Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Νέος δημοτικός συνδυασμός κόβει την κορδέλα του Μετρό!

enet.gr,21/03/2014

Του ΣΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ

«Εγκαίνια»-διαμαρτυρία του Μετρό Θεσσαλονίκης, ως του πιο σύγχρονου Μετρό της Ευρώπης, σύμφωνα με τις πανηγυρικές εξαγγελίες σειράς κυβερνήσεων, πραγματοποιεί σήμερα στις 5.30 το απόγευμα, στο σταθμό Αγία Σοφία, ο δημοτικός συνδυασμός «Μένουμε Θεσσαλονίκη-Ούτε φυγή, ούτε υποταγή».

Πρόκειται για έναν κατά βάση νεανικό συνδυασμό που θα διεκδικήσει το Δήμο Θεσσαλονίκης και, όπως λέει το μέλος του Κωνσταντής Σιβρής, στηρίζεται στα κινήματα του 21ου αιώνα, που πάνε ένα βήμα παραπέρα την πολιτική σκέψη και έχει στόχο να αναδείξει τα σοβαρά ζητήματα της εποχής, όπως η ανεργία και η μετανάστευση των νέων επιστημόνων.

Με αυτό το σκεπτικό ο δημοτικός συνδυασμός πραγματοποιεί σήμερα τα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης, με προσκεκλημένους όλους τους πολίτες, με κόψιμο κορδέλας, αυτοσχέδια ταμπέλα και σαμπάνια, σε ένα σημείο όπου η οδός Εγνατία στενεύει, κλείνεται από λαμαρίνες και ταλαιπωρεί καθημερινά τους κατοίκους.

«Δείχνουμε την κοροϊδία»

«Ακριβώς για να καταδείξουμε την κοροϊδία που υφίστανται πολίτες και καταστηματάρχες, από ένα φαραωνικό έργο που υποτίθεται ότι θα λειτουργούσε στις μέρες μας, αλλά θα λειτουργήσει το 2020, και θα αντλήσει νέα κονδύλια από τους πολίτες», τονίζει ο Κ. Σιβρής. Και όπως αναφέρεται στο κείμενο που θα διανεμηθεί στη διάρκεια των... εγκαινίων, «για να καταστήσουμε σαφές πως τα παιχνίδια του "κράτους των... εργολάβων" με τις ζωές μας έχουν κι ένα όριο!».

Ο δημοτικός συνδυασμός χαρακτηρίζει το Μετρό Θεσσαλονίκης «απίστευτη ιστορία υπέρβασης προϋπολογισμών και χρονοδιαγραμμάτων», και τη στάση της κοινοπραξίας, της οποίας ηγείται η εταιρεία συμφερόντων Μπόμπολα, «ρεαλισμό» τού «δώστε μας κι άλλα να ξοδέψουμε για να μη χάσετε αυτά που μας δώσατε και ξοδέψαμε ήδη».

Επισημαίνει ότι με τα χρήματα που δόθηκαν για το Μετρό Θεσσαλονίκης όχι μόνο θα είχε ήδη κατασκευαστεί δίκτυο τραμ στην πόλη, τώρα θα συζητούσαμε για τον εκσυγχρονισμό του, ενώ επιπλέον θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί ένα εκτεταμένο προαστιακό δίκτυο, που θα έφτανε μέχρι τη Χαλκιδική, και θα περίσσευαν πόροι για οτιδήποτε άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.