Οι «στοιχειωμένες» υποδομές της Θεσσαλονίκης
Διαχρονική πρωταθλήτρια των εξαγγελιών αναδεικνύεται η Θεσσαλονίκη: περισσότερα από πενήντα μεγάλα έργα υποδομών έχουν, ανακοινωθεί από όλες τις κυβερνήσεις μετά τη Μεταπολίτευση, ωστόσο είτε παρέμειναν στα χαρτιά είτε προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και απροσδιόριστο ορίζοντα ολοκλήρωσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που η κατασκευή του εξαγγέλθηκε πριν από 34 χρόνια και μάλιστα είχε εγγραφεί στον προϋπολογισμό του... 1976, ενδέχεται να ολοκληρωθεί το 2016, ενώ οι κάτοικοι στενάζουν από το κυκλοφοριακό...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Βίκυ Χαρισοπούλου, Γιώργος Χάτσιος, Φωτεινή Στεφανοπούλου, Κώστας Κουκουμάκας
ΤΟ ΜΕΤΡΟΓΕΦΥΡΙ της Αρτας θυμίζει η ιστορία της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης, αφού το έργο εξαγγέλθηκε ουσιαστικά πριν από 34 ολόκληρα χρόνια, ξεχάστηκε και τελικά το 1986, επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα, κατασκευάστηκε υπόγεια σήραγγα, μήκους 900 μέτρων στην οδό Εγνατία. Το 2006 άρχισε η κατασκευή της γραμμής, αλλά το έργο «κόλλησε» και πάλι λόγω προχειρότητας, προσφυγών και γραφειοκρατίας και πρόσφατα οι δύο μετροπόντικες παρέμειναν ακινητοποιημένοι για επτά μήνες. Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του 2006, το έργο επρόκειτο να ολοκληρωθεί το 2012, στη συνέχεια μετατέθηκε για το 2014 και ενδέχεται να ολοκληρωθεί το 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.