ecozen.gr21/2/2020
Σε εντατικούς ρυθμούς ξεκινούν και πάλι τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αποκάλυψε στο ypodomes.com ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Κουρέτας, ο μεγάλος στόχος είναι τέλος καλοκαιριού-αρχές Φθινοπώρου η διοίκηση και οι εργαζόμενοι να μετακομίσουν στο Αμαξοστάσιο στην Πυλαία. “Αυτές τις μέρες αναμένουμε την ρευματοδότηση των εγκαταστάσεων για να ξεκινήσουν τα πρώτα τεστ στους συρμούς που βρίσκονται εκεί. Ταυτόχρονα εκτελούνται εργασίες Η/Μ, οικοδομικές, η επιδομή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, είμαστε στο τελικό στάδιο των εργασιών εκεί”, επισήμανε.
Το “αγκάθι” του σταθμού Βενιζέλου
Σταθερό εμπόδιο για το έργο παραμένει ο σταθμός Βενιζέλου, όπου οι εργασίες προβλέπεται να γίνουν βάσει των μελετών του Υπουργείου Πολιτισμού. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί η εκπόνηση των στατικών μελετών και να ξεκινήσει η διαδικασία της απόσπασης που είναι το πρώτο μισό των έργων. Σε πρώτη φάση απομακρύνεται η άμμος με την οποία ήταν σκεπαμένα τα αρχαιολογικά ευρήματα.
Για την έναρξη των έργων πάντως, σύμφωνα με την εγκεκριμένη απόφαση από το ΚΑΣ, θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η συμπληρωματική σύμβαση, η οποία εκτιμάται αρχικά κάτω από 50 εκατ. ευρώ.
Σε εντατικούς ρυθμούς ξεκινούν και πάλι τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αποκάλυψε στο ypodomes.com ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Κουρέτας, ο μεγάλος στόχος είναι τέλος καλοκαιριού-αρχές Φθινοπώρου η διοίκηση και οι εργαζόμενοι να μετακομίσουν στο Αμαξοστάσιο στην Πυλαία. “Αυτές τις μέρες αναμένουμε την ρευματοδότηση των εγκαταστάσεων για να ξεκινήσουν τα πρώτα τεστ στους συρμούς που βρίσκονται εκεί. Ταυτόχρονα εκτελούνται εργασίες Η/Μ, οικοδομικές, η επιδομή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, είμαστε στο τελικό στάδιο των εργασιών εκεί”, επισήμανε.
Τρία χρόνια αναμονή
Ωστόσο, υπολογίζεται ότι οι Θεσσαλονικείς θα πρέπει να κάνουν περίπου τρία χρόνια υπομονή μέχρι να αρχίσουν να χρησιμοποιούν κανονικά τους σταθμούς του μετρό, αν και οι επίγειες καταλήψεις χώρων μειώνονται. “Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης να αποδοθούν στους πολίτες εργοταξιακοί χώροι σε κεντρικούς σταθμούς και θα απελευθερώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους μέχρι το καλοκαίρι” συμπληρώνει ο κ. Κουρέτας. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τμήματα των εργοταξιακών χώρων που θα αποδοθούν βρίσκονται στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, στο σταθμό Βούλγαρη, στο Συντριβάνι.
Το “αγκάθι” του σταθμού Βενιζέλου
Σταθερό εμπόδιο για το έργο παραμένει ο σταθμός Βενιζέλου, όπου οι εργασίες προβλέπεται να γίνουν βάσει των μελετών του Υπουργείου Πολιτισμού. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί η εκπόνηση των στατικών μελετών και να ξεκινήσει η διαδικασία της απόσπασης που είναι το πρώτο μισό των έργων. Σε πρώτη φάση απομακρύνεται η άμμος με την οποία ήταν σκεπαμένα τα αρχαιολογικά ευρήματα.
Για την έναρξη των έργων πάντως, σύμφωνα με την εγκεκριμένη απόφαση από το ΚΑΣ, θα πρέπει να ενεργοποιηθεί η συμπληρωματική σύμβαση, η οποία εκτιμάται αρχικά κάτω από 50 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.