ka-business.gr,02//02/2016
Για τους στόχους και τις προτεραιότητές του αλλά και την επανεκκίνηση του έργου του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης μιλά στο ka-business.gr σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος.
«Η εταιρία θέλει να ολοκληρωθούν τα έργα στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνας, να δημοπρατηθεί η γραμμή 4 της Αθήνας που αναμένεται να απορροφήσει 300 με 400.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση και φυσικά να ξεκολλήσει και να ξεκινήσει το έργο της Θεσσαλονίκης που καρκινοβατεί εδώ και 14 μήνες» λέει αναφερόμενος στους στόχους του.
Ο νέος πρόεδρος της εταιρίας θεωρεί ότι το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης είναι ένα έργο ανάπτυξης για την πόλη και μάλιστα σε μια εποχή μεγάλης ύφεσης. «Είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος αλλά και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Είναι επίσης ένα έργο που θα βοηθήσει στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης, όπως άλλωστε συνέβη και στην Αθήνα».
Εκτιμά δε, ότι η τοποθέτηση ενός Θεσσαλονικιού στη θέση του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. δείχνει πως η πολιτειακή ηγεσία δείχνει έμφαση στο έργο της Θεσσαλονίκης. «Ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου θα βρίσκομαι στην πόλη προκειμένου όχι μόνο να ξεκολλήσει το έργο αλλά να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί μέσα στα νέα χρονοδιαγράμματα που θα προκύψουν» λέει στο ka-business.gr ο κ. Μυλόπουλος.
Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα ο κ. Μυλόπουλος μεταφέρει τη δήλωση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη στη Βουλή πως υπάρχει συμφωνία της κυβέρνησης με την κοινοπραξία και ότι τα έργα που είναι σταματημένα από το Δεκέμβριο του 2014 θα ξεκινήσουν άμεσα.
«Σκοπός μας δεν είναι μόνο να ξεκινήσουν ξανά οι εργασίας στον βασικό άξονα του έργου αλλά να ξεκινήσει και η προέκταση στα δυτικά του νομού. Στην Καλαμαριά το έργο προχωρά κανονικά» συμπληρώνει ο κ. Μυλόπουλος.
Για τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τα αρχαιολογικά ευρήματα στον σταθμό της Βενιζέλου ο κ. Μυλόπουλος αναφέρει ότι «θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη τεχνική λύση, ώστε να συνυπάρξουν τόσο το ΜΕΤΡΟ όσο και τα αρχαία. Δεν θέλουμε μόνο να συνυπάρξουν αλλά να αναδειχτούν τα αρχαία ευρήματα» καταλήγει ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Υπενθυμίζεται πως παρόμοια πρόταση είχε καταθέσει και το ΑΠΘ επί πρυτανείας του κ. Μυλόπουλου.
Για τους στόχους και τις προτεραιότητές του αλλά και την επανεκκίνηση του έργου του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης μιλά στο ka-business.gr σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος.
«Η εταιρία θέλει να ολοκληρωθούν τα έργα στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνας, να δημοπρατηθεί η γραμμή 4 της Αθήνας που αναμένεται να απορροφήσει 300 με 400.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση και φυσικά να ξεκολλήσει και να ξεκινήσει το έργο της Θεσσαλονίκης που καρκινοβατεί εδώ και 14 μήνες» λέει αναφερόμενος στους στόχους του.
Ο νέος πρόεδρος της εταιρίας θεωρεί ότι το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης είναι ένα έργο ανάπτυξης για την πόλη και μάλιστα σε μια εποχή μεγάλης ύφεσης. «Είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος αλλά και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Είναι επίσης ένα έργο που θα βοηθήσει στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης, όπως άλλωστε συνέβη και στην Αθήνα».
Εκτιμά δε, ότι η τοποθέτηση ενός Θεσσαλονικιού στη θέση του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. δείχνει πως η πολιτειακή ηγεσία δείχνει έμφαση στο έργο της Θεσσαλονίκης. «Ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου θα βρίσκομαι στην πόλη προκειμένου όχι μόνο να ξεκολλήσει το έργο αλλά να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί μέσα στα νέα χρονοδιαγράμματα που θα προκύψουν» λέει στο ka-business.gr ο κ. Μυλόπουλος.
Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα ο κ. Μυλόπουλος μεταφέρει τη δήλωση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη στη Βουλή πως υπάρχει συμφωνία της κυβέρνησης με την κοινοπραξία και ότι τα έργα που είναι σταματημένα από το Δεκέμβριο του 2014 θα ξεκινήσουν άμεσα.
«Σκοπός μας δεν είναι μόνο να ξεκινήσουν ξανά οι εργασίας στον βασικό άξονα του έργου αλλά να ξεκινήσει και η προέκταση στα δυτικά του νομού. Στην Καλαμαριά το έργο προχωρά κανονικά» συμπληρώνει ο κ. Μυλόπουλος.
Για τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τα αρχαιολογικά ευρήματα στον σταθμό της Βενιζέλου ο κ. Μυλόπουλος αναφέρει ότι «θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη τεχνική λύση, ώστε να συνυπάρξουν τόσο το ΜΕΤΡΟ όσο και τα αρχαία. Δεν θέλουμε μόνο να συνυπάρξουν αλλά να αναδειχτούν τα αρχαία ευρήματα» καταλήγει ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Υπενθυμίζεται πως παρόμοια πρόταση είχε καταθέσει και το ΑΠΘ επί πρυτανείας του κ. Μυλόπουλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.