Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Μετρό Θεσσαλονίκης: ο Μετροπόντικας ''έσκασε μύτη'' στο σταθμό ΕΥΚΛΕΙΔΗ

ypodomes, 11/03/2011

Το τελευταίο διάστημα η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης δείχνει ότι μπορεί να ξεπεράσει τα προβλήματα της και να προχωρήσει. Χτες είχαμε μια σημαντική είδηση όσον αφορά την πρόοδο της κατασκευής του έργου. Ο πρώτος μετροπόντικας «έσκασε μύτη» στον σταθμό Ευκλείδη.
Ο σταθμός ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ...
 είναι ο πρώτος σταθμός που ολοκληρώθηκε η κατασκευή του. Βρίσκεται στη συμβολή των οδών Κωνσταντινουπόλεως και Kατσιμίδη. Η άφιξη του μηχανήματος στον 8ο σταθμό (αν υπολογίσουμε ότι κάποια στιγμή θα αρχίσει και η κατασκευή του σταθμού ΠΑΠΑΦΗ) είναι αρκετά σημαντική κυρίως για την ψυχολογία του έργου.
Πολλοί Θεσσαλονικείς μη βλέποντας ύστερα από 5 χρόνια να τελειώνει έστω μέρος των έργων αρχίζουν να αμφιβάλλουν για την συνολική πρόοδο των εργασιών. Στην άφιξη βρισκόταν ο Υφυπουργός Υποδομών ο οποίος φανερά χαρούμενος για την πρόοδο του έργου μίλησε για το έργο και δήλωσε πως αν όλα πάνε καλά στα τέλη του έτους θα ξεκινήσει και η επέκταση για Καλαμαριά με 5χλμ και 5 σταθμούς. Εξασφαλισμένα είναι όπως είπε τα 550.000.000 που απαιτούνται για την κατασκευή.
Οι εργαζόμενοι όπως δήλωσε ο ίδιος είναι περίπου 850 και με την εκκίνηση των εργασιών κατασκευής της επέκτασης για Καλαμαριά ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί. Για τον σταθμό Παπάφη δήλωσε πως η θέληση του Υπουργείου είναι να βρεθεί η χρυσή τομή με το ίδρυμα και τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο.
Για τις αρχαιολογικές έρευνες είπε ότι είναι οι πιο εκτεταμένες σε όλη την Ελλάδα και το τελικό τους κόστος θα φτάσει τα 60.000.000 ευρώ ενώ η ολοκλήρωση τους έχει φτάσει σε ποσοστό 45%. Για την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής επανέλαβε πως θα γίνει τέλος του 2014 αρχές του 2015 ενώ για τα συνολικά 4 δις και την κατασκευή όλων των γραμμών και επεκτάσεων που σχεδιάζονται για την πόλη είπε πως πιστεύει ότι σε ορίζοντα δεκαετίας θα μπορέσει να ολοκληρωθεί όλο το δίκτυο.
Επόμενος σταθμός είναι ο ΦΛΕΜΙΝΓΚ και μετά...άγνωστο. Τα σενάρια που συζητούνται είναι πολλά με πρώτο και καλύτερο την διαγραφή από το έργο των σταθμών ΒΟΥΛΓΑΡΗ και ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ. Σε αυτή την περίπτωση η βασική γραμμή μετά το σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ θα συνεχίσει προς την Καλαμαριά και θα καταλήξει στον μελλοντικό σταθμό ΜΙΚΡΑ. Πάντως η δυσκολία της περιοχής του σταθμού ΑΝΑΛΗΨΗ είναι μάλλον αυτή που θα κρίνει το μέλλον για την διάνοιξη της σήραγγας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.