voria.gr,01/03/2016
Σταδιακά αρχίζουν και πάλι οι εργασίες στα εργοτάξια του Μετρό. Στα τέσσερα που ενεργοποιήθηκαν, προστίθενται ακόμη πέντε της βασικής γραμμής.
Πέντε εργοτάξια της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης ενεργοποιούνται εκ νέου από σήμερα και μέσα στις επόμενες ημέρες, δημιουργώντας προσδοκίες ότι το έργο επιτέλους ξεβαλτώνει για τα καλά και πως η επανεκκίνηση που έγινε τον Ιανουάριο δεν είναι πρόσκαιρη και δεν αφορά μόνο την ολοκλήρωση της εκσκαφής των σηράγγων.
Όπως πληροφορείται η Voria.gr, με προσλήψεις και άλλων εργαζομένων από τον Άκτωρα (για λογαριασμό της κοινοπραξίας ΑIASA) και την προετοιμασία προγράμματος εργασιών, από σήμερα 1 Μαρτίου και μέσα στις επόμενες ημέρες ξανανοίγουν τα εργοτάξια σε Παπάφειο, Συντριβάνι, Αγία Σοφία/νότιο τμήμα, Δημοκρατία και Διασταύρωση Δημοκρατίας.
Τα πέντε αυτά εργοτάξια -ανατολικά και στο κέντρο του άξονα της γραμμής του μετρό- προστίθενται στα τέσσερα που άνοιξαν στις αρχές Ιανουαρίου στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας και στους σταθμούς "Νέα Ελβετία", "Βούλγαρη" και "Πατρίκιο".
Την προηγούμενη εβδομάδα ενόψει της ενεργοποίησης του αναδόχου και σε άλλα εργοτάξια, προσλήφθηκαν 20 άτομα ενώ ακόμη 10 από τους παλιούς εργαζόμενους στον κατασκευαστικό τομέα, ειδοποιήθηκαν εχθές. Συνολικά έως σήμερα ο Άκτωρας έχει προσλάβει 157 άτομα στην κατασκευή ενώ από τους υπεργολάβους που δουλεύουν στα εργοτάξια, απασχολούνται περίπου άλλα τόσα άτομα.
Η ανάδοχος κοινοπραξία σταδιακά αναπτύσσει ρυθμούς στις κατασκευαστικές εργασίες, ενώ πολλή θετική εξέλιξη για το έργο του Μετρό ήταν η υπογραφή, πρόσφατα, της συμπληρωματικής σύμβασης των 25 εκατ. ευρώ για τα αρχαιολογικά. Για την συνέχιση και ολοκλήρωση της αρχαιολογικής έρευνας, προβλέπεται ότι θα προσληφθούν περισσότερα από 400 άτομα στο αμέσως επόμενο διάστημα (και σε αυτή την περίπτωση από τον Άκτωρα).
Στα τέσσερα εργοτάξια που άνοιξαν πρώτα, μετά από ενός έτους "αργία" στη βασική γραμμή, γίνονται οι εξής εργασίες:
Στο αμαξοστάσιο στη Πυλαία, σκυροδετείται το κτίριο '1' και στον επόμενο μήνα θα μεταφερθεί και θα συναρμολογηθεί η κατασκευαζόμενη μεταλλική ανωδομή.
Στο σταθμό "Νέα Ελβετία" συναρμολογείται ο ένας από τους δύο μετροπόντικες ( ΤΒΜ) ο οποίος πιθανώς θα τεθεί σε λειτουργία τέλη Μαρτίου και, μετά από αυτόν ο δεύτερος μετροπόντικας.
Επίσης γίνεται η κατασκευή των πασσάλων και εκσκαφή στο cut & cover στο τμήμα από Ν. Ελβετία με κατεύθυνση το Αμαξοστάσιο.
Στη "Βούλγαρη" γίνονται εργασίες παράκαμψης των δικτύων Ο.Κ.Ω και μέσα στο Μάρτιο αναμένεται η έναρξη της κατασκευής του μόνιμου περιμετρικού κελύφους του σταθμού.
Στο σταθμό "Πατρίκιος", κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι και τον Απρίλιο αναμένεται να αρχίσουν οι υπόγειες αντιστηρίξεις με τη μέθοδο του jet grouting, η οποία, να θυμίσουμε, έχει ήδη εφαρμοστεί στο σταθμό "Ανάληψη".
Να σημειωθεί πως μένουν να συζητηθούν και οι υπόλοιπες απαιτήσεις του αναδόχου, στα διαιτητικά δικαστήρια. Μάλιστα μέσα στον Απρίλιο, πρόκειται να συζητηθεί ένα πολύ μεγάλο "πακέτο" απαιτήσεων ύψους περίπου 370 εκατ. ευρώ.
Πέντε εργοτάξια της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης ενεργοποιούνται εκ νέου από σήμερα και μέσα στις επόμενες ημέρες, δημιουργώντας προσδοκίες ότι το έργο επιτέλους ξεβαλτώνει για τα καλά και πως η επανεκκίνηση που έγινε τον Ιανουάριο δεν είναι πρόσκαιρη και δεν αφορά μόνο την ολοκλήρωση της εκσκαφής των σηράγγων.
Όπως πληροφορείται η Voria.gr, με προσλήψεις και άλλων εργαζομένων από τον Άκτωρα (για λογαριασμό της κοινοπραξίας ΑIASA) και την προετοιμασία προγράμματος εργασιών, από σήμερα 1 Μαρτίου και μέσα στις επόμενες ημέρες ξανανοίγουν τα εργοτάξια σε Παπάφειο, Συντριβάνι, Αγία Σοφία/νότιο τμήμα, Δημοκρατία και Διασταύρωση Δημοκρατίας.
Τα πέντε αυτά εργοτάξια -ανατολικά και στο κέντρο του άξονα της γραμμής του μετρό- προστίθενται στα τέσσερα που άνοιξαν στις αρχές Ιανουαρίου στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας και στους σταθμούς "Νέα Ελβετία", "Βούλγαρη" και "Πατρίκιο".
Την προηγούμενη εβδομάδα ενόψει της ενεργοποίησης του αναδόχου και σε άλλα εργοτάξια, προσλήφθηκαν 20 άτομα ενώ ακόμη 10 από τους παλιούς εργαζόμενους στον κατασκευαστικό τομέα, ειδοποιήθηκαν εχθές. Συνολικά έως σήμερα ο Άκτωρας έχει προσλάβει 157 άτομα στην κατασκευή ενώ από τους υπεργολάβους που δουλεύουν στα εργοτάξια, απασχολούνται περίπου άλλα τόσα άτομα.
Η ανάδοχος κοινοπραξία σταδιακά αναπτύσσει ρυθμούς στις κατασκευαστικές εργασίες, ενώ πολλή θετική εξέλιξη για το έργο του Μετρό ήταν η υπογραφή, πρόσφατα, της συμπληρωματικής σύμβασης των 25 εκατ. ευρώ για τα αρχαιολογικά. Για την συνέχιση και ολοκλήρωση της αρχαιολογικής έρευνας, προβλέπεται ότι θα προσληφθούν περισσότερα από 400 άτομα στο αμέσως επόμενο διάστημα (και σε αυτή την περίπτωση από τον Άκτωρα).
Στα τέσσερα εργοτάξια που άνοιξαν πρώτα, μετά από ενός έτους "αργία" στη βασική γραμμή, γίνονται οι εξής εργασίες:
Στο αμαξοστάσιο στη Πυλαία, σκυροδετείται το κτίριο '1' και στον επόμενο μήνα θα μεταφερθεί και θα συναρμολογηθεί η κατασκευαζόμενη μεταλλική ανωδομή.
Στο σταθμό "Νέα Ελβετία" συναρμολογείται ο ένας από τους δύο μετροπόντικες ( ΤΒΜ) ο οποίος πιθανώς θα τεθεί σε λειτουργία τέλη Μαρτίου και, μετά από αυτόν ο δεύτερος μετροπόντικας.
Επίσης γίνεται η κατασκευή των πασσάλων και εκσκαφή στο cut & cover στο τμήμα από Ν. Ελβετία με κατεύθυνση το Αμαξοστάσιο.
Στη "Βούλγαρη" γίνονται εργασίες παράκαμψης των δικτύων Ο.Κ.Ω και μέσα στο Μάρτιο αναμένεται η έναρξη της κατασκευής του μόνιμου περιμετρικού κελύφους του σταθμού.
Στο σταθμό "Πατρίκιος", κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι και τον Απρίλιο αναμένεται να αρχίσουν οι υπόγειες αντιστηρίξεις με τη μέθοδο του jet grouting, η οποία, να θυμίσουμε, έχει ήδη εφαρμοστεί στο σταθμό "Ανάληψη".
Να σημειωθεί πως μένουν να συζητηθούν και οι υπόλοιπες απαιτήσεις του αναδόχου, στα διαιτητικά δικαστήρια. Μάλιστα μέσα στον Απρίλιο, πρόκειται να συζητηθεί ένα πολύ μεγάλο "πακέτο" απαιτήσεων ύψους περίπου 370 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.