agelioforos.gr,21/11/2014
Για απροκάλυπτη επίθεση εναντίον της κάνει λόγο η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ σε ανακοίνωσή της, σήμερα Παρασκευή, με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν για το έργο στην ειδική συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία κάνει λόγο για ανακρίβειες και υποβολιμαία κριτική που ασκήθηκε σε βάρος της, και επιχειρεί να καταρρίψει έξι ισχυρισμούς που τέθηκαν.
Μεταξύ άλλων τονίζει στην ανακοίνωσή της:
«Η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ είναι ίδια από την πρώτη μέρα κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης» ΛΑΘΟΣ – Η παρούσα Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ανέλαβε στα μέσα του 2010, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης του έργου.
«Επί θητείας της υφισταμένης Διοίκησης, το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει αμέτρητα προβλήματα» ΛΑΘΟΣ – Η σημερινή Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ παρέλαβε ένα έργο ουσιαστικά σταματημένο, με σωρεία άλυτων τεχνικών και συμβατικών προβλημάτων και κατόρθωσε να επιλύσει σχεδόν όλες τις πολύπλοκες τεχνικές δυσκολίες του Μετρό.
«Επί θητείας της σημερινής Διοίκησης έχουν υποβληθεί 77 ενστάσεις του Αναδόχου» ΛΑΘΟΣ – Από τότε που ανέλαβε η σημερινή Διοίκηση έχουν κατατεθεί μόλις 23 ενστάσεις, οι οποίες μάλιστα είτε είναι επαναλαμβανόμενες παλαιοτέρων ενστάσεων, είτε αφορούν ενέργειες που έγιναν σε προγενέστερο χρόνο, είτε αφορούν πράξεις της Πολιτείας, είτε είναι δευτερευούσης σημασίας.
«Επί της θητείας της σημερινής Διοίκησης ο ανάδοχος διεκδικεί 560 εκατομμύρια ευρώ» - ΛΑΘΟΣ – Οικονομικές διεκδικήσεις του αναδόχου, ύψους περίπου 500 εκ. ευρώ προϋπήρχαν της υφιστάμενης Διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
«Ποια είναι η τεχνογνωσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ αφού τα στελέχη της έχουν φύγει στον ιδιωτικό τομέα;» ΛΑΘΟΣ – Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ διαθέτει σήμερα υψηλόβαθμα, έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη με άριστη επιστημονική κατάρτιση και ειδική τεχνογνωσία έργων Μετρό, που ουδείς άλλος φορέας της χώρας διαθέτει.
«Η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα πρέπει να διαπραγματευτεί με τον Εργολάβο» ΛΑΘΟΣ – Ούτε η Σύμβαση, ούτε η ελληνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία προβλέπει κανενός είδους διαπραγμάτευση με τον Εργολάβο. Η μοναδική νόμιμη διαδικασία είναι αυτή του Διαιτητικού Δικαστηρίου.
Για απροκάλυπτη επίθεση εναντίον της κάνει λόγο η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ σε ανακοίνωσή της, σήμερα Παρασκευή, με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν για το έργο στην ειδική συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία κάνει λόγο για ανακρίβειες και υποβολιμαία κριτική που ασκήθηκε σε βάρος της, και επιχειρεί να καταρρίψει έξι ισχυρισμούς που τέθηκαν.
Μεταξύ άλλων τονίζει στην ανακοίνωσή της:
«Η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ είναι ίδια από την πρώτη μέρα κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης» ΛΑΘΟΣ – Η παρούσα Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ανέλαβε στα μέσα του 2010, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης του έργου.
«Επί θητείας της υφισταμένης Διοίκησης, το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει αμέτρητα προβλήματα» ΛΑΘΟΣ – Η σημερινή Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ παρέλαβε ένα έργο ουσιαστικά σταματημένο, με σωρεία άλυτων τεχνικών και συμβατικών προβλημάτων και κατόρθωσε να επιλύσει σχεδόν όλες τις πολύπλοκες τεχνικές δυσκολίες του Μετρό.
«Επί θητείας της σημερινής Διοίκησης έχουν υποβληθεί 77 ενστάσεις του Αναδόχου» ΛΑΘΟΣ – Από τότε που ανέλαβε η σημερινή Διοίκηση έχουν κατατεθεί μόλις 23 ενστάσεις, οι οποίες μάλιστα είτε είναι επαναλαμβανόμενες παλαιοτέρων ενστάσεων, είτε αφορούν ενέργειες που έγιναν σε προγενέστερο χρόνο, είτε αφορούν πράξεις της Πολιτείας, είτε είναι δευτερευούσης σημασίας.
«Επί της θητείας της σημερινής Διοίκησης ο ανάδοχος διεκδικεί 560 εκατομμύρια ευρώ» - ΛΑΘΟΣ – Οικονομικές διεκδικήσεις του αναδόχου, ύψους περίπου 500 εκ. ευρώ προϋπήρχαν της υφιστάμενης Διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
«Ποια είναι η τεχνογνωσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ αφού τα στελέχη της έχουν φύγει στον ιδιωτικό τομέα;» ΛΑΘΟΣ – Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ διαθέτει σήμερα υψηλόβαθμα, έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη με άριστη επιστημονική κατάρτιση και ειδική τεχνογνωσία έργων Μετρό, που ουδείς άλλος φορέας της χώρας διαθέτει.
«Η Διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα πρέπει να διαπραγματευτεί με τον Εργολάβο» ΛΑΘΟΣ – Ούτε η Σύμβαση, ούτε η ελληνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία προβλέπει κανενός είδους διαπραγμάτευση με τον Εργολάβο. Η μοναδική νόμιμη διαδικασία είναι αυτή του Διαιτητικού Δικαστηρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.