Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης , εκτελείται πλέον με κανονικούς ρυθμούς. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα , ο βασικός άξονας των 9,6 χλμ θα έχει ολοκληρωθεί και θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2015. Μέσα στο 2011 θα ξεκινήσει η β! φάση του διαγωνισμού για την επέκταση προς Καλαμαριά ενώ αναμένεται η ανάθεση στον ανάδοχο εντός του ίδιου έτους...
Τα ανωτέρω τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών , Μεταφορών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, μετά την ολοκλήρωση σύσκεψης στα γραφεία του Μετρό Θεσσαλονίκης, κατά την οποία συμφωνήθηκε η σύσταση Μεικτής Επιτροπής με τους Δήμους του Π.Σ.Θ. από τους οποίους θα διέρχεται το Μετρό, προκειμένου να επιλύονται τα θέματα που προκύπτουν για τις τοπικές κοινωνίες .
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Μετρό Θεσσαλονίκης, μετείχαν ο γ.γ. Υποδομών κ. Γιάννης Οικονομίδης, όπως επίσης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας, ο διευθυντής έργων Μετρό Θεσσαλονίκης κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ο αναπλ. Διευθυντής Ιωάννης Καρακίτσιος και ο γενικός επιβλέπων του έργου κ. Κωνσταντίνος Κολομόνδος.
Τη νέα Δημαρχιακή Αρχή Θεσσαλονίκης, που θα αναλάβει καθήκοντα από 1/1/2011, εκπροσώπησαν στη σύσκεψη οι δημοτικοί σύμβουλοι και μηχανικοί, κ.κ. Ανδρέας Κουράκης και Κωνσταντίνος Ζέρβας, μέλος δ.σ. της Αττικό Μετρό.
Ο κ. Μαγκριώτης, καλωσόρισε το ενδιαφέρον που για πρώτη φορά επιδεικνύει για το Μετρό, έμπρακτα, ο κεντρικός δήμος της πόλης , από τον οποίο μάλιστα διέρχεται ο άξονας του βασικού τμήματος του έργου. Ο κ. Υφυπουργός, υπερθεμάτισε για τη δημιουργία μίας μεικτής επιτροπής για θέματα του Μετρό, στην οποία θα μετέχουν εκπρόσωποι του Δήμου και της Εταιρείας, όπως, επίσης, σε επόμενο χρόνο, στη δημιουργία μίας δεύτερης επιτροπής, ευρύτερης σε σύνθεση, στην οποία θα μετέχουν και εκπρόσωποι των άλλων Δήμων του Π.Σ.Θ., που θα έχουν ειδικό ενδιαφέρον για το Μετρό.
Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι η χρηματοδότηση του βασικού τμήματος όπως και της επέκτασης προς Καλαμαριά είναι εξασφαλισμένη, ενώ γίνονται ενέργειες για να εξασφαλισθούν χρηματοδοτήσεις και για τις επεκτάσεις προς Σταυρούπολη και Εύοσμο δυτικά, που μελετώνται, αλλά και για την επέκταση ανατολικά προς το Αεροδρόμιο.
Την παρουσίαση των εργασιών του έργου, έκανε ο ίδιος ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Τσίτουρας, ο οποίος υπογράμμισε ότι η πόλη θα πρέπει να αγκαλιάσει το έργο , κάτι που για πρώτη φορά δείχνει να υλοποιείται , με το ενδιαφέρον που εκδηλώνει η νεοεκλεγείσα Δημοτική Αρχή, ενώ τόνισε ότι η Εταιρεία είναι πρόθυμη να συνεργαστεί για την ελάφρυνση των οχλήσεων στους κατοίκους και την εμπορική κοινότητα.
Ο κ. Τσίτουρας , ζήτησε από τους κ. κ. Κουράκη και Ζέρβα, τη συνεργασία του Δήμου προκειμένου , στη παρούσα φάση, να δοθούν λύσεις στα εξής τέσσερα ζητήματα: Στην εξασφάλιση πρόσβασης , στο σταθμό «Συντριβάνι» , στην πλευρά παρά την βόρεια είσοδο της ΔΕΘ. Στη μεταφορά του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του Δήμου, από την περιοχή που θα δημιουργηθεί το αμαξοστάσιο της Πυλαίας, όπως συμβατικά προβλέπεται . Στη διάνοιξη της οδού Ψελλού , εν όψει δημιουργίας του σταθμού «Νέα Ελβετία».
Τέλος, ο πρόεδρος της Εταιρείας, ζήτησε τη θετική παρέμβαση του Δήμου , προκειμένου να διευθετηθεί η γνωστή εμπλοκή με το Παπάφειο Ίδρυμα.
Ο κ. Κουράκης, διαβεβαίωσε για τη συνεργασία Δήμου και Μετρό Θεσσαλονίκης και τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα, με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και άλλες παρεμβάσεις από πλευράς Εταιρείας, για την καλύτερη λειτουργία της πόλης στις περιοχές που εκτελούνται έργα του Μετρό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.