skai.gr,26/06/2013
Από την Αττικό Μετρό και την εταιρεία ΑΚΤΩΡ...
Τη σύμβαση επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά υπέγραψαν η Αττικό Μετρό ΑΕ και η ανάδοχος εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ.
Η υπόγεια γραμμή θα είναι μήκους 4,78 χιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της κατασκευής της ανέρχεται στα 518 εκ ευρώ.
Θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ και δανειοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η επέκταση του μετρό της θα έχει 5 νέους σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.
Παράλληλα η σύμβαση προβλέπει μελλοντική επέκταση της Γραμμής προς Αεροδρόμιο, καθώς και κατασκευή σταθμού αυτοκινήτων στο Αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η απόσταση από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το Αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε 15 λεπτά και θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται ότι θα παραδοθεί για λειτουργία εντός του 2018.
Παράλληλα σχεδιάζονται επεκτάσεις και προς τη δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης αφού προβλέπεται η προκήρυξη σχετικών μελετών για την περιοχή της Σταυρούπολης.
Σημειώνεται πως ο βασικός κορμός του μετρό έχει αρχίσει να κατασκευάζεται από το 2006 και μέχρι στιγμής δεν έχει παραδοθεί κανένας σταθμός.
Από την Αττικό Μετρό και την εταιρεία ΑΚΤΩΡ...
Τη σύμβαση επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά υπέγραψαν η Αττικό Μετρό ΑΕ και η ανάδοχος εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ.
Η υπόγεια γραμμή θα είναι μήκους 4,78 χιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της κατασκευής της ανέρχεται στα 518 εκ ευρώ.
Θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του ΕΣΠΑ και δανειοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η επέκταση του μετρό της θα έχει 5 νέους σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα.
Παράλληλα η σύμβαση προβλέπει μελλοντική επέκταση της Γραμμής προς Αεροδρόμιο, καθώς και κατασκευή σταθμού αυτοκινήτων στο Αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η απόσταση από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το Αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε 15 λεπτά και θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται ότι θα παραδοθεί για λειτουργία εντός του 2018.
Παράλληλα σχεδιάζονται επεκτάσεις και προς τη δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης αφού προβλέπεται η προκήρυξη σχετικών μελετών για την περιοχή της Σταυρούπολης.
Σημειώνεται πως ο βασικός κορμός του μετρό έχει αρχίσει να κατασκευάζεται από το 2006 και μέχρι στιγμής δεν έχει παραδοθεί κανένας σταθμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.