thestival.gr,28/09/2015
Στην επίσκεψη κλιμακίου της Επιτροπής Ελέγχου Προϋπολογισμού του Ευρωκοινοβουλίου, στη Θεσσαλονίκη, για το ζήτημα της κατασκευής του μετρό, αναφέρθηκε από το ΒΗΜΑ του δημοτικού συμβουλίου της Θεσσαλονίκης, ο δημοτικός σύμβουλος, υπεύθυνος για ζητήματα που αφορούν στο μετρό, Ανδρέας Κουράκης.
Ο κ. Κουράκης επεσήμανε ότι από τη συνάντηση των εκπροσώπων του Ευρωκοινοβουλίου και της Κομισιόν με την επιβλέπουσα το έργο ΑΡΧΗ, αλλά και με εκπροσώπους φορέων της πόλης, προέκυψε ότι δεν πρόκειται να δοθεί καμία παράταση για συνέχιση του έργου μετά το 2019. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναφέρθηκε αυτό που προβλέπεται και στον αρχικό σχεδιασμό ότι υπάρχει δηλαδή κίνδυνος απώλειας της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, εφόσον οι εργασίες δεν ολοκληρωθούν σε μια τετραετία από σήμερα.
«Οι ευρωβουλευτές που επισκέφθηκαν πρόσφατα το έργο επεσήμαναν ότι η χρηματοδότησή του διαρκεί έως το 2017 κι ανδεν βρεθεί λύση, θα χαθεί η χρηματοδότηση. Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο έως το 2019, με τα δύο χρόνια παράτασης που δίδονται κι έτσι θα πρέπει να βιαστούμε για να δοθεί λύση και να προχωρήσουν οι εργασίες. Ως το τέλος του 2015 θα πρέπει να έχει λυθεί το διοικητικό και οικονομικό σκέλος της υπόθεσης, ώστε να παραμείνουμε εντός πλαισίου» σημείωσε ο κ. Κουράκης.
Τον λόγο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης έλαβε και ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης. Αναφερόμενος στη συναντήσεις που είχαν οι υπεύθυνοι της Αττικό Μετρό, με την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία, ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι οι ευρωβουλευτές εστίασαν στα δύο βασικά προβλήματα που καθυστέρησαν το έργο, τις απαλλοτριώσεις και την αρχαιολογία.
Αναφερόμενος ειδικά στον σταθμό της Βενιζέλου, ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε: «Δεν μπορούμε να αφήσουμε πόλη χωρίς μετρό για έναν σταθμό. Είναι κρίσιμος σταθμός. Θα εξυπηρετεί 65.000 κινήσεις ημερησίως».
Στην επίσκεψη κλιμακίου της Επιτροπής Ελέγχου Προϋπολογισμού του Ευρωκοινοβουλίου, στη Θεσσαλονίκη, για το ζήτημα της κατασκευής του μετρό, αναφέρθηκε από το ΒΗΜΑ του δημοτικού συμβουλίου της Θεσσαλονίκης, ο δημοτικός σύμβουλος, υπεύθυνος για ζητήματα που αφορούν στο μετρό, Ανδρέας Κουράκης.
Ο κ. Κουράκης επεσήμανε ότι από τη συνάντηση των εκπροσώπων του Ευρωκοινοβουλίου και της Κομισιόν με την επιβλέπουσα το έργο ΑΡΧΗ, αλλά και με εκπροσώπους φορέων της πόλης, προέκυψε ότι δεν πρόκειται να δοθεί καμία παράταση για συνέχιση του έργου μετά το 2019. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναφέρθηκε αυτό που προβλέπεται και στον αρχικό σχεδιασμό ότι υπάρχει δηλαδή κίνδυνος απώλειας της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, εφόσον οι εργασίες δεν ολοκληρωθούν σε μια τετραετία από σήμερα.
«Οι ευρωβουλευτές που επισκέφθηκαν πρόσφατα το έργο επεσήμαναν ότι η χρηματοδότησή του διαρκεί έως το 2017 κι ανδεν βρεθεί λύση, θα χαθεί η χρηματοδότηση. Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο έως το 2019, με τα δύο χρόνια παράτασης που δίδονται κι έτσι θα πρέπει να βιαστούμε για να δοθεί λύση και να προχωρήσουν οι εργασίες. Ως το τέλος του 2015 θα πρέπει να έχει λυθεί το διοικητικό και οικονομικό σκέλος της υπόθεσης, ώστε να παραμείνουμε εντός πλαισίου» σημείωσε ο κ. Κουράκης.
Τον λόγο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης έλαβε και ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης. Αναφερόμενος στη συναντήσεις που είχαν οι υπεύθυνοι της Αττικό Μετρό, με την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία, ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι οι ευρωβουλευτές εστίασαν στα δύο βασικά προβλήματα που καθυστέρησαν το έργο, τις απαλλοτριώσεις και την αρχαιολογία.
Αναφερόμενος ειδικά στον σταθμό της Βενιζέλου, ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε: «Δεν μπορούμε να αφήσουμε πόλη χωρίς μετρό για έναν σταθμό. Είναι κρίσιμος σταθμός. Θα εξυπηρετεί 65.000 κινήσεις ημερησίως».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.