euro2day.gr,18/12/2014
Καθυστερήσεις έπαιζε τις τελευταίες ημέρες η διοίκηση της Αττικό Μετρό με στόχο να μην κατατεθεί το αίτημα διάλυσης της σύμβασης κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης από την κοινοπραξία υπό την ΑΕΓΕΚ.
Στελέχη της Αττικό Μετρό επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η συγκεκριμένη τακτική συνδέεται με συνάντηση που έχει προγραμματιστεί για σήμερα μεταξύ του προέδρου της εταιρείας Χρήστου Τσίτουρα και του αντιπροέδρου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Δημήτρη Κούτρα.
Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι ο τεχνικός σύμβουλος των πιστωτριών τραπεζών που ελέγχουν την ΑΕΓΕΚ καθώς και κάτοχος των προνομιούχων μετοχών.
Χθες ο εκπρόσωπος της κατασκευαστικής κοινοπραξίας Μιχάλης Σίμας υπέβαλε το αίτημα διάλυσης της σύμβασης ενός έργου που θα έπρεπε να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012, αλλά μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί λιγότερο από το 30%, με άγνωστη ημερομηνία ολοκλήρωσης.
Μπορεί το αίτημα διάλυσης της σύμβασης να αποτελεί ένα ακόμα όπλο της κοινοπραξίας που διεκδικεί περί το μισό δισεκατομμύριο ευρώ, αλλά ελάχιστα αλλάζει την ουσία της υπόθεσης.
Το έργο είναι στον αέρα, χωρίς κανένας πλέον να μπορεί να προβλέψει πότε θα υπάρξει ουσιαστική επανεκκίνηση, ούτε στις πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια θα σταματήσουν οι διεκδικήσεις του αναδόχου (ΑΕΓΕΚ - Impregilo - Ansaldo - SELI- Ansaldobreda).
Οσο για τους Θεσσαλονικείς, θα περιμένουν αρκετά χρόνια μέχρι να δουν τους συρμούς να κυκλοφορούν στις διπλές σήραγγες και το πυκνότατο δίκτυο σταθμών.
Καθυστερήσεις έπαιζε τις τελευταίες ημέρες η διοίκηση της Αττικό Μετρό με στόχο να μην κατατεθεί το αίτημα διάλυσης της σύμβασης κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης από την κοινοπραξία υπό την ΑΕΓΕΚ.
Στελέχη της Αττικό Μετρό επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η συγκεκριμένη τακτική συνδέεται με συνάντηση που έχει προγραμματιστεί για σήμερα μεταξύ του προέδρου της εταιρείας Χρήστου Τσίτουρα και του αντιπροέδρου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Δημήτρη Κούτρα.
Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι ο τεχνικός σύμβουλος των πιστωτριών τραπεζών που ελέγχουν την ΑΕΓΕΚ καθώς και κάτοχος των προνομιούχων μετοχών.
Χθες ο εκπρόσωπος της κατασκευαστικής κοινοπραξίας Μιχάλης Σίμας υπέβαλε το αίτημα διάλυσης της σύμβασης ενός έργου που θα έπρεπε να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012, αλλά μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί λιγότερο από το 30%, με άγνωστη ημερομηνία ολοκλήρωσης.
Μπορεί το αίτημα διάλυσης της σύμβασης να αποτελεί ένα ακόμα όπλο της κοινοπραξίας που διεκδικεί περί το μισό δισεκατομμύριο ευρώ, αλλά ελάχιστα αλλάζει την ουσία της υπόθεσης.
Το έργο είναι στον αέρα, χωρίς κανένας πλέον να μπορεί να προβλέψει πότε θα υπάρξει ουσιαστική επανεκκίνηση, ούτε στις πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια θα σταματήσουν οι διεκδικήσεις του αναδόχου (ΑΕΓΕΚ - Impregilo - Ansaldo - SELI- Ansaldobreda).
Οσο για τους Θεσσαλονικείς, θα περιμένουν αρκετά χρόνια μέχρι να δουν τους συρμούς να κυκλοφορούν στις διπλές σήραγγες και το πυκνότατο δίκτυο σταθμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.