praktoreio-macedonia.gr, 26/03/2017
Ολοκληρώνεται μέχρι τα μέσα της εβδομάδας η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης. Ένα χρόνο μετά την επανέναρξη των εργασιών διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων, το πιο δύσκολο κομμάτι του μεγάλου έργου φτάνει αισίως στο τέλος του όπως τονίζει στο www.praktoreio-macedonia.gr o πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος...
“H ολοκλήρωση διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων ανοίγει το δρόμο για τη λειτουργία του μετρό το 2020” λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος. “ Είναι το πιο βαρύ, το πιο δύσκολο τμήμα του έργου. Μέσα στην εβδομάδα τελειώνει. Στο εξής μειώνεται σημαντικά και η αβεβαιότητα για την αποπεράτωση του έργου”.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε “ όταν δουλεύεις 30 μέτρα κάτω από τη γη είναι φυσικό να έχεις να αντιμετωπίσεις απρόβλεπτους παράγοντες, δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να προκύψει, όπως π.χ. Καθιζήσεις. Όταν τελειώσει αυτό το κομμάτι τότε μπορείς με μεγαλύτερη άνεση να προγραμματίσεις και να διαχειριστείς το έργο”.
Μέχρι πριν από ένα χρόνο το έργο φαινόταν “κλινικά νεκρό” και χρειάστηκαν μεγάλες προσπάθειες για την επανέναρξη των εργασιών ( 28 Μαρτίου 2016) για το μεγαλύτερο έργο υποδομής της Θεσσαλονίκης. “Η ολοκλήρωση διάνοιξης είναι η πιο ισχυρή απάντηση σε αυτούς που εξακολουθούν να εκρράζουν δυσπιστία για την γρήγορη υλοποίηση του μετρό Θεσσαλονίκης”, επισημαίνει ο Γιάννης Μυλόπουλος.
Ελένη Μπιμπίκου
Ολοκληρώνεται μέχρι τα μέσα της εβδομάδας η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης. Ένα χρόνο μετά την επανέναρξη των εργασιών διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων, το πιο δύσκολο κομμάτι του μεγάλου έργου φτάνει αισίως στο τέλος του όπως τονίζει στο www.praktoreio-macedonia.gr o πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος...
“H ολοκλήρωση διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων ανοίγει το δρόμο για τη λειτουργία του μετρό το 2020” λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος. “ Είναι το πιο βαρύ, το πιο δύσκολο τμήμα του έργου. Μέσα στην εβδομάδα τελειώνει. Στο εξής μειώνεται σημαντικά και η αβεβαιότητα για την αποπεράτωση του έργου”.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε “ όταν δουλεύεις 30 μέτρα κάτω από τη γη είναι φυσικό να έχεις να αντιμετωπίσεις απρόβλεπτους παράγοντες, δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να προκύψει, όπως π.χ. Καθιζήσεις. Όταν τελειώσει αυτό το κομμάτι τότε μπορείς με μεγαλύτερη άνεση να προγραμματίσεις και να διαχειριστείς το έργο”.
Μέχρι πριν από ένα χρόνο το έργο φαινόταν “κλινικά νεκρό” και χρειάστηκαν μεγάλες προσπάθειες για την επανέναρξη των εργασιών ( 28 Μαρτίου 2016) για το μεγαλύτερο έργο υποδομής της Θεσσαλονίκης. “Η ολοκλήρωση διάνοιξης είναι η πιο ισχυρή απάντηση σε αυτούς που εξακολουθούν να εκρράζουν δυσπιστία για την γρήγορη υλοποίηση του μετρό Θεσσαλονίκης”, επισημαίνει ο Γιάννης Μυλόπουλος.
Ελένη Μπιμπίκου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.