avgi.gr,7/2/2020
Πλήκα Μαρούλα
Ο γ.γ. Υποδομών Γ. Καραγιάννης... το μαρτύρησε - «Άμεση προτεραιότητα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι ο φορέας λειτουργίας του μετρό. Εντός του έτους θα ξεκινήσουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να γίνει ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας»
Να που τελικά η επίσκεψη του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη στο μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε μια είδηση η οποία ουσιαστικά επιβεβαιώνει την «Αυγή», που επανειλημμένα έχει επισημάνει ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. σχεδιάζει την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Ο Γ. Καραγιάννης, που χθες «ξεναγήθηκε» από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό σε διάφορους σταθμούς της βασικής γραμμής του έργου, ερωτηθείς ποιος φορέας θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης, απάντησε: «Άμεση προτεραιότητα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι ο φορέας λειτουργίας του μετρό. Εντός του έτους θα ξεκινήσουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να γίνει ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας».
Έτσι ο γενικός γραμματέας αποκάλυψε τους μέχρι σήμερα κρυφούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του μετρό Θεσσαλονίκης αφήνοντας ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι τη λειτουργία του θα αναλάβουν ιδιώτες μέσω διαγωνισμού και όχι η Εγνατία οδός Α.Ε., όπως είχε προταθεί παλαιότερα από φορείς της πόλης. Με δεδομένη και την τριετή παράταση ζωής που έδωσε πρόσφατα η κυβέρνηση στον ΟΑΣΘ, γίνεται εμφανές ότι στόχος της Ν.Δ. είναι το 2023 οι αστικές συγκοινωνίες στο σύνολό τους να παραδοθούν εκ νέου σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Εύσημα στον Ταχιάο για το έργο... του ΣΥΡΙΖΑ
Κατά τα λοιπά ο Γ. Καραγιάννης είχε την ευκαιρία να δει και αυτός τη σημαντική πρόοδο του έργου που κατάφερανη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και η προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό υπό τον Γιάννη Μυλόπουλο, αφού από το καλοκαίρι και μετά τα εργοτάξια ερήμωσαν και ελάχιστα έχουν προχωρήσει οι εναπομείνασες εργασίες στους σταθμούς της βασικής γραμμής. Το μόνο εργοτάξιο όπου συνεχίζονταν μέχρι πρόσφατα οι εργασίες ήταν αυτό της Αγίας Σοφίας. Ο ίδιος πάντως επαίνεσε τη νέα διοίκηση του Ν. Ταχιάου και δήλωσε ικανοποιημένος διότι «πλέον προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες». Είδε και τους συρμούς που παρελήφθησαν από την προηγούμενη διοίκηση και, αν δεν σταματούσαν οι εργασίες στους σταθμούς, ήδη θα έκαναν δοκιμαστικές διαδρομές, κάτι που, όπως είπε, θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες.
Τον Μάιο η μελέτη για την απόσπαση
Για τον πολύπαθο σταθμό «Βενιζέλου» με τις σπουδαίες αρχαιότητες δήλωσε ότι μετά τη σχετική απόφαση του ΚΑΣ που ανάβει το «πράσινο φως» για την απόσπασή τους, οι σχετικές μελέτες θα προχωρήσουν γρήγορα! Αν γρήγορα μπορεί να θεωρηθεί το ότι η μελέτη της απόσπασης των αρχαιοτήτων θα είναι έτοιμη το γρηγορότερο τον Μάιο.
Από την πλευρά του ο Ν. Ταχιάος δήλωσε ότι εντός των επόμενων εβδομάδων θα παρουσιαστεί η προκαταρκτική μελέτη του σταθμού, ενώ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι η μελέτη της επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων δεν είναι προϋπόθεση για να αρχίσει η απόσπασή τους, αλλά ότι το συγκεκριμένο είναι θέμα του υπουργείου Πολιτισμού. «Ο σταθμός θα κλείσει και θα λειτουργήσει μόνο μετά την επανατοποθέτηση των αρχαίων. Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να κλείσουμε την πλάκα οροφής» πρόσθεσε.
Να που τελικά η επίσκεψη του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη στο μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε μια είδηση η οποία ουσιαστικά επιβεβαιώνει την «Αυγή», που επανειλημμένα έχει επισημάνει ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. σχεδιάζει την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Ο Γ. Καραγιάννης, που χθες «ξεναγήθηκε» από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό σε διάφορους σταθμούς της βασικής γραμμής του έργου, ερωτηθείς ποιος φορέας θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης, απάντησε: «Άμεση προτεραιότητα για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι ο φορέας λειτουργίας του μετρό. Εντός του έτους θα ξεκινήσουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να γίνει ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας».
Έτσι ο γενικός γραμματέας αποκάλυψε τους μέχρι σήμερα κρυφούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του μετρό Θεσσαλονίκης αφήνοντας ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι τη λειτουργία του θα αναλάβουν ιδιώτες μέσω διαγωνισμού και όχι η Εγνατία οδός Α.Ε., όπως είχε προταθεί παλαιότερα από φορείς της πόλης. Με δεδομένη και την τριετή παράταση ζωής που έδωσε πρόσφατα η κυβέρνηση στον ΟΑΣΘ, γίνεται εμφανές ότι στόχος της Ν.Δ. είναι το 2023 οι αστικές συγκοινωνίες στο σύνολό τους να παραδοθούν εκ νέου σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Εύσημα στον Ταχιάο για το έργο... του ΣΥΡΙΖΑ
Κατά τα λοιπά ο Γ. Καραγιάννης είχε την ευκαιρία να δει και αυτός τη σημαντική πρόοδο του έργου που κατάφερανη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και η προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό υπό τον Γιάννη Μυλόπουλο, αφού από το καλοκαίρι και μετά τα εργοτάξια ερήμωσαν και ελάχιστα έχουν προχωρήσει οι εναπομείνασες εργασίες στους σταθμούς της βασικής γραμμής. Το μόνο εργοτάξιο όπου συνεχίζονταν μέχρι πρόσφατα οι εργασίες ήταν αυτό της Αγίας Σοφίας. Ο ίδιος πάντως επαίνεσε τη νέα διοίκηση του Ν. Ταχιάου και δήλωσε ικανοποιημένος διότι «πλέον προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες». Είδε και τους συρμούς που παρελήφθησαν από την προηγούμενη διοίκηση και, αν δεν σταματούσαν οι εργασίες στους σταθμούς, ήδη θα έκαναν δοκιμαστικές διαδρομές, κάτι που, όπως είπε, θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες.
Τον Μάιο η μελέτη για την απόσπαση
Για τον πολύπαθο σταθμό «Βενιζέλου» με τις σπουδαίες αρχαιότητες δήλωσε ότι μετά τη σχετική απόφαση του ΚΑΣ που ανάβει το «πράσινο φως» για την απόσπασή τους, οι σχετικές μελέτες θα προχωρήσουν γρήγορα! Αν γρήγορα μπορεί να θεωρηθεί το ότι η μελέτη της απόσπασης των αρχαιοτήτων θα είναι έτοιμη το γρηγορότερο τον Μάιο.
Από την πλευρά του ο Ν. Ταχιάος δήλωσε ότι εντός των επόμενων εβδομάδων θα παρουσιαστεί η προκαταρκτική μελέτη του σταθμού, ενώ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι η μελέτη της επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων δεν είναι προϋπόθεση για να αρχίσει η απόσπασή τους, αλλά ότι το συγκεκριμένο είναι θέμα του υπουργείου Πολιτισμού. «Ο σταθμός θα κλείσει και θα λειτουργήσει μόνο μετά την επανατοποθέτηση των αρχαίων. Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να κλείσουμε την πλάκα οροφής» πρόσθεσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.