Πάνω σε ρήγμα, στην Πατρικίου και πάνω σε ρέμα, στη Βούλγαρη είχαν σχεδιαστεί να γίνουν οι δύο από τους 13 σταθμούς της κύριας γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης...
Του ΚΩΣΤΑ ΛΑΣΚΑΡΕΛΙΑ
Αλλοι έξι σταθμοί είναι προβληματικοί σε τέτοιο βαθμό ώστε ο στόχος ολοκλήρωσης του έργου το 2012 να είναι ανέφικτος.
Τις αποκαλύψεις αυτές έκανε χθες στη Θεσσαλονίκη στην παρουσίαση ενός πακέτου έργων, που ο ίδιος χαρακτήρισε επανασχεδιασμό εκτελούμενων έργων, ο υπουργός υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.
Ο υπουργός, σε σχέση με το μετρό που είναι ένα μεγάλο έργο χρηματοδοτούμενο από τις δημόσιες επενδύσεις, είπε ακόμη ότι:
- Η αρχαιολογική έρευνα στους σταθμούς που είναι δυτικά δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του 2013 και ότι
- Υπάρχουν εκκρεμότητες με την ανάδοχο εταιρεία που θα γίνει προσπάθεια να αντιμετωπισθούν στις προσεχείς εβδομάδες, γιατί κρατούν το έργο σε αδράνεια, με τους δύο μετροπόντικες καθηλωμένους, από 6μήνου, περίπου, στο Συντριβάνι. Οι λύσεις στην εκκρεμότητα, εκτιμούν παράγοντες του υπουργείου Υποδομών, είναι δύο:
- Η εξεύρεση συναινετικής λύσης στην απαίτηση της αναδόχου εταιρείας για πρόσθετα 100 εκατ. ευρώ που είναι σε εκκρεμότητα από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία.
- Η καταγγελία της σύμβασης, σε σχέση με τις σήραγγες και η επαναπροκήρυξη του έργου με την Καλαμαριά ενσωματωμένη στη νέα προκήρυξη. Οι σταθμοί και η αρχαιολογική έρευνα θα ενσωματωθούν σε «έργο σκούπα» και θα προχωρούν κανονικά.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ανακοίνωσε ότι: Σε σχέση με την επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώθηκαν η τοπογραφική έρευνα, οι γεωλογικές έρευνες. Η γεωμετρική χάραξη της γραμμής και η επιλογή των θέσεων των 5 σταθμών και οι μελέτες θα ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2010, σε σχέση με την επέκταση στη Σταυρούπολη, έως το νοσοκομείο Παπαγεωργίου απαιτείται η μελέτη στο τμήμα Ευκαρπία - νοσοκομείο Παπαγεωργίου, για Εύοσμο μόνον η προκαταρκτική μελέτη έχει γίνει, όπως προκαταρκτική μελέτη έχει γίνει για την επέκταση από Μίκρα σε αεροδρόμιο.
Τις αποκαλύψεις αυτές έκανε χθες στη Θεσσαλονίκη στην παρουσίαση ενός πακέτου έργων, που ο ίδιος χαρακτήρισε επανασχεδιασμό εκτελούμενων έργων, ο υπουργός υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.
Ο υπουργός, σε σχέση με το μετρό που είναι ένα μεγάλο έργο χρηματοδοτούμενο από τις δημόσιες επενδύσεις, είπε ακόμη ότι:
- Η αρχαιολογική έρευνα στους σταθμούς που είναι δυτικά δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του 2013 και ότι
- Υπάρχουν εκκρεμότητες με την ανάδοχο εταιρεία που θα γίνει προσπάθεια να αντιμετωπισθούν στις προσεχείς εβδομάδες, γιατί κρατούν το έργο σε αδράνεια, με τους δύο μετροπόντικες καθηλωμένους, από 6μήνου, περίπου, στο Συντριβάνι. Οι λύσεις στην εκκρεμότητα, εκτιμούν παράγοντες του υπουργείου Υποδομών, είναι δύο:
- Η εξεύρεση συναινετικής λύσης στην απαίτηση της αναδόχου εταιρείας για πρόσθετα 100 εκατ. ευρώ που είναι σε εκκρεμότητα από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία.
- Η καταγγελία της σύμβασης, σε σχέση με τις σήραγγες και η επαναπροκήρυξη του έργου με την Καλαμαριά ενσωματωμένη στη νέα προκήρυξη. Οι σταθμοί και η αρχαιολογική έρευνα θα ενσωματωθούν σε «έργο σκούπα» και θα προχωρούν κανονικά.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ανακοίνωσε ότι: Σε σχέση με την επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώθηκαν η τοπογραφική έρευνα, οι γεωλογικές έρευνες. Η γεωμετρική χάραξη της γραμμής και η επιλογή των θέσεων των 5 σταθμών και οι μελέτες θα ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2010, σε σχέση με την επέκταση στη Σταυρούπολη, έως το νοσοκομείο Παπαγεωργίου απαιτείται η μελέτη στο τμήμα Ευκαρπία - νοσοκομείο Παπαγεωργίου, για Εύοσμο μόνον η προκαταρκτική μελέτη έχει γίνει, όπως προκαταρκτική μελέτη έχει γίνει για την επέκταση από Μίκρα σε αεροδρόμιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.