seleo.gr, 13/03/2017
Του Γιώργου Νικολαΐδη
Οι μεγάλες καθυστερήσεις στις εργασίες
για το Μετρό της Θεσσαλονίκης όπως όλοι γνωρίζουμε, έδωσε την χαριστική
βολή σε πολλούς επιχειρηματίες, που δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν πλέον
στις ανάγκες που δημιούργησε αυτό...
Δρόμοι εν μέρει ή παντελώς κλειστοί,
πρόχειροι «τοίχοι» από λαμαρίνες, «πεζοδρόμια» πλάτους 80 εκατοστών,
ενοχλητικοί θόρυβοι τρυπανιών, επικίνδυνες παρακάμψεις για τα οχήματα,
φορτηγά και μηχανήματα «μπροστά στη μούρη» σπιτιών, καταστημάτων και
επιχειρήσεων, έχουν αλλάξει την καθημερινή ζωή και συνήθειες πολλών
δημοτών. Για την άσχημη εικόνα δε των περιοχών που φιλοξενούν τα
εργοτάξια, ας μην μιλήσουμε καλύτερα….
Έχοντας ξεφύγει κατά πολύ από τα χρονικά
όρια αποπεράτωσης του γιγάντιου ομολογουμένως έργου - «21.11.2012 (!)
θα κοβόταν το πρώτο εισιτήριο του Μετρό» διαβεβαίωνε διευθυντικό
στέλεχος της εταιρείας κατά την έναρξη των εργασιών πριν 11 χρόνια - που
έθεσαν οι ιθύνοντες, την «πληρώνουν» εδώ και χρόνια κάτοικοι , των
οποίων οι δίκαιες διαμαρτυρίες προς όλες τις κατευθύνσεις, δεν βρίσκουν
ουσιαστική ανταπόκριση παρά μόνον κατανόηση.
Αστοχίες κατασκευαστικές, αρχαία,
απεργίες, ευθυνοφοβίες υπηρεσιών αναδεικνύουν για μια ακόμη φορά την
«αθάνατη ελληνική νοοτροπία και πραγματικότητα» σε σταρ της
Θεσσαλονικιώτικης οικτρής καθημερινότητας, ξαναβάζοντας ως χρονικό όριο
αποπεράτωσης του έργου το…2020 !
Στο βίντεο φιλοξενούμε τον επιχειρηματία
κ. Ζαφείρη Τζούτζια που μας αφηγείται τον δικό του Γολγοθά, με την
κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης και την αντιμετώπισή του από φορείς και
διοικούντες, στις διαρκείς διαμαρτυρίες του.
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες:
Του Γιώργου Νικολαΐδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.