egnatiapost.gr,04/09/2013
Μπλοκαρισμένο έργο, απολύσεις, ελλείψεις προσωπικού και κονδυλίων. Αυτή είναι η εικόνα του έργου, όπως την μετέφεραν την Τετάρτη, οι εργαζόμενοι του μετρό σε σχετική συνέντευξη τύπου.
Η εικόνα είναι τόσο άσχημη που το έργο πια οδηγείται σε τεράστιες καθυστερήσεις λένε οι εργαζόμενοι, οι οποίοι με αναφορές στο επίσημο χρονοδιάγραμμα των εργασιών του Μετρό, απέδειξαν ότι το έργο δεν είναι δυνατόν να είναι έτοιμο πριν το 2020. Μάλιστα, αν σε αυτό το χρόνο προστεθεί και το δοκιμαστικό στάδιο λειτουργίας, που σύμφωνα με όλους τους διεθνούς κανόνες προσδιορίζεται από 12 ως και 24 μήνες, τότε η συνολική καθυστέρηση παράδοσης του έργου, αγγίζει τα πέντε χρόνια. Υπενθυμίζουμε ότι ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης σε δηλώσεις του σχετικά με την πρόθεσή του να απεγκλωβίσει το έργο, έκανε λόγο για ολοκλήρωσή του το 2016.
«Σεπτέμβριο του 2013 θα έπρεπε να είναι ολοκληρωμένες όλες οι ανασκαφές, οι προσβάσεις, τα σκάμματα και τα φρεάτια της Αγίας Σοφίας. Για το βόρειο τμήμα χρειάστηκαν 2,5 χρόνια και για το νότιο θα χρειαστούν ακόμη δύο. Είμαστε τρία χρόνια πίσω στο πρόγραμμα», ανέλυσε ο πρόεδρος των εργαζομένων στο μετρό Χάρης Κυπριανίδης, ο οποίος και χαρακτήρισε για άλλη μία φορά τη διαμάχη για το σταθμό Βενιζέλου «προσχηματική».
«Έχει ολοκληρωθεί το 65% των ανασκαφών, για τις οποίες χρειάστηκαν 78 εκατ. ευρώ. Για το υπόλοιπο που απομένει, θα χρειαστούν 35-40 εκατ, ενώ ο κ. Σιμόπουλος ανακοίνωσε ότι εξασφαλίστηκαν μόλις 11 εκατ. ευρώ. Αν θέλουν οι ανασκαφές να τελειώσουν μέσα στους επόμενους 25 μήνες, θα πρέπει να προσληφθούν ακόμη 500 εργαζόμενοι και όχι να απολυθούν 60, όπως έχει πει η Αττικό Μετρό», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κυπριανίδης, ο οποίος διευκρίνισε ότι «μόνο στο Συντριβάνι γίνεται αρχαιολογικό έργο».
Τέλος, οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν σοβαρά λάθη στις μελέτες που πιθανόν να αφορούν και ποινικές ευθύνες, καθώς οι σταθμοί του μετρό μεταφέρονται συνεχώς, ενώ τα απαιτούμενα κονδύλια αυξάνονται.
Μπλοκαρισμένο έργο, απολύσεις, ελλείψεις προσωπικού και κονδυλίων. Αυτή είναι η εικόνα του έργου, όπως την μετέφεραν την Τετάρτη, οι εργαζόμενοι του μετρό σε σχετική συνέντευξη τύπου.
Η εικόνα είναι τόσο άσχημη που το έργο πια οδηγείται σε τεράστιες καθυστερήσεις λένε οι εργαζόμενοι, οι οποίοι με αναφορές στο επίσημο χρονοδιάγραμμα των εργασιών του Μετρό, απέδειξαν ότι το έργο δεν είναι δυνατόν να είναι έτοιμο πριν το 2020. Μάλιστα, αν σε αυτό το χρόνο προστεθεί και το δοκιμαστικό στάδιο λειτουργίας, που σύμφωνα με όλους τους διεθνούς κανόνες προσδιορίζεται από 12 ως και 24 μήνες, τότε η συνολική καθυστέρηση παράδοσης του έργου, αγγίζει τα πέντε χρόνια. Υπενθυμίζουμε ότι ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης σε δηλώσεις του σχετικά με την πρόθεσή του να απεγκλωβίσει το έργο, έκανε λόγο για ολοκλήρωσή του το 2016.
«Σεπτέμβριο του 2013 θα έπρεπε να είναι ολοκληρωμένες όλες οι ανασκαφές, οι προσβάσεις, τα σκάμματα και τα φρεάτια της Αγίας Σοφίας. Για το βόρειο τμήμα χρειάστηκαν 2,5 χρόνια και για το νότιο θα χρειαστούν ακόμη δύο. Είμαστε τρία χρόνια πίσω στο πρόγραμμα», ανέλυσε ο πρόεδρος των εργαζομένων στο μετρό Χάρης Κυπριανίδης, ο οποίος και χαρακτήρισε για άλλη μία φορά τη διαμάχη για το σταθμό Βενιζέλου «προσχηματική».
«Έχει ολοκληρωθεί το 65% των ανασκαφών, για τις οποίες χρειάστηκαν 78 εκατ. ευρώ. Για το υπόλοιπο που απομένει, θα χρειαστούν 35-40 εκατ, ενώ ο κ. Σιμόπουλος ανακοίνωσε ότι εξασφαλίστηκαν μόλις 11 εκατ. ευρώ. Αν θέλουν οι ανασκαφές να τελειώσουν μέσα στους επόμενους 25 μήνες, θα πρέπει να προσληφθούν ακόμη 500 εργαζόμενοι και όχι να απολυθούν 60, όπως έχει πει η Αττικό Μετρό», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κυπριανίδης, ο οποίος διευκρίνισε ότι «μόνο στο Συντριβάνι γίνεται αρχαιολογικό έργο».
Τέλος, οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν σοβαρά λάθη στις μελέτες που πιθανόν να αφορούν και ποινικές ευθύνες, καθώς οι σταθμοί του μετρό μεταφέρονται συνεχώς, ενώ τα απαιτούμενα κονδύλια αυξάνονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.