Αγγελιοφόρος, 08/10/2009
Διαμαρτύρεται ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ) τονίζοντας ότι οι τοπικοί εκπρόσωποι της "Αττικό Μετρό" και η ανάδοχος εταιρία του έργου, σε συνεργασία πάντα με τους φορείς της πόλης πρέπει να έχουν αποφασιστικότερες αρμοδιότητες για τον άμεσο χειρισμό προβλημάτων, που προκύπτουν κατά τις εργασίες του μετρό Θεσσαλονίκης. 'Οπως προσθέτει, οι ενδεδειγμένες λύσεις πρέπει να αποφασίζονται "χωρίς περιττές και χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες", κάτι που δεν είναι δυνατόν σήμερα, καθώς απαιτούνται εγκρίσεις από τη διοίκηση της εταιρίας, που εδρεύει στην Αθήνα. Σε μία προσπάθεια να βρεθούν λύσεις για τη μείωση του κυκλοφορικού προβλήματος και της ταλαιπωρίας των πολιτών και για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, στελέχη του ΕΣΘ συναντήθηκαν με εκπροσώπους της "Αττικό Μετρό". Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, στη συνάντηση, στην οποία παρέστησαν και εκπρόσωποι των εμπορικών επιχειρήσεων, οι οποίες εδρεύουν πλησίον εργοταξίων του μετρό, υπήρξε ειλικρινής προσπάθεια, εκ μέρους των εκπροσώπων της "Αττικό Μετρό", για την εξεύρεση των καταλληλότερων λύσεων. "Παρ' όλη την καλή διάθεση, που επιδεικνύεται από τους τοπικούς εκπροσώπους της εταιρίας, οι ενέργειες που προτείνονται, κατά καιρούς, για την εξομάλυνση των προβλημάτων, θα πρέπει να τύχουν της έγκρισης της διοίκησης στην Αθήνα, μια χρονοβόρα, μεταξύ άλλων, διαδικασία, η οποία μόνον δυσλειτουργία και καθυστερήσεις επιφέρει", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του Συλλόγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.