voria.gr,22/03/2016
Τη Δευτέρα ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη ο υπ. Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Ξαναπιάνουν δουλειά τα δύο ΤΒΜ για να ολοκληρωθεί η διάνοιξη των σηράγγων.
Πανηγυρικά θα αρχίσουν ξανά να δουλεύουν οι μετροπόντικες στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς το πράσινο φως για την εκκίνησή τους θα δώσει την ερχόμενη Δευτέρα, 28 Μαρτίου, ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Τα ΤΒΜ έχουν συναρμολογηθεί και θα αρχίσουν την εκσκαφή των αδιάνοικτων τμημάτων των σηράγγων, ξεκινώντας από το σταθμό «Νέα Ελβετία», με κατεύθυνση προς τα δυτικά και μέχρι το σταθμό «Ανάληψη».
Για να διανοιγούν τα 1.890 μέτρα των σηράγγων θα απαιτηθούν περίπου οκτώ μήνες καθώς το ΤΒΜ διανοίγει έως 10 μέτρα την ημέρα.
Σε αυτό το διάστημα- πρώτα το ένα ΤΒΜ και μετά το άλλο- θα περάσουν από τους σταθμούς «Βούλγαρη» και «Πατρίκιος» χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή των σταθμών, έργο που όπως και σε άλλους σταθμούς θα γίνει ετεροχρονισμένα με τοπική καθαίρεση της σήραγγας.
Αττικό Μετρό και ανάδοχος πιέζονται χρονικά για να ολικληρωθεί η εκσκαφή των σηράγγων στη βασική γραμμή καθώς τα δύο μηχανήματα θα πρέπει να μεταφερθούν στην επέκταση προς Καλαμαριά για να γίνει και σε αυτό το τμήμα η διάνοιξη της επίσης διπλής σήραγγας των 4,8χλμ .
Στην Καλαμαριά, οι μετροπόντικες θα αρχίσουν την εκσκαφή από τον τερματικό σταθμό «Μίκρα», κινούμενοι προς τα δυτικά μέχρι να συναντήσουν την σήραγγα διασταύρωσης με τη βασική γραμμή στον «Πατρίκιο».
Πανηγυρικά θα αρχίσουν ξανά να δουλεύουν οι μετροπόντικες στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς το πράσινο φως για την εκκίνησή τους θα δώσει την ερχόμενη Δευτέρα, 28 Μαρτίου, ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Τα ΤΒΜ έχουν συναρμολογηθεί και θα αρχίσουν την εκσκαφή των αδιάνοικτων τμημάτων των σηράγγων, ξεκινώντας από το σταθμό «Νέα Ελβετία», με κατεύθυνση προς τα δυτικά και μέχρι το σταθμό «Ανάληψη».
Για να διανοιγούν τα 1.890 μέτρα των σηράγγων θα απαιτηθούν περίπου οκτώ μήνες καθώς το ΤΒΜ διανοίγει έως 10 μέτρα την ημέρα.
Σε αυτό το διάστημα- πρώτα το ένα ΤΒΜ και μετά το άλλο- θα περάσουν από τους σταθμούς «Βούλγαρη» και «Πατρίκιος» χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή των σταθμών, έργο που όπως και σε άλλους σταθμούς θα γίνει ετεροχρονισμένα με τοπική καθαίρεση της σήραγγας.
Αττικό Μετρό και ανάδοχος πιέζονται χρονικά για να ολικληρωθεί η εκσκαφή των σηράγγων στη βασική γραμμή καθώς τα δύο μηχανήματα θα πρέπει να μεταφερθούν στην επέκταση προς Καλαμαριά για να γίνει και σε αυτό το τμήμα η διάνοιξη της επίσης διπλής σήραγγας των 4,8χλμ .
Στην Καλαμαριά, οι μετροπόντικες θα αρχίσουν την εκσκαφή από τον τερματικό σταθμό «Μίκρα», κινούμενοι προς τα δυτικά μέχρι να συναντήσουν την σήραγγα διασταύρωσης με τη βασική γραμμή στον «Πατρίκιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.