ypodomes.com,31/08/2013
Στα καλά νέα που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ήταν και το άνοιγμα, στο τέλος του 2013, του ενός ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Δελφών. Υπενθυμίζεται ότι το τμήμα της οδού μεταξύ Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα είναι κλειστό και στα δύο ρεύματα, απο το Σεπτέμβριο του 2011. Μετά το άνοιγμα του ενός ρεύματος, θα είναι κλειστό το ανατολικό τμήμα της Δελφών, από Μπότσαρη μέχρι Ψυχάρη.
Όσο όμως προχωρούν οι εργασίες, κάποιες περιοχές απαλλάσσονται από τις εργοταξιακές καταλήψεις και κάποιες άλλες δεσμεύονται. Έτσι, για την κατασκευή του σταθμού «Πατρίκιος» και τη διακλάδωση, από το νέο έτος θα αποκλειστεί η Μαρτίου (από οδ. Σόλωνος προς Δελφών), η κυκλοφορία θα εκτραπεί από την Μαρτίου στην οδό Σνωκ ενώ η Σόλωνος θα αποκλειστεί από τη Χαλκιδικής μέχρι την πλατεία Πατρικίου.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τις οικονομικές διεκδικήσεις του αναδόχου ο κ. Τσίτουρας είπε πως για την Αττικό Μετρό, «οι διεκδικήσεις, συμβατικά, είναι μηδενικές». Αναγνώρισε πως η κατασκευή του έργου έχει απαιτήσει μεγαλύτερα κονδύλια από αυτά που είχε προϋπολογίσει ο ανάδοχος και πως πράγματι η σύμβαση είναι λεόντιος, υπέρ του δημοσίου, ο οποίος, με τη Διαιτησία μπορεί πλέον να ελπίζει σε μια πολύ πιο σύντομη δικαστική επίλυση των διαφορών του.
Σε ό,τι δε αφορά την μεταφορά των ΤΒΜ στη Νέα Ελβετία, από το σταθμό «Ανάληψη», για την διάνοιξη των σηράγγων από ανατολικά προς δυτικά, πρόσθεσε ότι στις επόμενες ημέρες θα ληφθεί σχετική απόφαση καθώς η Αττικό Μετρό Α.Ε. θεωρεί πολύ υψηλή την οικονομική απαίτηση των 16 εκατ. ευρώ και, αποκλειστικά για τη μεταφορά, εκτιμά ότι το κόστος είναι περίπου στο 1/7 αυτού του ποσού, κοντά στα 2 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως για την διάνοιξη των σηράγγων σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής υπολείπονται 1.900 μέτρα και, σε χρόνο, ένα έτος, έργο σε μη κρίσιμο κομμάτι του όλου project.
Στα καλά νέα που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ήταν και το άνοιγμα, στο τέλος του 2013, του ενός ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Δελφών. Υπενθυμίζεται ότι το τμήμα της οδού μεταξύ Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα είναι κλειστό και στα δύο ρεύματα, απο το Σεπτέμβριο του 2011. Μετά το άνοιγμα του ενός ρεύματος, θα είναι κλειστό το ανατολικό τμήμα της Δελφών, από Μπότσαρη μέχρι Ψυχάρη.
Όσο όμως προχωρούν οι εργασίες, κάποιες περιοχές απαλλάσσονται από τις εργοταξιακές καταλήψεις και κάποιες άλλες δεσμεύονται. Έτσι, για την κατασκευή του σταθμού «Πατρίκιος» και τη διακλάδωση, από το νέο έτος θα αποκλειστεί η Μαρτίου (από οδ. Σόλωνος προς Δελφών), η κυκλοφορία θα εκτραπεί από την Μαρτίου στην οδό Σνωκ ενώ η Σόλωνος θα αποκλειστεί από τη Χαλκιδικής μέχρι την πλατεία Πατρικίου.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τις οικονομικές διεκδικήσεις του αναδόχου ο κ. Τσίτουρας είπε πως για την Αττικό Μετρό, «οι διεκδικήσεις, συμβατικά, είναι μηδενικές». Αναγνώρισε πως η κατασκευή του έργου έχει απαιτήσει μεγαλύτερα κονδύλια από αυτά που είχε προϋπολογίσει ο ανάδοχος και πως πράγματι η σύμβαση είναι λεόντιος, υπέρ του δημοσίου, ο οποίος, με τη Διαιτησία μπορεί πλέον να ελπίζει σε μια πολύ πιο σύντομη δικαστική επίλυση των διαφορών του.
Σε ό,τι δε αφορά την μεταφορά των ΤΒΜ στη Νέα Ελβετία, από το σταθμό «Ανάληψη», για την διάνοιξη των σηράγγων από ανατολικά προς δυτικά, πρόσθεσε ότι στις επόμενες ημέρες θα ληφθεί σχετική απόφαση καθώς η Αττικό Μετρό Α.Ε. θεωρεί πολύ υψηλή την οικονομική απαίτηση των 16 εκατ. ευρώ και, αποκλειστικά για τη μεταφορά, εκτιμά ότι το κόστος είναι περίπου στο 1/7 αυτού του ποσού, κοντά στα 2 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως για την διάνοιξη των σηράγγων σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής υπολείπονται 1.900 μέτρα και, σε χρόνο, ένα έτος, έργο σε μη κρίσιμο κομμάτι του όλου project.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.