Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Μέτρα για τους “μετρόπληκτους” καταστηματάρχες

Μακεδονία, 17/05/2011
Μείωση τιμολογίων νερού, ένταξη σε προγράμματα διατήρησης θέσεων απασχόλησης, διευκολύνσεις στην καταβολή εισφορών εργαζομένων στο ΙΚΑ είναι τα μέτρα που προτείνονται για την ελάφρυνση των καταστηματαρχών που πλήττονται από τα εργοτάξια του μετρό στη Θεσσαλονίκη...



Του Φώτη Κουτσαμπάρη

Σε χθεσινή σύσκεψη στα γραφεία της Αττικό Μετρό ΑΕ στη Θεσσαλονίκη, υπό την προεδρία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννη Μαγκριώτη, εξετάστηκαν οι δυνατότητες που υπάρχουν για να διευκολυνθούν οι έμποροι ώστε να αντιμετωπίσουν την επιπλέον οικονομική ζημία που υφίστανται από τη δυσκολία πρόσβασης των πολιτών στα μαγαζιά τους. Συμμετείχαν η περιφερειακή διευθύντρια του ΟΑΕΔ κ. Κυριακή Τεκτονίδου, ο περιφερειακός διευθυντής του ΙΚΑ κ. Δημήτρης Καλάμπαλης και ο αντιπρόεδρος της ΕΥΑΘ κ. Δημήτρης Ασβεστάς.
Ο υφυπουργός ζήτησε από τους υπηρεσιακούς παράγοντες να καταθέσουν προτάσεις για την ελάφρυνση των καταστηματαρχών και να διερευνήσουν το ενδεχόμενο ένταξής τους σε χρηματοδοτικά προγράμματα. Οι προϊστάμενοι δεσμεύτηκαν ότι θα μελετήσουν τις δυνατότητες που υπάρχουν και θα επανέλθουν με συγκεκριμένο πλαίσιο ενεργειών.

Το στρατηγικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης


Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννης Μαγκριώτης, σε ανοικτή εκδήλωση που διοργάνωσε χθες το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης, παρουσίασε την πρόταση για το Στρατηγικό Σχέδιο Συγκοινωνιακών Υποδομών της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.
Ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε ότι αρκετά από τα έργα του Σχεδίου 2010-2020 ήδη κατασκευάζονται, όπως το μετρό, μερικά θα δημοπρατηθούν μέσα στο 2011, όπως η αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής - εσωτερικού δακτυλίου και το πρώτο τμήμα της συνέχειας της εξωτερικής περιφερειακής από το κόμβο Αγ. Παντελεήμονα μέχρι τα Πεύκα. Άλλα έργα είναι στη φάση της ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και άλλα είναι στη φάση της μελέτης, όπως η νέα χάραξη του εξωτερικού δακτυλίου - εξωτερικής περιφερειακής, από τα Πεύκα μέχρι το Αεροδρόμιο και τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη - Μουδανιά.  


Κεντρικές επιλογές του Σ.Σ.Σ.Υ. 2010-2020 είναι:
α) Το δίκτυο γραμμών του μετρό Θεσσαλονίκης που καλύπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα,
β) δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι με τις ακτινωτές συνδέσεις τους με το πολεοδομικό συγκρότημα, η εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή,
γ) οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τις πρωτεύουσες της Κεντρικής Μακεδονίας με οδικούς άξονες που θα έχουν τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου,
δ) η ολοκλήρωση του διάδρομου προσγείωσης - απογείωσης του αεροδρομίου και η μελέτη σκοπιμότητας ενός νέου αεροσταθμού,
ε) ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ με βάση το δίκτυο των γραμμών του μετρό και η ανάπτυξη στη συνέχεια συμπληρωματικών γραμμών τραμ, εκεί όπου η πόλη δεν θα καλύπτεται από το μετρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.