκληρη την επιτροπή σχεδιασμού του έργου, πόσο μάλλον την επιτροπή 'επίβλεψης και υπέρβασης προϋπολογισμού' του μετρό Θεσσαλονίκης.
Τα εισιτήρια θα ξεκινήσουν από τιμή η οποία θα καθοριστεί μόνο μέσα στην τελευταία 20-ετία πριν την ολοκλήρωση του έργου και θα ακολουθούν τον τύπο:
Τ = Το * e^(2*Π*t) όπου Τ η τρέχουσα τιμή, Το η αρχική τιμή, e η σταθερά ~=2.71..., 2*Π ο ρυθμός αύξησης του ελλείμματος του υπουργείου μεταφορών, ο οποίος εκφράζεται στην παρούσα εξίσωση ως 2 επί τον τρέχοντα πληθωρισμό και t ο χρόνος σε χρόνια.
Προκειμένου τα εισιτήρια να είναι καλαίσθητα, θα έχουν έντονο φουξ χρώμα με σκούρες μπλε βούλες και γράμματα σε έντονη γυαλιστερή ασημένια ανάγλυφη μελάνη. Διαγωνισμοί για το καλύτερο εισιτήριο με φωτογραφίες του νικητή δίπλα από πριν, θα διεξάγονται κατά καιρούς.
Σαφώς για τους μόνιμους χρήστες του μετρό VIP class και όσους ακαλαίσθητους διαφωνούν με την επιλογή των χρωμάτων, θα υπάρχουν κάρτες πολλαπλών χρήσεων με μπορντό-πετρόλ ρίγες σε φόντο μελί και έντονα, γυαλιστερά χρυσά γράμματα ώστε να μοιάζουν με προσκλήσεις σε πάρτι Nτράγκ Κουίνς που λαμβάνουν μέρος σε σκυλάδικα παρατράγουδα και θα έχουν μικρές αναφορές με ψιλά γράμματα στους κύκλους του Μορ και στον Τερζάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.