voria.gr,03/04/2015
Επανέλαβε ότι για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του μετρό χρειάζεται «καθαρά πολιτική απόφαση».
Πέντε προτάσεις για να βγει από το τέλμα το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης κατέθεσε ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης στο δημοτικό συμβούλιο, παρουσία φορέων και βουλευτών της πόλης.
Όπως επανέλαβε ότι για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του μετρό χρειάζεται «καθαρά πολιτική απόφαση».
Συγκεκριμένα, ο κ. Μπουτάρης κάλεσε την κυβέρνηση «να παρέμβει η κυβέρνηση ώστε να αποφευχθεί η επαναδημοπράτηση του έργου, που θα σημάνει την περαιτέρω καθυστέρηση του τουλάχιστον κατά δύο χρόνια, κατά του οποία το μετρό Θεσσαλονίκης θα βρίσκεται σε πλήρη στασιμότητα καθότι η πόλη θα υφίσταται τις επιπτώσεις αυτής της ακινησίας. Πρέπει να βρεθεί λύση στο πλαίσιο της παρούσας εργολαβίας μέσα από τον απαραίτητο συμβιβασμό των δύο πλευρών, ενώ θα πρέπει να τεθεί νέο χρονοδιάγραμμα περάτωσης των εργασιών, διότι η περαιτέρω καθυστέρηση και η επαναδημοπράτηση θα σημάνουν τον “θάνατο” του Μετρό Θεσσαλονίκης»
Ο δήμαρχος ζήτησε επίσης «να διασφαλιστεί από την κυβέρνηση η χρηματοδότηση του έργου, λαμβανομένων υπόψη και των αποφάσεων της Διαιτησίας, ώστε να καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη συνέχιση και ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης»
Πρότεινε ο δήμαρχος κατά την ομιλία του, «να μην διευθύνεται εξ αποστάσεως (από την Αθήνα) το έργο, προκειμένου οι κρίσιμες αποφάσεις να λαμβάνονται επί τόπου και χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, αλλά και να διασφαλιστεί η εύρυθμη και ταχεία πορεία των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης».
Ο κ. Μπουτάρης ζήτησε παράλληλα, «να εφαρμοστούν μέτρα ανακούφισης για τους “Μετρόπληκτους” επιχειρηματίες, που είδαν τις επιχειρήσεις τους να καταρρέουν και τελικά να κλείνουν, και με την παροχή της δυνατότητας μετεγκατάστασης μέσα από την κάλυψη των σχετικών δαπανών από τον προϋπολογισμό του έργου».
Τέλος, κατά την ομιλία του πρότεινε «να εξωραϊστούν τα εργοτάξια προκειμένου να βελτιωθούν οι αστικές και περιβαλλοντικές συνθήκες πέριξ αυτών μέχρι την περάτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και να απομακρυνθούν ή έστω να περιοριστούν όσα εργοτάξια δεν έχουν λόγο ύπαρξης στην παρούσα φάση του έργου, προκειμένου να απελευθερωθεί δημόσιος χώρος προς όφελος των πολιτών και να αμβλυνθούν οι αρνητικές επιπτώσεις των εργοταξίων στην καθημερινότητα της πόλης».
Επανέλαβε ότι για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του μετρό χρειάζεται «καθαρά πολιτική απόφαση».
Πέντε προτάσεις για να βγει από το τέλμα το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης κατέθεσε ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης στο δημοτικό συμβούλιο, παρουσία φορέων και βουλευτών της πόλης.
Όπως επανέλαβε ότι για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του μετρό χρειάζεται «καθαρά πολιτική απόφαση».
Συγκεκριμένα, ο κ. Μπουτάρης κάλεσε την κυβέρνηση «να παρέμβει η κυβέρνηση ώστε να αποφευχθεί η επαναδημοπράτηση του έργου, που θα σημάνει την περαιτέρω καθυστέρηση του τουλάχιστον κατά δύο χρόνια, κατά του οποία το μετρό Θεσσαλονίκης θα βρίσκεται σε πλήρη στασιμότητα καθότι η πόλη θα υφίσταται τις επιπτώσεις αυτής της ακινησίας. Πρέπει να βρεθεί λύση στο πλαίσιο της παρούσας εργολαβίας μέσα από τον απαραίτητο συμβιβασμό των δύο πλευρών, ενώ θα πρέπει να τεθεί νέο χρονοδιάγραμμα περάτωσης των εργασιών, διότι η περαιτέρω καθυστέρηση και η επαναδημοπράτηση θα σημάνουν τον “θάνατο” του Μετρό Θεσσαλονίκης»
Ο δήμαρχος ζήτησε επίσης «να διασφαλιστεί από την κυβέρνηση η χρηματοδότηση του έργου, λαμβανομένων υπόψη και των αποφάσεων της Διαιτησίας, ώστε να καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη συνέχιση και ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης»
Πρότεινε ο δήμαρχος κατά την ομιλία του, «να μην διευθύνεται εξ αποστάσεως (από την Αθήνα) το έργο, προκειμένου οι κρίσιμες αποφάσεις να λαμβάνονται επί τόπου και χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, αλλά και να διασφαλιστεί η εύρυθμη και ταχεία πορεία των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης».
Ο κ. Μπουτάρης ζήτησε παράλληλα, «να εφαρμοστούν μέτρα ανακούφισης για τους “Μετρόπληκτους” επιχειρηματίες, που είδαν τις επιχειρήσεις τους να καταρρέουν και τελικά να κλείνουν, και με την παροχή της δυνατότητας μετεγκατάστασης μέσα από την κάλυψη των σχετικών δαπανών από τον προϋπολογισμό του έργου».
Τέλος, κατά την ομιλία του πρότεινε «να εξωραϊστούν τα εργοτάξια προκειμένου να βελτιωθούν οι αστικές και περιβαλλοντικές συνθήκες πέριξ αυτών μέχρι την περάτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και να απομακρυνθούν ή έστω να περιοριστούν όσα εργοτάξια δεν έχουν λόγο ύπαρξης στην παρούσα φάση του έργου, προκειμένου να απελευθερωθεί δημόσιος χώρος προς όφελος των πολιτών και να αμβλυνθούν οι αρνητικές επιπτώσεις των εργοταξίων στην καθημερινότητα της πόλης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.