press724.gr,28/03/2016
Οι μετροπόντικες, τα γνωστά θηριώδη μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (IBM) επιστρέφουν από σήμερα Δευτέρα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, σηματοδοτώντας την επανεκκίνηση των βαρέων κατασκευαστικών εργασιών στο πολύπαθο έργο που φέτος συμπληρώνει τριακονταετή επέτειο…κατασκευής.
Μετά τα καινούργια δεδομένα που δημιούργησε η συμφωνία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας με το Δημόσιο, η αποπεράτωση τόσο της βασικής γραμμής του μετρό όσο και της επέκτασης προς Καλαμαριά θα πραγματοποιηθεί έως την άνοιξη του 2020.
Οι εργασίες ξεκινούν από την Νέα Ελβετία παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, του προέδρου της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλου και στελέχη της κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda – με υπεργολάβο την Άκτωρ.
Βέβαια, αυτό που ίσως, δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι οι δύο μετροπόντικες δεν ονομάζονται, πια, Γιωρίκας και Κωστίκας, αλλά Ηρακλής και Άκτωρ. Ο πρώτος θα πιάσει δουλειά από σήμερα για να ακολουθήσει ο Άκτωρ, που κατά την μυθολογία, ήταν ο ιδρυτής της αρχαίας πόλης Υρμίνης και είχε αδελφό το βασιλιά Αυγεία.
Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει ανάγκη από δύο μετροπόντικες διότι κατασκευάζεται με δύο χωριστές σήραγγες και όχι με μία κοινή και για τα δύο ρεύματα, όπως συνέβη στο μετρό της Αθήνας.
Δείτε εικόνες από το PRESS724:
Μετά τα καινούργια δεδομένα που δημιούργησε η συμφωνία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας με το Δημόσιο, η αποπεράτωση τόσο της βασικής γραμμής του μετρό όσο και της επέκτασης προς Καλαμαριά θα πραγματοποιηθεί έως την άνοιξη του 2020.
Οι εργασίες ξεκινούν από την Νέα Ελβετία παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, του προέδρου της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλου και στελέχη της κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda – με υπεργολάβο την Άκτωρ.
Βέβαια, αυτό που ίσως, δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι οι δύο μετροπόντικες δεν ονομάζονται, πια, Γιωρίκας και Κωστίκας, αλλά Ηρακλής και Άκτωρ. Ο πρώτος θα πιάσει δουλειά από σήμερα για να ακολουθήσει ο Άκτωρ, που κατά την μυθολογία, ήταν ο ιδρυτής της αρχαίας πόλης Υρμίνης και είχε αδελφό το βασιλιά Αυγεία.
Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει ανάγκη από δύο μετροπόντικες διότι κατασκευάζεται με δύο χωριστές σήραγγες και όχι με μία κοινή και για τα δύο ρεύματα, όπως συνέβη στο μετρό της Αθήνας.
Δείτε εικόνες από το PRESS724:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.