tanea.gr, 17/06/2014
Το 2017 το μετρό αναμένεται να φθάσει στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ από το 2018 θα αρχίσουν να παραδίδονται σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης. Αλλωστε, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης άνοιξε παράθυρο για την είσοδο ιδιωτών, μέσω του μοντέλου συγχρηματοδότησης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων - στη γραμμή 4 (Αλσος Βεΐκου - Λυκόβρυση, συνολικού μήκους 40,5 χλμ.) ...
Οπως ανακοινώθηκε χθες ο Ιππόδαμος, το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, έφτασε στον σταθμό της Αγίας Βαρβάρας έχοντας διανύσει από τον περασμένο Σεπτέμβριο 598 μέτρα από τα συνολικά 7,6 χλμ. που είναι η επέκταση του μετρό προς Πειραιά. Επόμενος στόχος του «μετροπόντικα» είναι ο Κορυδαλλός, όπου αναμένεται να φθάσει μέχρι τα τέλη του χρόνου. Η επέκταση της γραμμής 3 του μετρό προς Πειραιά εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας την κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους. Οι συρμοί θα σταματούν σε έξι σταθμούς: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Ο συνολικός χρόνος για τη διαδρομή από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος θα είναι 45 λεπτά.
Στη Θεσσαλονίκη, στόχος είναι το μετρό να δίνεται τμηματικά σε λειτουργία από το 2018. Η χρηματοδότηση 1 δισ. ευρώ για το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι εξασφαλισμένη, σύμφωνα με πηγές της Αττικό Μετρό, το ίδιο και η χρηματοδότηση 500 εκατ. ευρώ για την επέκταση προς Καλαμαριά. Μεγάλο αγκάθι εξακολουθεί να παραμένει ο σταθμός στη Βενιζέλου, όπου οι εργασίες έχουν σταματήσει ύστερα από προσφυγή του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Συμβούλιο της Επικρατείας εξαιτίας των αρχαίων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το τοπίο δεν αναμένεται να ξεκαθαρίσει τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του χρόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.