Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Καραμπόλα αμαξοστασίων στο μετρό Θεσσαλονίκης

Ράδιο Θεσσαλονίκη, 28/12/2010


Το έργο βρέθηκε με δύο αμαξοστάσια. Ένα το αρχικό στην Πυλαία και το δεύτερο στην Καλαμαριά, λόγω της επέκτασης του έργου.

Το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έχει χωροθετηθεί σε ένα μικρό οικόπεδο μόλις 50 στρεμμάτων, πάνω σε ρέμα.



Βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από τον τελευταίο σταθμό.

Λόγω των καθυστερήσεων από απαλλοτριώσεις, θα είναι έτοιμο μετά την κατασκευή του αμαξοστασίου της Καλαμαριάς.

Το αμαξοστάσιο της Καλαμαριάς αναμένεται να γίνει γρηγορότερα.

Χωροθετήθηκε σε επίπεδο οικόπεδο 100 στρεμμ. και δίνει περισσότερες και ευκολότερες λύσεις στις ανάγκες που καλύπτει ένα αμαξοστάσιο.

Ως λύση εξετάζεται να συρρικνωθεί ή να καταργηθεί το πρώτο , επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό με 200 εκ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία".

"Είχαμε επισημάνει το μεγάλα προβλήματα στην προχειρότητα και τον σχεδιασμό της βασικής γραμμής μόνο στα όρια του δήμου Θεσσαλονίκης.

Αυτή η προχειρότητα και τα λάθη δημιουργούν τις μεγάλες καθυστερήσεις και πολλές φορές αμφιβολίες για την ολοκλήρωση του έργου.

Τα περισσότερα από τα προβλήματα έχουν ξεπεραστεί", τονίζει στο ΡΘ ο υφυπουργός υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης.

"Είμαι βέβαιος", συνεχίζει, "πως με τη βοήθεια των φορέων της Θεσσαλονίκης το 2015 μπορούμε να έχουμε το μετρό σε λειτουργία μέχρι την Καλαμαριά και ταυτόχρονα να έχει ξεκινήσει και η κατασκευή της γραμμής στη δυτική Θεσσαλονίκη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.