alpha965.gr, 20/06/2014
Τη Δευτέρα 23 Ιουνίου στη 1 το μεσημέρι αρχίζουν επίσημα πλέον οι εργασίες κατασκευής της επέκτασης του Μετρό στην Καλαμαριά...
Παρουσία του Γενικού γραμματέα Δημοσίων ΄Εργων Στράτου Σιμόπουλου, του Δημάρχου Θεοδόση Μπακογλίδη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών – Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος Παναγιώτη Θεοδοσιάδη, θα εγκαινιαστεί η περίοδος των κατασκευών στη συμβολή των οδών Βρυούλων – επέκταση Πόντου και Κανάρη όπου ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο της Νέας Κρήνης.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο του Μετρό θα έχει καταλυτικές επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής, στην οικονομική επιβίωση και στην αναπτυξιακή προοπτική του Δήμου. Η επέκταση είναι μήκους 4,8 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει 5 σταθμούς, ενώ το κόστος της επέκτασης αγγίζει τα 600 εκατομμύρια ευρώ.
Η σύμβαση υπογράφηκε τον περασμένο Ιούνιο και υπολογίζεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η ολοκλήρωση των έργων και η λειτουργία της επέκτασης θα γίνει στα τέλη του 2018.
Εξάλλου, την ίδια ώρα, δύο χρόνια καθυστέρηση, παρατηρείται στα έργα κατασκευής του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας των αρχαιοτήτων που αποκαλύφθηκαν στην περιοχή του σταθμού Βενιζέλου.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων, Στράτο Σιμόπουλο, εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης, ο μετροπόντικας θα πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να ξεκινήσει τις εργασίες στην αντίθετή πορεία στην περιοχή της Νέας Ελβετίας.
“Υπάρχουν προβλήματα με τη σύμβαση που είχε το δημόσιο με την ανάδοχο εταιρία και έχουν οδηγηθεί στη διαιτησία” υποστήριξε ο κ. Σιμόπουλος.
Να σημειωθεί πως ο πρόεδρος των εργαζομένων του μετρό Θεσσαλονίκης, Χ. Κυπριανίδης, δήλωσε χθες (19/6) στον Alpha96,5 πως η ημερομηνία παράδοσης του έργου παρατάθηκε για ακόμη δύο χρόνια, γεγονός που δεν προβάλλεται αρκετά και “καλύπτεται” από επικοινωνιακά κόλπα, όπως το “άνοιγμα” του εργοταξίου “Φλέμινγκ” στο κοινό της Θεσσαλονίκης.
Τη Δευτέρα 23 Ιουνίου στη 1 το μεσημέρι αρχίζουν επίσημα πλέον οι εργασίες κατασκευής της επέκτασης του Μετρό στην Καλαμαριά...
Παρουσία του Γενικού γραμματέα Δημοσίων ΄Εργων Στράτου Σιμόπουλου, του Δημάρχου Θεοδόση Μπακογλίδη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών – Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος Παναγιώτη Θεοδοσιάδη, θα εγκαινιαστεί η περίοδος των κατασκευών στη συμβολή των οδών Βρυούλων – επέκταση Πόντου και Κανάρη όπου ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο της Νέας Κρήνης.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο του Μετρό θα έχει καταλυτικές επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής, στην οικονομική επιβίωση και στην αναπτυξιακή προοπτική του Δήμου. Η επέκταση είναι μήκους 4,8 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει 5 σταθμούς, ενώ το κόστος της επέκτασης αγγίζει τα 600 εκατομμύρια ευρώ.
Η σύμβαση υπογράφηκε τον περασμένο Ιούνιο και υπολογίζεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η ολοκλήρωση των έργων και η λειτουργία της επέκτασης θα γίνει στα τέλη του 2018.
Εξάλλου, την ίδια ώρα, δύο χρόνια καθυστέρηση, παρατηρείται στα έργα κατασκευής του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας των αρχαιοτήτων που αποκαλύφθηκαν στην περιοχή του σταθμού Βενιζέλου.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων, Στράτο Σιμόπουλο, εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης, ο μετροπόντικας θα πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να ξεκινήσει τις εργασίες στην αντίθετή πορεία στην περιοχή της Νέας Ελβετίας.
“Υπάρχουν προβλήματα με τη σύμβαση που είχε το δημόσιο με την ανάδοχο εταιρία και έχουν οδηγηθεί στη διαιτησία” υποστήριξε ο κ. Σιμόπουλος.
Να σημειωθεί πως ο πρόεδρος των εργαζομένων του μετρό Θεσσαλονίκης, Χ. Κυπριανίδης, δήλωσε χθες (19/6) στον Alpha96,5 πως η ημερομηνία παράδοσης του έργου παρατάθηκε για ακόμη δύο χρόνια, γεγονός που δεν προβάλλεται αρκετά και “καλύπτεται” από επικοινωνιακά κόλπα, όπως το “άνοιγμα” του εργοταξίου “Φλέμινγκ” στο κοινό της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.