xryshaygh.com, 16/05/2013
Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης τόνισε σχετικά πως ενώ η κοινοπραξία διαβεβαιώνει ότι λεφτά υπάρχουν, δυστυχώς, ακόμη και αν υπάρχουν πραγματικά τα χρήματα, αυτοί που διαχειρίζονται το έργο έχουν κάνει λάθη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα έργο που θα έπρεπε να απασχολεί 2.000 εργαζόμενους, αυτή τη στιγμή να έχει σταματήσει εδώ και ενάμιση μήνα περίπου και να προβλέπεται η παρέλευση άλλου τόσου χρονικού διαστήματος προκειμένου να ξεκινήσει και πάλι.
ΠΡΟΣ:
ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΘΕΜΑ: «Σε τέλμα οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης»
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει το Σωματείο Εργαζομένων του Μετρό Θεσσαλονίκης, αφού σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου του Σωματείου, δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ολοκληρωθεί το έργο πριν από το 2020 ...
Ο Χάρης Κυπριανίδης, Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, δήλωσε μάλιστα πως παρά τα δημοσιεύματα που υποστηρίζουν πως το Μετρό προχωράει, τα εργοτάξια είναι νεκρά! Με εξαίρεση το εργοτάξιο της Αγίας Σοφίας το οποίο είναι το μόνο που δουλεύει με ικανοποιητικούς ρυθμούς, τα υπόλοιπα 16-17 (μαζί με τους επίσταθμους) εργοτάξια είτε υπολειτουργούν είτε δεν έχουν παραδοθεί καν. «Αυτή τη στιγμή το έργο είναι στην εντατική, είναι σαν να αναπνέει με την βοήθεια μηχανήματος .Με τη λειτουργία μόνο ενός εργοταξίου κανείς δεν μπορεί να μας διαβεβαιώσει πως μέχρι το τέλος του 2016 όπως αναφέρουν οι ιθύνοντες θα λειτουργήσει το Μετρό» δήλωσε ο κύριος Χάρης Κυπριανίδης. Αισίως φτάνουμε στα μέσα του 2013 και ακόμη και αν από δω και πέρα όλα πάνε καλά, δεν θα είναι και πάλι δυνατόν το έργο να παραδοθεί πριν από το τέλος του 2019 σύμφωνα με τους ειδικούς, διότι απαιτούνται εργασίες που είναι αδύνατον να έχουν τελειώσει μέχρι το έτος 2019. Επιπλέον δε, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του Μετρό, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ επιθυμεί να διώξει τους υπάρχοντες εργαζόμενους προκειμένου να προσλάβει άλλους με τις νέες διατάξεις για χαμηλότερους μισθούς, τη στιγμή όμως που το έργο έχει συγκεκριμένη χρηματοδότηση και οι νέοι εργαζόμενοι θα προκαλέσουν νέα καθυστέρηση αφού δεν θα είναι εκπαιδευμένοι.
Ερωτάται ο κύριος Υπουργός:
1) Πού οφείλεται η τελμάτωση των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης;
2) Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα προόδου και ολοκλήρωσης του έργου;
3) Για ποιον λόγο δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη οι εργασίες στα εργοτάξια της Νέας Ελβετίας και της Βούλγαρη, όπως προβλέπονταν στο αρχικό χρονοδιάγραμμα;
4) Έχουν εκπονηθεί και παραδοθεί στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ οι σχετικές μελέτες που αφορούν στην προσωρινή απόσπαση και απομάκρυνση των αρχαιοτήτων από τους σταθμούς Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου;
5) Πόσοι ακριβώς είναι οι εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης;
6) Είναι ενήμερος για το γεγονός ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προτίθεται να αντικαταστήσει παλαιούς και έμπειρους εργαζόμενους με νέους και ανεκπαίδευτους, προκειμένου να αποκομίσει οφέλη από τις μισθολογικές διαφορές;
2) Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα προόδου και ολοκλήρωσης του έργου;
3) Για ποιον λόγο δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη οι εργασίες στα εργοτάξια της Νέας Ελβετίας και της Βούλγαρη, όπως προβλέπονταν στο αρχικό χρονοδιάγραμμα;
4) Έχουν εκπονηθεί και παραδοθεί στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ οι σχετικές μελέτες που αφορούν στην προσωρινή απόσπαση και απομάκρυνση των αρχαιοτήτων από τους σταθμούς Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου;
5) Πόσοι ακριβώς είναι οι εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης;
6) Είναι ενήμερος για το γεγονός ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προτίθεται να αντικαταστήσει παλαιούς και έμπειρους εργαζόμενους με νέους και ανεκπαίδευτους, προκειμένου να αποκομίσει οφέλη από τις μισθολογικές διαφορές;
Αθήνα, 16/05/2013
Ο Ερωτών Βουλευτής
Αντώνης Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Ο Ερωτών Βουλευτής
Αντώνης Γρέγος
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης
ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.