osybusdrivers.com,01/06/2013
Στόχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι η απεμπλοκή της κύριας σύμβασης για το μετρό ΘεσσαλονίκηςΗ συμφωνία για έκδοση προνομιούχων μετοχών στην ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική και το μπέρδεμα...
Προσπάθεια απεμπλοκής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Με τη σύγχυση που έχει δημιουργηθεί γύρω από τη συμφωνία μεταξύ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική συνδέεται η επιφύλαξη των ορκωτών ελεγκτών στη λογιστική κατάσταση του πρώτου τριμήνου που οδήγησε και στην προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών της ΑΕΓΕΚ.
Οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει προ εβδομάδων να εκδοθούν προνομιούχες μετοχές άνευ ψήφου από την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική τις οποίες θα αποκτήσει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Στην αγορά προσπαθούν να καταλάβουν πως ακριβώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο και γιατί ο ισχυρός κατασκευαστικός όμιλος αποκτά προνομιούχες άνευ ψήφου μετοχές.
Στόχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι η απεμπλοκή της κύριας σύμβασης για το μετρό Θεσσαλονίκης ώστε να υπογράψει τη σύμβαση για την επέκταση του δικτύου μέχρι την Καλαμαριά στην οποία έχει μειοδοτήσει εδώ και πολλούς μήνες.
Η έκτακτη γενική συνέλευση της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική στις 15 Απριλίου είχε αποφασίσει:
(α) την τροποποίηση άρθρων του καταστατικού αυτής που σχετίζονται με τη δυνατότητα έκδοσης από την τελευταία προνομιούχων χωρίς δικαίωμα ψήφου μετοχών και
(β) την παροχή αδείας, κατ’άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920 ως ισχύει, για τη σύναψη συμβάσεων μεταξύ της ως άνω συγγενούς εταιρίας και επιχειρήσεων που ασκούν έλεγχο επί αυτής και επιχειρήσεων ελεγχόμενων από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της τελευταίας, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στην απόφαση της εν λόγω Γενικής Συνέλευσης. Η υλοποίηση των ανωτέρω αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι 30/6/2013.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2013 η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική είχε έσοδα 18,7 εκατ. ευρώ και ζημιές άνω των 9 εκατομμυρίων. Οι υποχρεώσεις της τεχνικής εταιρείας ξεπερνούν τα 360 εκατ. ευρώ.
Στόχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι η απεμπλοκή της κύριας σύμβασης για το μετρό ΘεσσαλονίκηςΗ συμφωνία για έκδοση προνομιούχων μετοχών στην ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική και το μπέρδεμα...
Προσπάθεια απεμπλοκής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Με τη σύγχυση που έχει δημιουργηθεί γύρω από τη συμφωνία μεταξύ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική συνδέεται η επιφύλαξη των ορκωτών ελεγκτών στη λογιστική κατάσταση του πρώτου τριμήνου που οδήγησε και στην προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών της ΑΕΓΕΚ.
Οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει προ εβδομάδων να εκδοθούν προνομιούχες μετοχές άνευ ψήφου από την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική τις οποίες θα αποκτήσει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Στην αγορά προσπαθούν να καταλάβουν πως ακριβώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο και γιατί ο ισχυρός κατασκευαστικός όμιλος αποκτά προνομιούχες άνευ ψήφου μετοχές.
Στόχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι η απεμπλοκή της κύριας σύμβασης για το μετρό Θεσσαλονίκης ώστε να υπογράψει τη σύμβαση για την επέκταση του δικτύου μέχρι την Καλαμαριά στην οποία έχει μειοδοτήσει εδώ και πολλούς μήνες.
Η έκτακτη γενική συνέλευση της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική στις 15 Απριλίου είχε αποφασίσει:
(α) την τροποποίηση άρθρων του καταστατικού αυτής που σχετίζονται με τη δυνατότητα έκδοσης από την τελευταία προνομιούχων χωρίς δικαίωμα ψήφου μετοχών και
(β) την παροχή αδείας, κατ’άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920 ως ισχύει, για τη σύναψη συμβάσεων μεταξύ της ως άνω συγγενούς εταιρίας και επιχειρήσεων που ασκούν έλεγχο επί αυτής και επιχειρήσεων ελεγχόμενων από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της τελευταίας, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στην απόφαση της εν λόγω Γενικής Συνέλευσης. Η υλοποίηση των ανωτέρω αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι 30/6/2013.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2013 η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική είχε έσοδα 18,7 εκατ. ευρώ και ζημιές άνω των 9 εκατομμυρίων. Οι υποχρεώσεις της τεχνικής εταιρείας ξεπερνούν τα 360 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.