Επίσκεψη στο εργοτάξιο του Μετρό στο Βαρδάρι, πραγματοποίησαν σήμερα, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Μάρκος Μπόλαρης και ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Πασχαλίδης, για να ενημερωθούν για το έργο και τα προβλήματα των εργαζομένων…
Συνοδευόμενοι από τον υποψήφιο περιφερειακό σύμβουλο, μέλος της Διοίκησης του Ε.Κ.Θ. και γραμματέα Οικονομικού του Ε.Κ.Θ. Κώστα Πελτέκη και τον Παναγιώτη Τσαραμπουλίδη μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του Ε.Κ.Θ., έφτασαν το μεσημέρι στο εργοτάξιο του Μετρό, όπου τους υποδέχθηκε η Διοίκηση του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης και στελέχη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αρχικά ο Κος Μπόλαρης ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από τον Διευθυντή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Γιώργο Κωνσταντινίδη και στη συνέχεια είδε από κοντά τις εργασίες στο συγκεκριμένο σταθμό.
Η Αρχαιολόγος Σαπφώ Τάνου, αναίφερε το πάγιο αίτημα των εκτάκτων του Υπουργείου Πολιτισμού, για κατάργηση του 24μήνου. Ένα νόμο ο οποίος στερεί από τους αρχαιολόγους τη δυνατότητα να ασκούν το επάγγελμα που σπούδασαν, μιας και ο κύριος εργοδότης τους είναι το δημόσιο. Εξέφρασε τη δυσαρέσκεια των αρχαιολόγων και ζήτησε την κατάργηση του 24μήνου.
Ο Εκπρόσωπος των καταστηματαρχών της περιοχής Θεόδωρος Παμπούκης, παρουσίασε την απελπιστική κατάσταση που επικρατεί στα μαγαζιά της περιοχής. Αναίφερε πως η πολιτεία εδώ και 4 χρόνια δεν τους έχει δώσει σημασία και δεν έχουν που να πουν τα παράπονα τους. Χαρακτηριστικά αναίφερε πως ο Δήμαρχος της Πόλης, ο Κος Παπαγεωργόπουλος, δεν τους επισκέφτηκε ποτέ, ενώ και ο Νομάρχης, ο Κος Ψωμιάδης, εμφανίστηκε μόνο μία φορά, για δέκα λεπτά σε μια κινητοποίηση που είχαν πραγματοποιήσει οι καταστηματάρχες.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων Χάρης Κυπριανίδης, εκδήλωσε την αγωνία των εργαζομένων για το έργο. Χαρακτήρισε θέμα επιβίωσης, τα προβλήματα που υπάρχουν στο έργο, μιας και όσο δεν λύνονται, τα προβλήματα μεταφέρονται στην εργασιακή σχέση και στις πληρωμές τους. Ένα έργο που ξεκίνησε ως διαφημιστικό κόλπο, χωρίς μελέτη και χωρίς οργάνωση, κοντεύει να καταστρέψει καταστηματάρχες, επιφέρει τεράστια όχληση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης και κρατάει στην αβεβαιότητα τους 1000 και πλέον εργαζόμενους. Ζήτησε από τον ίδιο, όπως και από όλους τους πολιτικούς κυρίως της Θεσσαλονίκης, να βοηθήσουν ώστε το Μετρό να διοικείτε από τη Θεσσαλονίκη και να λύσει τα πολλά προβλήματα που έχει, ώστε να μπει σε νέες ράγες η κατασκευή του και να καταφέρουμε να το τελειώσουμε.
Ο Κος Μπόλαρης ξεκίνησε επισημαίνοντας παλιότερες επισκέψεις του σωματείου στο Υφυπουργείο, όπου είχε ενημερωθεί εκτενέστερα για τα προβλήματα του Μετρό και των εργαζομένων. Δήλωσε γνώστης της κατάστασης που επικρατεί στο έργο, ένα έργο κακομελετημένο και κακοσχεδιασμένο. Αντιλαμβάνεται την ανησυχία των εργαζομένων και των καταστηματαρχών και δηλώνει παρών, σε μια συνολική προσπάθεια για να βοηθηθεί το έργο. Χαρακτήρισε το έργο ως ανάσα ζωής για την πόλη. Ένα έργο που αντί να γεμίζει περηφάνια τους Θεσσαλονικείς, έχει γίνει αντικείμενο γκρίνιας και μιζέριας. Το έργο με τη βοήθεια όλων πρέπει να απεγκλωβιστεί από το παρελθόν του και με τη νέα διοίκηση να μπει σε μια νέα κατασκευαστική πορεία.
Μέσα από τις εκλογές που έρχονται, δίνεται στο λαό η δυνατότητα για πρώτη φορά να εκλέξει αιρετούς περιφερειάρχες, που θα έχουν τη δύναμη να βοηθήσουν τον τόπο. Εν μέσω κρίσης και μνημονίου, η σωτηρία θα έρθει από την ανάπτυξη. Η Ελλάδα είναι πλούσια χώρα και θα το ξεπεράσει, βασιζόμενη στις δυνάμεις της. Δεν πρέπει να μπούμε στην λογική της επαιτείας. Της ζητιανιάς της Θεσσαλονίκης από την Αθήνα, ή της Αθήνας από την Ευρώπη. Η τοπική κοινωνία θα φέρει την ανάπτυξη για να βγούμε δυνατοί από την κρίση.
Τέλος ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για τη δυνατότητα που του δόθηκε να συνομιλήσει μαζί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.