to-radar.gr, 25/01/2013
Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το Μετρό θα ολοκληρωθεί κατασκευαστικά το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019, προέβλεψε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στα αρχαιολογικά έργα Χάρης Κυπριανίδης Μετατίθεται και άλλο χρονικά η ολοκλήρωση της κατασκευής και η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο εργαζομένων στα αρχαιολογικά έργα Χάρη Κυπριανίδη...
Όπως είπε ο κ.Κυπριανίδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έλαβε χώρα στο εργοτάξιο του Μετρό στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, αν όλα πάνε ρολόι, στην καλύτερη των περιπτώσεων, το Μετρό θα ολοκληρωθεί κατασκευαστικά το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, η ολοκλήρωση του πιο χρονοβόρου αρχαιολογικού σκάμματος, στο νότιο τμήμα της Αγίας Σοφίας, αναμένεται το φθνόπωρο του 2015. Εάν προστεθούν άλλα 2,5 χρόνια για το τεχνικόκομμάτι και τις τελικές διαμορφώσεις, τότε φθάνουμε το 2018, ενώ χρειάζεται περίπου ένας επιπλέον χρόνος για τις δοκιμές. Δηλαδή, ακόμα κι αν ξεπεραστούν τα προβλήματα χρηματοδότησης του έργο, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό σε λειτουργία το 2019, όταν η πρώτη εκτίμηση της πολιτικής ηγεσίας που ξεκίνησε το έργο έκανε λόγο για 2012, για να ακολουθήσουν οι επόμενες διαβεβαιώσεις της επόμενης πολιτικής ηγεσίας που μιλούσε για 2014, στη συνέχεια για 2015, 2016, 2017… Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, κατήγγειλε ότι η επιμονή της Αττικό Μετρό και του ανάδοχου να αλλάξει τις συμβάσεις εργασίας για 30 εργαζόμενους αξιοποιώντας τη νέα νομοθεσία έχει προκαλέσει αναστάτωση και επιπλέον καθυστερήσεις για ένα ελάχιστο οικονομικό όφελος ύψους 15.000 ευρώ, σε ένα τεράστιο έργο, αξίας 1,1 δισ. ευρώ.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το Μετρό θα ολοκληρωθεί κατασκευαστικά το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019, προέβλεψε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στα αρχαιολογικά έργα Χάρης Κυπριανίδης Μετατίθεται και άλλο χρονικά η ολοκλήρωση της κατασκευής και η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο εργαζομένων στα αρχαιολογικά έργα Χάρη Κυπριανίδη...
Όπως είπε ο κ.Κυπριανίδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έλαβε χώρα στο εργοτάξιο του Μετρό στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, αν όλα πάνε ρολόι, στην καλύτερη των περιπτώσεων, το Μετρό θα ολοκληρωθεί κατασκευαστικά το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, η ολοκλήρωση του πιο χρονοβόρου αρχαιολογικού σκάμματος, στο νότιο τμήμα της Αγίας Σοφίας, αναμένεται το φθνόπωρο του 2015. Εάν προστεθούν άλλα 2,5 χρόνια για το τεχνικόκομμάτι και τις τελικές διαμορφώσεις, τότε φθάνουμε το 2018, ενώ χρειάζεται περίπου ένας επιπλέον χρόνος για τις δοκιμές. Δηλαδή, ακόμα κι αν ξεπεραστούν τα προβλήματα χρηματοδότησης του έργο, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό σε λειτουργία το 2019, όταν η πρώτη εκτίμηση της πολιτικής ηγεσίας που ξεκίνησε το έργο έκανε λόγο για 2012, για να ακολουθήσουν οι επόμενες διαβεβαιώσεις της επόμενης πολιτικής ηγεσίας που μιλούσε για 2014, στη συνέχεια για 2015, 2016, 2017… Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, κατήγγειλε ότι η επιμονή της Αττικό Μετρό και του ανάδοχου να αλλάξει τις συμβάσεις εργασίας για 30 εργαζόμενους αξιοποιώντας τη νέα νομοθεσία έχει προκαλέσει αναστάτωση και επιπλέον καθυστερήσεις για ένα ελάχιστο οικονομικό όφελος ύψους 15.000 ευρώ, σε ένα τεράστιο έργο, αξίας 1,1 δισ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.