Ράδιο Θεσσαλονίκη, 18/04/2011
Μνημόνιο συνεργασίας για την προβολή και ταχύτερη προώθηση του μετρό Θεσσαλονίκης για τα έργα κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης συνυπέγραψε η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και 23 φορείς της πόλης...
Την σύσταση διακομματικής επιτροπής με αντικείμενο την εξέλιξη κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης πρότεινε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
«Όπως υπάρχει ενημέρωση και συνεργασία με τους φορείς της Θεσσαλονίκης για το έργο του μετρό, το ίδιο θα πρέπει να υπάρξει και σε επίπεδο κομμάτων. Για αυτό τον λόγο έχω προτείνει τη σύσταση διακομματικής επιτροπής, η οποία θα μπορεί κάθε μήνα ή δίμηνο να συνέρχεται, να συζητάει και να ενημερώνεται για όλες τις εξελίξεις του έργου. Το Μετρό απαιτεί συνεργασία και συναίνεση», τόνισε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς, ενώ επανέλαβε την εκτίμηση ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2015.
Αναφερόμενος στο ζήτημα επαναχάραξης της βασικής γραμμής, δήλωσε πως γίνονται όλες οι συζητήσεις, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη διαβούλευσης για το εν λόγω θέμα, μέχρι να πάρει τον δρόμο προς έγκριση από την ΕΕ. «Είναι επιτακτική η ανάγκη συναντήσεων για ανάλυση του θέματος σε βάθος. Δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή ένσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για το χρονοδιάγραμμα του έργου, ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε ότι «στόχος είναι η βασική γραμμή να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές 2015». Για την οδό Δελφών, ο κ. Κωνσταντινίδης ξεκαθάρισε ότι θα μείνει κλειστή 10 μήνες, όπως έχει ανακοινωθεί εξ αρχής, επαναλαμβάνοντας ότι η συγκεκριμένη περιοχή παρουσιάζει τις μεγαλύτερες τεχνικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει η εταιρία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σχετικά με το ζήτημα της επέκτασης του μετρό προς δυσμάς, ο κ. Μαγκριώτης υπενθύμισε ότι ήδη «τρέχει» η μελέτη για τη γραμμή προς Σταυρούπολη, ώστε αυτή να δημοπρατηθεί το 2013, ενώ επανέλαβε πως «γίνεται συζήτηση με δημάρχους και με δημάρχους της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης, για μια δεύτερη, εγκάρσια γραμμή», που θα περνά από Ξηροκρήνη, Μενεμένη, Αμπελοκήπους, Ελευθέριο Κορδελιό και Εύοσμο. «Φως» διαφαίνεται και στο θέμα των πάρκινγκ, αφού μεταξύ άλλων συμφωνήθηκε ήδη η κατασκευή δύο σταθμών στάθμευσης με το ΑΠΘ.
Να μπει τέλος στην καταστροφολογία και την «υστερία» όπως την χαρακτήρισε, ζήτησε από την πλευρά του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης.
Αναφορικά με τις διαμαρτυρίες των επαγγελματικών και των κατοίκων των περιοχών όπου εκτελούνται εργασίες μετρό, επεσήμανε πως «το να παραπονιόμαστε συνέχεια δεν κάνει καλό και δημιουργεί μόνο προβλήματα. Όταν χτίζεις ένα σπίτι ταλαιπωρείσαι. Έτσι θα ταλαιπωρηθούμε και εμείς για κάποια χρόνια. Δεν ήρθε και η καταστροφή του κόσμου».
Τέλος, ανέφερε πως το "Μνημόνιο" αφορά τη γενική συνεργασία των μεγαλύτερων φορέων της Θεσσαλονίκης σε όλη τη διάρκεια κατασκευής του έργου και ως εκ τούτου δεν μπορούν να τεθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και σαφής προϋπολογισμός.
Ο διευθυντής της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Γιώργος Κωνσταντινίδης επεσήμανε ότι υπερδιπλασιάστηκαν οι απορροφήσεις τον τελευταίο χρόνο, στα 6,5 εκατ. ευρώ, έναντι 2 - 2,5 εκατ. ευρώ την ίδια εποχή πέρυσι, γεγονός που – όπως είπε - αποτυπώνει την επιτάχυνση του έργου. Σημείωσε ότι η εταιρία καταβάλει κάθε προσπάθεια για να ανακτηθεί ο χαμένος χρόνος.
Μνημόνιο συνεργασίας για την προβολή και ταχύτερη προώθηση του μετρό Θεσσαλονίκης για τα έργα κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης συνυπέγραψε η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και 23 φορείς της πόλης...
Την σύσταση διακομματικής επιτροπής με αντικείμενο την εξέλιξη κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης πρότεινε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
«Όπως υπάρχει ενημέρωση και συνεργασία με τους φορείς της Θεσσαλονίκης για το έργο του μετρό, το ίδιο θα πρέπει να υπάρξει και σε επίπεδο κομμάτων. Για αυτό τον λόγο έχω προτείνει τη σύσταση διακομματικής επιτροπής, η οποία θα μπορεί κάθε μήνα ή δίμηνο να συνέρχεται, να συζητάει και να ενημερώνεται για όλες τις εξελίξεις του έργου. Το Μετρό απαιτεί συνεργασία και συναίνεση», τόνισε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς, ενώ επανέλαβε την εκτίμηση ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2015.
Αναφερόμενος στο ζήτημα επαναχάραξης της βασικής γραμμής, δήλωσε πως γίνονται όλες οι συζητήσεις, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη διαβούλευσης για το εν λόγω θέμα, μέχρι να πάρει τον δρόμο προς έγκριση από την ΕΕ. «Είναι επιτακτική η ανάγκη συναντήσεων για ανάλυση του θέματος σε βάθος. Δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή ένσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για το χρονοδιάγραμμα του έργου, ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε ότι «στόχος είναι η βασική γραμμή να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές 2015». Για την οδό Δελφών, ο κ. Κωνσταντινίδης ξεκαθάρισε ότι θα μείνει κλειστή 10 μήνες, όπως έχει ανακοινωθεί εξ αρχής, επαναλαμβάνοντας ότι η συγκεκριμένη περιοχή παρουσιάζει τις μεγαλύτερες τεχνικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει η εταιρία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σχετικά με το ζήτημα της επέκτασης του μετρό προς δυσμάς, ο κ. Μαγκριώτης υπενθύμισε ότι ήδη «τρέχει» η μελέτη για τη γραμμή προς Σταυρούπολη, ώστε αυτή να δημοπρατηθεί το 2013, ενώ επανέλαβε πως «γίνεται συζήτηση με δημάρχους και με δημάρχους της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης, για μια δεύτερη, εγκάρσια γραμμή», που θα περνά από Ξηροκρήνη, Μενεμένη, Αμπελοκήπους, Ελευθέριο Κορδελιό και Εύοσμο. «Φως» διαφαίνεται και στο θέμα των πάρκινγκ, αφού μεταξύ άλλων συμφωνήθηκε ήδη η κατασκευή δύο σταθμών στάθμευσης με το ΑΠΘ.
Να μπει τέλος στην καταστροφολογία και την «υστερία» όπως την χαρακτήρισε, ζήτησε από την πλευρά του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης.
Αναφορικά με τις διαμαρτυρίες των επαγγελματικών και των κατοίκων των περιοχών όπου εκτελούνται εργασίες μετρό, επεσήμανε πως «το να παραπονιόμαστε συνέχεια δεν κάνει καλό και δημιουργεί μόνο προβλήματα. Όταν χτίζεις ένα σπίτι ταλαιπωρείσαι. Έτσι θα ταλαιπωρηθούμε και εμείς για κάποια χρόνια. Δεν ήρθε και η καταστροφή του κόσμου».
Τέλος, ανέφερε πως το "Μνημόνιο" αφορά τη γενική συνεργασία των μεγαλύτερων φορέων της Θεσσαλονίκης σε όλη τη διάρκεια κατασκευής του έργου και ως εκ τούτου δεν μπορούν να τεθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και σαφής προϋπολογισμός.
Ο διευθυντής της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Γιώργος Κωνσταντινίδης επεσήμανε ότι υπερδιπλασιάστηκαν οι απορροφήσεις τον τελευταίο χρόνο, στα 6,5 εκατ. ευρώ, έναντι 2 - 2,5 εκατ. ευρώ την ίδια εποχή πέρυσι, γεγονός που – όπως είπε - αποτυπώνει την επιτάχυνση του έργου. Σημείωσε ότι η εταιρία καταβάλει κάθε προσπάθεια για να ανακτηθεί ο χαμένος χρόνος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.