rthess.gr, 02/03/2017
Στις 22 Μαρτίου ολοκληρώνεται η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, επανέλαβε στην Βουλή ο Χρ. Σπίρτζης απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκου Τριαναταφυλλίδη...
Σύμφωνα με τον υπουργό υποδομών το 2019 ολοκληρώνεται η βασική γραμμή και η επέκταση προις Καλαμαριά και θα ακολουθήσει η δοκιμαστική λειτουργία ώστε το 2020 το έργο να παραδοθεί στους πολίτες.
Ο κ. Σπίρτζης απέφυγε να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις επεκτάσεις του μετρό προς δυτικές συνοικίες και από Καλαμαριά προς αεροδρόμιο. «Δεν θα γίνω υπουργός υποσχέσεων», ανέφερε, ανακοινώσεις θα γίνουν όταν κλειδώσει η χρηματοδότηση.
Για τον σταθμό Βενιζέλου, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι βρέθηκε η βέλτιστη λύση, παραδέχθηκε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις, είπε ωστόσο ότι αυτό δεν θα επηρεάσει το υπόλοιπο έργο.
Ανέφερε πως είναι χαμηλό το πρόσθετο κόστος για την ανάδειξη των αρχαιοτήτων του σταθμού.
Τόνισε πάντως πως ενώ στο μετρό της Αθήνας για τις αρχαιολογικές εργασίες χρειάστηκαν 60 εκ. ευρώ για το μετρό Θεσσαλονίκης το κόστος μέχρι σήμερα ανέρχεται στα 120 εκ. και «έχει ο θεός» όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο υπουργός.
Προτεραιότητα ο σεβασμός στην πολιτιστική κληρονομιά, αλλά τα έργα δεν μπορούν να έχουν απροσδιόριστο προϋπολογισμό και χρόνο είπε ο κ. Σπίρτζης, υπογραμμίζοντας ότι για αυτόν τον λόγο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης.
Στις 22 Μαρτίου ολοκληρώνεται η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, επανέλαβε στην Βουλή ο Χρ. Σπίρτζης απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκου Τριαναταφυλλίδη...
Σύμφωνα με τον υπουργό υποδομών το 2019 ολοκληρώνεται η βασική γραμμή και η επέκταση προις Καλαμαριά και θα ακολουθήσει η δοκιμαστική λειτουργία ώστε το 2020 το έργο να παραδοθεί στους πολίτες.
Ο κ. Σπίρτζης απέφυγε να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις επεκτάσεις του μετρό προς δυτικές συνοικίες και από Καλαμαριά προς αεροδρόμιο. «Δεν θα γίνω υπουργός υποσχέσεων», ανέφερε, ανακοινώσεις θα γίνουν όταν κλειδώσει η χρηματοδότηση.
Για τον σταθμό Βενιζέλου, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι βρέθηκε η βέλτιστη λύση, παραδέχθηκε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις, είπε ωστόσο ότι αυτό δεν θα επηρεάσει το υπόλοιπο έργο.
Ανέφερε πως είναι χαμηλό το πρόσθετο κόστος για την ανάδειξη των αρχαιοτήτων του σταθμού.
Τόνισε πάντως πως ενώ στο μετρό της Αθήνας για τις αρχαιολογικές εργασίες χρειάστηκαν 60 εκ. ευρώ για το μετρό Θεσσαλονίκης το κόστος μέχρι σήμερα ανέρχεται στα 120 εκ. και «έχει ο θεός» όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο υπουργός.
Προτεραιότητα ο σεβασμός στην πολιτιστική κληρονομιά, αλλά τα έργα δεν μπορούν να έχουν απροσδιόριστο προϋπολογισμό και χρόνο είπε ο κ. Σπίρτζης, υπογραμμίζοντας ότι για αυτόν τον λόγο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.