Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Θεσσαλονίκη: 8 πάρκινγκ για 7.000 αυτοκίνητα

Αγγελιοφόρος, 14/03/2011
Οκτώ πάρκινγκ προβλέπει το Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών Ευρύτερης Περιοχής Θεσσαλονίκης (master plan), που θα εξασφαλίσουν στο πολεοδομικό συγκρότημα 7.000 θέσεις στάθμευσης, όμως το ζητούμενο είναι το κατά πόσο είναι εφικτά να υλοποιηθούν και δεν αποτελούν ακόμη μία από τις πολλές εξαγγελίες που έχουν γίνει, ειδικά για χώρους στάθμευσης, τα τελευταία δέκα έως και είκοσι χρόνια.Την ώρα που το πρόβλημα της στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη είναι μείζον εδώ και δεκαετίες και αποτελεί μαζί με το μεγάλο αριθμό ΙΧ την κρισιμότερη παράμετρο στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, οι χώροι στάθμευσης κατασκευάζονται με το... σταγονόμετρο και με καθυστερήσεις που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 20 χρόνια...



Σύνδεση με το μετρό

Από τα 8 πάρκινγκ που περιλαμβάνονται στο master plan τα τέσσερα είναι αλληλένδετα με την κατασκευή του μετρό. Πρόκειται για τα πάρκινγκ στο Καρατάσιου, στο Παύλου Μελά, στη Μ. Ψελλού και στη Μίκρα, στον τερματικό της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά. Προοπτική να κατασκευαστούν υπάρχει, δεδομένου ότι μελετώνται από την κατασκευάστρια εταιρία και έχουν ελεγχθεί ως προς τη σκοπιμότητά τους, την αναγκαιότητά τους, τη βιωσιμότητά τους και το κόστος τους. Οπως, άλλωστε, επισήμανε στον «Α» ο συγκοινωνιολόγος και επικεφαλής της ομάδας που στήριξε το master plan προκειμένου να είναι μια υλοποιήσιμη πρόταση, καθηγητής Γιώργος Γιαννόπουλος, «τα οκτώ πάρκινγκ, που αποτελούν και τις προτεραιότητες του σχεδίου, έχουν επιλεγεί επειδή είναι πολύ σημαντικά για την πόλη, εξασφαλίζουν περίπου 7.000 θέσεις στάθμευσης και έχουν προταθεί κατά καιρούς από όλους τους φορείς συγκεντρώνοντας τη συμφωνία τους και τις λιγότερες δυνατές αντιρρήσεις. Θεωρούμε ότι είναι τα πιο εφικτά προς υλοποίηση και έχουν γενικότερη αποδοχή. Για τα περισσότερα υπάρχει μελετητικό υπόβαθρο και μπορούν να προχωρήσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.