sirma.info,03/02/2016
«Συνήθεις αντιπολιτευτικές επιθέσεις» χαρακτήρισε ο Γιάννης Μυλόπουλος τις αντιδράσεις στην Επιτροπή της Βουλής για την τοποθέτησή του στη διοίκηση της Αττικό Μετρό.
«Δεν θα ήθελα να σχολιάσω τον κ. Κασιδιάρη και τη Χ.Α. Προσπάθησαν να επαναφέρουν κατηγορίες εις βάρος μου από μερίδα του Τύπου, που κατέπεσαν αργότερα. Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο ο συγκεκριμένος βουλευτής ανέσυρε αυτή τη λασπολογία. Ο κ. Κασιδιάρης και η Χ.Α. είναι γνωστή. Υπήρχε αντιπολιτευτική διάθεση από τους εκπροσώπους των άλλων κομμάτων. Δεν είδαν την ευκαιρία ότι ένας Θεσσαλονικιός αναλαμβάνει να ξεκολλήσει το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, που έχει κολλήσει από τον Νοέμβριο του 2014» επεσήμανε ο κ. Μυλόπουλος μιλώντας στον Alpha 989.
«Από την άλλη, ο κ. Μανιάτης (ΠΑΣΟΚ) είναι καλός φίλος και συνάδελφος. Του είπα ότι αν ήθελα να απαντήσω δεικτικά (ότι δεν έχω τα προσόντα) θα έλεγα ότι «έχω την ίδια σχέση που έχεις εσύ, ένας καθηγητής του Κτηματολογίου με τα θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος που επιτυχώς διαχειρίστηκες». Το βασικό μου δίπλωμα είναι πολιτικός μηχανικός. Του υπενθύμισα ότι έχω ειδικότητα στο σχεδιασμό έργων και ανάπτυξης και ότι το Μετρό είναι έργο περιβάλλοντος και ανάπτυξης και ακόμα του υπενθύμισα ότι οι διεθνείς επιστημονικές μέθοδοι στα θέματα διαχείρισης σε οποιαδήποτε έργα είναι ίδιες. Επίσης έχω και εμπειρία από τη διοίκηση 4 χρόνια στο ΑΠΘ, όχι σε καλές συνθήκες. Όταν ανέλαβα είχε επιδότηση 45 εκατομμύρια και όταν έφυγα είχε 10 εκατομμύρια και συνέχιζε να λειτουργεί. Βοήθησα με τις παρεμβάσεις μου να μείνει όρθιο το Παν/μιο».
«Ο εκπρόσωπος του Ποταμιού ενοχλήθηκε από την πολιτική μου κριτική. Ήμουν αυστηρός. Είπα ότι «για να είναι καθαρό και φρέσκο το νερό του Ποταμιού πρέπει να έρχεται από τα βουνά, όταν έρχεται από το λεκανοπέδιο και κανάλια…». Ήταν χιουμοριστικό αλλά στο Ποτάμι δεν το είδαν έτσι. Εγώ καταλαβαίνω ότι το Ποτάμι θα εγκρίνει μόνο ανθρώπους που το έχουν λιβανίσει».
Δήλωσε περήφανος για τη σχέση του με το Φανάρι και το έργο ανακατασκευής της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, όταν ήταν πρύτανης στο Αριστοτέλειο.
«Όχι μόνο δεν έχω ενοχές αλλά είναι ένα από τα ζητήματα που με κάνουν να νιώθω περήφανος. Έχω κατηγορηθεί από τα Μέσα ότι έκανα ταξιδάκια στην Κωνσταντινούπολη με έξοδα του Παν/μίου και παρέλειψαν το έργο της επανασχεδίασης σχολής της Χάλκης από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με εμένα υπεύθυνο. Όταν θα επιτραπεί η επαναλειτουργία της, θα είναι έτοιμες οι μελέτες. Είναι αλητεία να κατασκευάζεις κατηγορίες τέτοιες για κάποιον. Σκέφτομαι πολύ να χρησιμοποιήσω όλα τα νομικά μέσα για να προστατευθώ. Είναι ντροπή», είπε χαρακτηριστικά ο κος Μυλόπουλος.
Τόνισε ότι δεν έχει αναλάβει ακόμα καθήκοντα προέδρου στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ καθώς «χρειάζεται κάποιος χρόνος να βγει το ΦΕΚ και να αναλάβω καθήκοντα».
«Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός, μέσα στο εξάμηνο ξεκινά η Γραμμή 4, από το Γαλάτσι για να καταλήξει στο Μαρούσι. Αν γίνει η Γραμμή 4, δύο εκατ. άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά το Μετρό. Επιτεύχθηκε αύξηση της χρηματοδότησής της στο 70% από την Ε.Ε. Η άλλη ανακοίνωση που έκανε ο υπουργός είναι ότι ξεκινά επιτέλους το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, από το ’89 ξεκίνησε η υπόθεση αυτή. Έχει γίνει μύθος πια στην πόλη μας. Η Θεσσαλονίκη καταταλαιπωρείται καθημερινά στη μετακίνηση. Η ευθύνη που μου δίνει η καινούργια μου θέση είναι τεράστια και θα προσπαθήσω να δουλέψω όχι ηχηρά αλλά αποτελεσματικά. Θα δείξω μεγάλη ευαισθησία στο έργο. Από αυτό θέλω να κριθώ, όχι από τα άρθρα. Έχω επιλέξει να είμαι χρήσιμος στη ζωή και όχι ευχάριστος. Γι’ αυτό γράφω κιόλας».
Ο κος Μυλόπουλος πρόσθεσε, τέλος, ότι «θα μας απασχολήσουν πολύ τα αρχαιολογικά ευρήματα στην Εγνατία. Είναι ευκαιρία να αναδείξουμε τη πολιτιστική ταυτότητα και την ιστορία μας. Και γιατί όχι να είναι και στόχος για παραπάνω ανάπτυξη».
«Συνήθεις αντιπολιτευτικές επιθέσεις» χαρακτήρισε ο Γιάννης Μυλόπουλος τις αντιδράσεις στην Επιτροπή της Βουλής για την τοποθέτησή του στη διοίκηση της Αττικό Μετρό.
«Δεν θα ήθελα να σχολιάσω τον κ. Κασιδιάρη και τη Χ.Α. Προσπάθησαν να επαναφέρουν κατηγορίες εις βάρος μου από μερίδα του Τύπου, που κατέπεσαν αργότερα. Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο ο συγκεκριμένος βουλευτής ανέσυρε αυτή τη λασπολογία. Ο κ. Κασιδιάρης και η Χ.Α. είναι γνωστή. Υπήρχε αντιπολιτευτική διάθεση από τους εκπροσώπους των άλλων κομμάτων. Δεν είδαν την ευκαιρία ότι ένας Θεσσαλονικιός αναλαμβάνει να ξεκολλήσει το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, που έχει κολλήσει από τον Νοέμβριο του 2014» επεσήμανε ο κ. Μυλόπουλος μιλώντας στον Alpha 989.
«Από την άλλη, ο κ. Μανιάτης (ΠΑΣΟΚ) είναι καλός φίλος και συνάδελφος. Του είπα ότι αν ήθελα να απαντήσω δεικτικά (ότι δεν έχω τα προσόντα) θα έλεγα ότι «έχω την ίδια σχέση που έχεις εσύ, ένας καθηγητής του Κτηματολογίου με τα θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος που επιτυχώς διαχειρίστηκες». Το βασικό μου δίπλωμα είναι πολιτικός μηχανικός. Του υπενθύμισα ότι έχω ειδικότητα στο σχεδιασμό έργων και ανάπτυξης και ότι το Μετρό είναι έργο περιβάλλοντος και ανάπτυξης και ακόμα του υπενθύμισα ότι οι διεθνείς επιστημονικές μέθοδοι στα θέματα διαχείρισης σε οποιαδήποτε έργα είναι ίδιες. Επίσης έχω και εμπειρία από τη διοίκηση 4 χρόνια στο ΑΠΘ, όχι σε καλές συνθήκες. Όταν ανέλαβα είχε επιδότηση 45 εκατομμύρια και όταν έφυγα είχε 10 εκατομμύρια και συνέχιζε να λειτουργεί. Βοήθησα με τις παρεμβάσεις μου να μείνει όρθιο το Παν/μιο».
«Ο εκπρόσωπος του Ποταμιού ενοχλήθηκε από την πολιτική μου κριτική. Ήμουν αυστηρός. Είπα ότι «για να είναι καθαρό και φρέσκο το νερό του Ποταμιού πρέπει να έρχεται από τα βουνά, όταν έρχεται από το λεκανοπέδιο και κανάλια…». Ήταν χιουμοριστικό αλλά στο Ποτάμι δεν το είδαν έτσι. Εγώ καταλαβαίνω ότι το Ποτάμι θα εγκρίνει μόνο ανθρώπους που το έχουν λιβανίσει».
Δήλωσε περήφανος για τη σχέση του με το Φανάρι και το έργο ανακατασκευής της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, όταν ήταν πρύτανης στο Αριστοτέλειο.
«Όχι μόνο δεν έχω ενοχές αλλά είναι ένα από τα ζητήματα που με κάνουν να νιώθω περήφανος. Έχω κατηγορηθεί από τα Μέσα ότι έκανα ταξιδάκια στην Κωνσταντινούπολη με έξοδα του Παν/μίου και παρέλειψαν το έργο της επανασχεδίασης σχολής της Χάλκης από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με εμένα υπεύθυνο. Όταν θα επιτραπεί η επαναλειτουργία της, θα είναι έτοιμες οι μελέτες. Είναι αλητεία να κατασκευάζεις κατηγορίες τέτοιες για κάποιον. Σκέφτομαι πολύ να χρησιμοποιήσω όλα τα νομικά μέσα για να προστατευθώ. Είναι ντροπή», είπε χαρακτηριστικά ο κος Μυλόπουλος.
Τόνισε ότι δεν έχει αναλάβει ακόμα καθήκοντα προέδρου στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ καθώς «χρειάζεται κάποιος χρόνος να βγει το ΦΕΚ και να αναλάβω καθήκοντα».
«Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός, μέσα στο εξάμηνο ξεκινά η Γραμμή 4, από το Γαλάτσι για να καταλήξει στο Μαρούσι. Αν γίνει η Γραμμή 4, δύο εκατ. άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά το Μετρό. Επιτεύχθηκε αύξηση της χρηματοδότησής της στο 70% από την Ε.Ε. Η άλλη ανακοίνωση που έκανε ο υπουργός είναι ότι ξεκινά επιτέλους το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, από το ’89 ξεκίνησε η υπόθεση αυτή. Έχει γίνει μύθος πια στην πόλη μας. Η Θεσσαλονίκη καταταλαιπωρείται καθημερινά στη μετακίνηση. Η ευθύνη που μου δίνει η καινούργια μου θέση είναι τεράστια και θα προσπαθήσω να δουλέψω όχι ηχηρά αλλά αποτελεσματικά. Θα δείξω μεγάλη ευαισθησία στο έργο. Από αυτό θέλω να κριθώ, όχι από τα άρθρα. Έχω επιλέξει να είμαι χρήσιμος στη ζωή και όχι ευχάριστος. Γι’ αυτό γράφω κιόλας».
Ο κος Μυλόπουλος πρόσθεσε, τέλος, ότι «θα μας απασχολήσουν πολύ τα αρχαιολογικά ευρήματα στην Εγνατία. Είναι ευκαιρία να αναδείξουμε τη πολιτιστική ταυτότητα και την ιστορία μας. Και γιατί όχι να είναι και στόχος για παραπάνω ανάπτυξη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.