Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μετρό Θεσσαλονίκης: ΒΟΥΛΓΑΡΗ και ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ κερδίζουν τον χαμένο χρόνο

ypodomes.com,05/09/2014

Αυτή την εποχή ειδικότερα στο σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ προχωρά η παράκαμψη των δικτύων ΟΚΩ, ωστόσο αναμένεται και η δικαστική απόφαση για τις απαλλοτριώσεις.


Επίσης με απόφασης της Προιστάμενης αρχής δόθηκαν οδηγίες για την κατασκευή του σταθμού στην κοινοπραξία κατασκευής έτσι ώστε να μπορέσει να κατασκευαστεί ο σταθμός ακόμα και σε περίπτωση που περάσουν νωρίτερα χρονικά οι 2 Μετροπόντικες. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο σταθμός κλειδώνει οριστικά την κατασκευή του καθώς γίνεται μία σημαντική προσπάθεια να κερδηθεί ο χαμένος χρόνος. Στο σταθμό ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ επίσης προχωρούν τα έργα, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και το συμπληρωματικό αντιπλημμυρικό έργο που προκήρυξε το Υπουργείο Υποδομών για τη θωράκιση του σταθμού.

Να θυμίσουμε πως το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης που έχει περάσει από πάρα πολλές δύσκολες καταστάσεις, είναι ίσως για πρώτη φορά σε ομαλή κατάσταση με τα έργα να εξελίσσονται και η πρόοδος να είναι σημαντική. Σε πρόσφατο δημοσίευμα του ypodomes.com είχε αναφερθεί πως 8 από τους 13 σταθμούς θα είναι ολοκληρωμένοι στα έργα πολιτικού μηχανικού μέχρι τα τέλη του έτους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Εργαζομένων Μετρό Θεσσαλονίκης και ζητά να ακουστεί από τα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση "Η διοίκηση του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, απέστειλε στους επικεφαλείς των κομμάτων και των παρατάξεων/κινημάτων που εκπροσωπούνται στην Ελληνική Βουλή και στο Ευρωκοινοβούλιο, αίτημα συνάντησης – ενημέρωσης, στο πλαίσιο των προγραμματιζόμενων επισκέψεών τους στη Θεσσαλονίκη, λόγω της ΔΕΘ.

Ελπίζουμε πως οι επικεφαλείς, θα θελήσουν να ακούσουν την άποψη των ανθρώπων που βιώνουν το έργο στην καθημερινότητά του, να θελήσουν να μάθουν για τις συνθήκες και τους όρους αμοιβής και εργασίας τους και κυρίως να πληροφορηθούν τις υπόγειες αλήθειες του έργου και τους πραγματικούς λόγους που βρίσκεται καθηλωμένο, τόσα χρόνια.

Στην περίπτωση που δε θα πραγματοποιηθούν οι συναντήσεις αυτές, θεωρούμε πως ο μοναδικός λόγος που αναφέρονται στο έργο, είναι η εκμετάλλευση της επικοινωνιακής δύναμης που προσφέρουν τόσο τα προβλήματα που έχει αυτό δημιουργήσει στα τόσα χρόνια κατασκευής του, όσο και η ελπίδα που προσφέρει η αποπεράτωσή του στην ανακούφιση της συγκοινωνιακής καθημερινότητας του κατοίκου αυτής της πόλης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.