radio1d.gr,21/01/2015
Ούτε το 2020 δεν θα είναι έτοιμη η βασκή γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης αν συνεχιστούν οι καθυστερήσεις και πραγματοποιηθούν οι επαπειλούμενες απολύσεις άνω των 360 εργαζόμενων, τονίζει στο radio1d.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης.
Όπως λέει, η κοινοπραξία είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στις απολύσεις, επειδή, όπως υποστηρίζει, δεν υπάρχει έργο. «Όμως και έργο υπάρχει και πολλή δουλειά χρειάζεται να γίνει, καθώς μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί μόλις το 45% της βασικής γραμμής», τονίζει ο Χ. Κυπριανίδης.
Καταγγέλλει ότι για ακόμη μία φορά η κοινοπραξία χρησιμοποιεί τους εργαζόμενους για να πιέσει την Αττικό Μετρό να δώσει τα χρήματα που διεκδικεί, με αποτέλεσμα, το παιχνίδι αυτό να το πληρώνουν οι εργαζόμενοι που χάνουν τις δουλειές τους, αλλά και η πόλη και οι καταστηματάρχες, που βλέπουν την όχληση από τα εργοτάξια να διαιωνίζεται.
Όπως τονίζει, οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης θα έπρεπε αυτή της τιγμή να βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή θα απασχολούνταν σε έργο του μετρό περί τους 3.000 εργαζόμενους. Αντ’ αυτού, δεν εκτελείται απολύτως καμία εργασία, σε μια εποχή που η ανεργία μαστίζει τη πόλη σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Σάκης Αποστολάκης - Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr
Ούτε το 2020 δεν θα είναι έτοιμη η βασκή γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης αν συνεχιστούν οι καθυστερήσεις και πραγματοποιηθούν οι επαπειλούμενες απολύσεις άνω των 360 εργαζόμενων, τονίζει στο radio1d.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης.
Όπως λέει, η κοινοπραξία είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στις απολύσεις, επειδή, όπως υποστηρίζει, δεν υπάρχει έργο. «Όμως και έργο υπάρχει και πολλή δουλειά χρειάζεται να γίνει, καθώς μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί μόλις το 45% της βασικής γραμμής», τονίζει ο Χ. Κυπριανίδης.
Καταγγέλλει ότι για ακόμη μία φορά η κοινοπραξία χρησιμοποιεί τους εργαζόμενους για να πιέσει την Αττικό Μετρό να δώσει τα χρήματα που διεκδικεί, με αποτέλεσμα, το παιχνίδι αυτό να το πληρώνουν οι εργαζόμενοι που χάνουν τις δουλειές τους, αλλά και η πόλη και οι καταστηματάρχες, που βλέπουν την όχληση από τα εργοτάξια να διαιωνίζεται.
Όπως τονίζει, οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης θα έπρεπε αυτή της τιγμή να βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή θα απασχολούνταν σε έργο του μετρό περί τους 3.000 εργαζόμενους. Αντ’ αυτού, δεν εκτελείται απολύτως καμία εργασία, σε μια εποχή που η ανεργία μαστίζει τη πόλη σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Σάκης Αποστολάκης - Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr
Πηγή: radio1d.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.