ndthessaloniki, 09/09/2011
Επιστολή στον Πρόεδρο της ΝΔ Θεσσαλονίκης έστειλε χτες ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης θέλοντας να απαντήσει σε ανάρτηση της Ιστοσελίδας μας, στην οποία χαρακτηρίστηκε ως φιέστα η πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε σε εργοτάξιο του μετρό.
Η επιστολή Μαγκριώτη έχει ως εξής:
Σχετικά με την «Θέση της ΝΔ για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης»
Προς τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Θεσσαλονίκης της ΝΔ
κ. Δημήτρη Βαρτζόπουλο
Αγαπητέ Δημήτρη,
Λυπάμαι για την ανακοίνωση της ΝΔ σχετικά με το Μετρό, που δημοσιεύθηκε μετά την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 6 Σεπτέμβρη. Χαρακτηρίζετε την σύσκεψη κενή περιεχομένου και καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα, επειδή πραγματοποιήθηκε στον υπό κατασκευή σταθμό «Ευκλείδης»
Θα μου επιτρέψεις να ρωτήσω ποια ήταν η γνώμη σας όταν ο κ. Σουφλιάς επισκεπτόταν, παραμονές εγκαινίων της ΔΕΘ τις λαμαρίνες των περιφράξεων, γιατί εργοτάξιο δεν υπήρχε, και βάφτιζε τους μετροπόντικες «Αλέξανδρο και Φίλιππο», χωρίς να έχουν πάει ακόμα στη Θεσσαλονίκη. Ένα χρόνο μετά, επισκέφθηκε ξανά το ίδιο εργοτάξιο μαζί με τον τότε Πρωθυπουργό Κ.Καραμανλή, και ξαναβάφτισε τους μετροπόντικες «Γιωρίκα και Κωστίκα» αυτή τη φορά. Όμως ακόμα δεν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες.
Τα ξεπερνάω όλα αυτά γιατί θέλω να μείνω στην ουσία.
Θέλω να τονίσω ότι θεωρώ σημαντική την παρουσία των συναδέλφων Βουλευτών και των εκπροσώπων των κομμάτων. Χαίρομαι που η ΝΔ ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση μου αυτή τη φορά ενώ την πρώτη, τον περασμένο Μάιο, δεν το είχε κάνει.
Επιλέξαμε να κάνουμε την σύσκεψη στο υπό κατασκευή σταθμό «Ευκλείδης», με θόρυβο και χωρίς κλιματισμό, γιατί έχει πολύ μεγάλη σημασία να είμαστε κοντά στο έργο. Το Μετρό μας ενώνει όλους και όπως θα διαπίστωσες και στη σύσκεψη όλοι είναι θετικοί στις προσπάθειες που γίνονται. Καλοδεχούμενη η κριτική ακόμα και με τις υπερβολές της. Όμως θα ήταν καλό σαν ΝΔ να απαντούσατε ένα προς ένα στα θέματα που έθιξα τόσο εγώ όσο και ο κ.Τσίτουρας. Παρατήρησα στις ανακοινώσεις σας ότι επιμελώς αποφύγατε την ουσία και επικεντρώσατε στην εικόνα, στους τύπους και την παραφιλολογία.
Το Μετρό αγαπητέ Δημήτρη είναι ένα δύσκολο έργο γιατί κατασκευάζεται σε αναπτυγμένο αστικό ιστό. Στην επιφάνεια, κατά τη διάρκεια της κατασκευής, δημιουργούνται πολλά προβλήματα (φαντάζομαι ότι θυμάστε την αγανάκτηση των καταστηματαρχών το 2007-2009 όταν είχε γεμίσει λαμαρίνες η Εγνατία χωρίς οι εργασίες να έχουν αρχίσει). Όμως, επειδή το Μετρό κατασκευάζεται υπόγεια, η πρόοδος του δεν είναι ορατή στους πολίτες.
Για αυτό προτείνω στην επόμενη σύσκεψη της Διακομματικής Επιτροπής, να πραγματοποιήσουμε επίσκεψη στα εργοτάξια αλλά και τις σήραγγες, για να δείτε την πρόοδο των έργων και να διατυπώσετε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας έχοντας καλύτερη εικόνα του έργου. Είμαι βέβαιος ότι θα το χαρείτε γιατί ξέρω ότι θέλετε να προχωρήσει η κατασκευή του Μετρό.
Ανάλογη επίσκεψη στα εργοτάξια πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από μέλη του Ευρωκοινοβουλίου καθώς και από εκπροσώπους φορέων της πόλης.
Με εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης
7.9.2011
Η απάντηση του Δημ. Βαρτζόπουλου
Ο Πρόεδρος της ΝΔ Θεσσαλονίκης, για την επιστολή Μαγκριώτη έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Ευχαριστούμε τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, για την απάντησή του στην ανάρτηση της ιστοσελίδας μας. Είναι η πρώτη φορά που από κυβερνητικό στέλεχος παρουσιάζεται διάθεση πραγματικής συζήτησης επί πραγματικών γεγονότων και νομίζουμε ότι, εκτός του ότι τον τιμά, ουσιαστικοποιεί την άσκηση πολιτικής, τουλάχιστον στον τομέα του.
Επ’ αυτών θέλουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1) Είχατε πει το 2009 ότι «εάν ακολουθούσαμε τους ρυθμούς της ΝΔ, τότε το έργο θα τελείωνε το 2015». Σήμερα, εσείς ο ίδιος λέτε ότι η βασική γραμμή του μετρό θα ολοκληρωθεί το 2015, ενώ η κοινοπραξία μιλά για 2016 – 2017.
2) Με διαρροές στις εφημερίδες, πριν από έναν χρόνο, μιλούσατε για επαναχάραξη της βασικής γραμμής με κατάργηση του αμαξοστασίου στην Πυλαία. Σήμερα επανέρχεστε στον αρχικό σχεδιασμό, έχοντας, όμως, προκαλέσει σύγχυση στον τεχνικό κόσμο και στους πολίτες.
3) Είμαστε υποχρεωμένοι να επισημάνουμε ότι οι μετροπόντικες μέχρι το τέλος του 2009 είχαν φτάσει μέχρι το Πανεπιστήμιο. Μέσα στα επόμενα σχεδόν δύο χρόνια, κατάφεραν να διανοίξουν μόλις λίγες εκατοντάδες μέτρα σηράγγων, φτάνοντας μέχρι τον «Ευκλείδη».
Δημήτρης Βαρτζόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.