Αγγελιοφόρος, 06/04/2011
Αφού «ξεκουραστεί» για μερικές εβδομάδες, ο δεύτερος αυτός μετροπόντικας, μαζί με τον πρώτο που «αναπαύεται» στον ίδιο σταθμό, θα ξεκινήσουν το «ταξίδι» τους για την περιοχή της Ανάληψης, όπου σύμφωνα με το διευθυντή έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργο Κωνσταντινίδη, λύθηκαν τα σύνθετα τεχνικά θέματα τα οποία «πονοκεφάλιαζαν» τους αρμοδίους επί μακρά χρονική περίοδο.
Διανύοντας μία πορεία 4.600 μέτρων, από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, ο δεύτερος μετροπόντικας,έφτασε στον πρώτο κατασκευασμένο σταθμό του μετρό, τον Ευκλείδη, που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της πόλης...
Αφού «ξεκουραστεί» για μερικές εβδομάδες, ο δεύτερος αυτός μετροπόντικας, μαζί με τον πρώτο που «αναπαύεται» στον ίδιο σταθμό, θα ξεκινήσουν το «ταξίδι» τους για την περιοχή της Ανάληψης, όπου σύμφωνα με το διευθυντή έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργο Κωνσταντινίδη, λύθηκαν τα σύνθετα τεχνικά θέματα τα οποία «πονοκεφάλιαζαν» τους αρμοδίους επί μακρά χρονική περίοδο.
Αισιοδοξία για στάση στο Παπάφειο
Σχετικά με το σταθμό Παπαφείου, ο κ. Κωνσταντινίδης δήλωσε ότι πλέον έχει κυλήσει το νερό στο αυλάκι και βασικά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς δείχνουν πια καλή διάθεση, ώστε να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να προχωρήσουν οι εργασίες. Όπως σημείωσε, ο σταθμός του Παπαφείου, που εξυπηρετεί μια περιοχή με πάνω από 50.000 κατοίκους, είναι απαραίτητο να ενσωματωθεί στο δίκτυο του μετρό, ώστε να μπορέσει να παρέχει την εξυπηρέτηση που απαιτείται μέσα στην πόλη. Μεταξύ άλλων, ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε, σε δηλώσεις του, ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά με ολοένα και πιο γοργό ρυθμό, και σημείωσε ότι μέλημα των αρμοδίων είναι να αυξάνονται συνεχώς τα μέτωπα εργασιών, έτσι ώστε όχι μόνο να μη χαθεί άλλος χρόνος αλλά να κερδηθεί και ο μέγιστος δυνατός.
Σε φάση διαπραγμάτευσης και συζήτησης με τον αρμόδιο φορέα της ΕΕ βρίσκεται ακόμα το θέμα, το οποίο αφορά στη μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς, όπου τελικά θα γίνει και το αμαξοστάσιο, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην Αττικό Μετρό και αντιδήμαρχο του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστα Ζέρβα.
Σε φάση διαπραγμάτευσης και συζήτησης με τον αρμόδιο φορέα της ΕΕ βρίσκεται ακόμα το θέμα, το οποίο αφορά στη μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς, όπου τελικά θα γίνει και το αμαξοστάσιο, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην Αττικό Μετρό και αντιδήμαρχο του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστα Ζέρβα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.