Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Επίσκεψη της Ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Αττικό μετρό, 06/07/2010

Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.Δημήτρης Ρέππας, με τον Υφυπουργό Γιάννη Μαγκριώτη και τον Γενικό Γραμματέα κ.Γιάννη Οικονομίδη επισκέφθηκαν τον σταθμό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ του Μετρό της Θεσσαλονίκης...
Την ξενάγηση στο εργοτάξιο και την ενημέρωση για τα πολύπλοκα ζητήματα του Μετρό πραγματοποίησε ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ κ. Χρήστος Τσίτουρας και ο Δντης Έργου Μετρό Θεσσαλονίκης κ.Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης ο Υπουργός κ. Δημήτρης Ρέππας δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Κάναμε και κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για να αναστρέψουμε την εικόνα σε όλα τα επίπεδα υλοποίησης του έργου διοικητικό, οργανωτικό, διαχειριστικό, τεχνικό, οικονομικό, αλλά με κατηγορηματικό τρόπο λέγω τούτο:Αν οι προσπάθειες για ανάταξη αυτού του παγιδευμένου έργου δεν αποδώσουν θα πάρουμε επώδυνες και ρεαλιστικές αποφάσεις για όλους μας. Η διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο κατασκευής βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά η ώρα της ολοκλήρωσης έχει φτάσει στο τέλος. Οφείλουμε να πάρουμε γενναίες αποφάσεις για το μέλλον του έργου, για την ίδια την πόλη
Αντίστοιχα ο κ. Χρήστος Τσίτουρας τόνισε ότι: «ο χρονικός εκτροχιασμός του Μετρό οφείλεται κυρίως στην μακρoχρόνιa αρχαιολογική ανασκαφή, όπου μάλιστα στα εργοτάξια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013! Η Αττικό Μετρό ΑΕ έχει ήδη επιταχύνει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά όλους τους τομείς του έργου και πλέον στόχος είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2014. Όμως το κατά πόσο είναι ρεαλιστικός αυτός ο στόχος θα εξαρτηθεί κυρίως από την συμπεριφορά του Αναδόχου στις επόμενες ημέρες. Τώρα πλέον όλοι μας, και εννοώ πραγματικά όλοι μας, οφείλουμε να στηρίξουμε την υλοποίηση αυτού του μεγάλου έργου που οφείλουμε στους πολίτες της Θεσσαλονίκης»
Επίσης, ο Υπουργός κ.Δημήτρης Ρέππας επισήμανε ότι το Μετρό δεν σταματά με την ολοκλήρωση του Βασικού Εργου (13 σταθμοί – 9.6 χλμ), αλλά συνεχίζεται προς Καλαμαριά (5 σταθμοί – 4,8 χλμ) όπου σε εξέλιξη βρίσκεται ο σχετικός διαγωνισμός,  προς Σταυρούπολη (5 σταθμοί – 5 χλμ) όπου σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι μελέτες του έργου, προς Εύοσμο (4 σταθμοί) όπου οι μελέτες βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και τέλος προς Αεροδρόμιο όπου εξετάζεται η δυνατότητα κατασκευής της επέκτασης με μέσο σταθερής τροχιάς τύπου Monorail (βλέπετε συνημμένο χάρτη).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.