Όπως γράφει το www.protothema.gr το μετρό έχει μείνει πολύ πίσω. Διαβάστε τι δεν έχει γίνει:
- Καταρχήν η τελετή εγκαινίων πάει για το 2014 και βλέπουμε… δεδομένου ότι ο μετροπόντικας έπιασε δουλειά πριν από λίγες ημέρες με καθυστέρηση 14 μηνών!
- Στην περιοχή Βενιζέλου και Εγνατίας ένα στα τρία μαγαζιά έχει κλείσει λόγω των έργων.
- Μέσα σε 33 μήνες από τους 79 μήνες του χρονοδιαγράμματος κατασκευής της βασικής γραμμής των 9,6 χιλ. από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το Ντεπό έχει κατασκευαστεί μόνο το 7% από το 35% που προβλέπει η σύμβαση.
- Αντί να έχει εκτελεστεί και να έχει πιστοποιηθεί έργο 280 εκατ. ευρώ, αυτό έχει πραγματοποιηθεί μόνο για έργο 56 εκατ. ευρώ.
- Στο Δ’ ΚΠΣ η κυβέρνηση έχει δεσμεύσει μόνο 320 εκατ. ευρώ για το μετρό της Θεσσαλονίκης. Δηλαδή, οι πόροι υπολείπονται ακόμη και για την ολοκλήρωση των 9,6 χιλ.
- Δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμη η οριστική μελέτη του έργου και το συμπέρασμα είναι ότι η βασική γραμμή από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το Ντεπό, εάν συνεχιστούν οι σημερινοί ρυθμοί, θα εμφανίσει τουλάχιστον δύο χρόνια καθυστέρηση.
- Για την επέκταση στην Καλαμαριά, ούτε οριστική μελέτη υπάρχει ούτε διασφαλισμένοι πόροι.
- Για τις επεκτάσεις προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη δεν έχουν γίνει ούτε οι προκαταρκτικές μελέτες, ούτε υπάρχει καμία πρόβλεψη για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης. Υπάρχει επιπλέον η δέσμευση από τη σύμβαση της υποθαλάσσιας, που απαγορεύει να ξεκινήσει η κατασκευή αυτής της επέκτασης πριν από το 2015.
- Σήμερα πραγματοποιούνται εργασίες στους 6 από τους 13 σταθμούς. Σε μερικούς από αυτούς δεν έχουν γίνει ακόμα οι αναγκαίες απαλλοτριώσεις και για τον σταθμό στη Νέα Ελβετία δεν έχει γίνει ακόμη ούτε καν η χωροθέτησή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.