voria, 14/09/2011
«Το έργο έχει καταντήσει … γεφύρι της Άρτας» σημειώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης...
«Το έργο έχει καταντήσει … γεφύρι της Άρτας» σημειώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης...
Τον κώδωνα του κινδύνου για τις τραγικές επιπτώσεις που θα έχει στους επαγγελματίες στην Δελφών οι καθυστερήσεις στις εργασίες που παρατηρούνται στο εργοτάξιο του μετρό, με δεδομένο ότι αυτή θα παραμείνει κλειστή για ένα χρόνο κρούει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το ΕΕΘ, «η ανακοίνωση μάλιστα του υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη ότι η βασική γραμμή του έργου περικόπτεται στη νέα Ελβετία και θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα πράγματα, παρά τα συμφωνημένα για επιτάχυνση των εργασιών και διευκολύνσεις στους θιγόμενους». Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, «το έργο έχει καταντήσει … γεφύρι της Άρτας».
«Είναι απαράδεκτο ένα έργο που στο παρελθόν έχει χαρακτηριστεί ως το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης, να έχει εξελιχθεί σε «ταφόπλακα» για εκατοντάδες επιχειρήσεις, λόγω των αδικαιολόγητων καθυστερήσεων που παρατηρούνται στην υλοποίηση των εργασιών και που οφείλονται στην ολιγωρία και την προχειρότητα με την οποία αυτό αντιμετωπίζεται από τους υπευθύνους», τόνισε ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μ. Ζορπίδης.
Επιπλέον, επισήμανε ότι τηρούνται «δύο μέτρα και σταθμά» σε σχέση με την κατασκευή του αντίστοιχου έργου στην Αθήνα. «Σε διάστημα πέντε ετών, σύμφωνα με στοιχεία της Αττικό Μετρό, έχει ολοκληρωθεί μόλις το 36% των εργασιών, στην κύρια γραμμή, την στιγμή που στην Αθήνα σε πέντε περίπου χρόνια είχε ολοκληρωθεί η αρχική φάση ενώ σε λίγο ολοκληρώνονται και οι επεκτάσεις του έργου», υπογράμμισε ο κ. Ζορπίδης.
Όπως τόνισε, είναι ανάγκη η επιτάχυνση των εργασιών, καθώς «η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να περιμένει άλλο πότε θα έρθει η σειρά της για να επιβιβαστεί στο τρένο της ανάπτυξης και οι επαγγελματίες εν μέσω οικονομικής κρίσης να πληρώνουν τα σπασμένα».
που ειναι ο μανκριοτης να δει εδω τα χαλια των μαγαζιων και περισσοτερο το βουλκανιζατερ κ γαβριηλιδη
ΑπάντησηΔιαγραφή