Με διαμαρτυρία των εργαζομένων του Μετρό και του Συνδικάτου Οικοδόμων σημαδεύτηκε πριν από λίγα λεπτά η διαδικασία των απολύσεων συνολικά 31 εργαζομένων του Μετρό θεσσαλονίκης στα γραφεία της κοινοπραξίας...
Με 100 και ενδεχομένως έως και 200 απολύσεις στο τεχνικό τμήμα απειλείται το μεγαλύτερο έργο της Θεσσαλονίκης. Αυτό καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων κος Κυπριανίδης που είπε στο "Ράδιο Θεσσαλονίκη" πως έχουν υπογράψει τις απολύσεις τους 15 τεχνικοί.
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ξαφνικές απολύσεις που θα αφορούν το τμήμα του προσωπικού που ασχολείται με το τεχνικό κομμάτι, ενώ μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου εκπρόσωποι των εργαζομένων φοβούνται για μάξιμουμ 200 απολύσεων.
Σε επικοινωνία του Ρ/Θ με την κατασκευάστρια ΑΕΓΕΚ η εταιρία μας παρέπεμψε στη διοίκηση του Αττικό Μετρό.
Από την πλευρά του μιλώντας στο ΡΘ ο Γ. Κωνσταντινίδης διευθυντής έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης τόνισε ότι οι ι απολύσεις δεν συνάδουν με την πρόοδο του έργου. Το επόμενο διάστημα ξεκινούν οι εργασίες στο σταθμό της Δελφών.Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα εργοτάξια, οπότε θα είναι απαραίτητο το τεχνικό προσωπικό, υπογράμμισε.
Διευκρίνισε εξάλλου ότι η Αττικό μετρό δεν οφείλει χρήματα στην ΑΕΓΕΚ. Έχουν εξοφληθεί όλες οι εργασίες που έγιναν ως σήμερα, τόνισε.
Με 100 και ενδεχομένως έως και 200 απολύσεις στο τεχνικό τμήμα απειλείται το μεγαλύτερο έργο της Θεσσαλονίκης. Αυτό καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων κος Κυπριανίδης που είπε στο "Ράδιο Θεσσαλονίκη" πως έχουν υπογράψει τις απολύσεις τους 15 τεχνικοί.
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ξαφνικές απολύσεις που θα αφορούν το τμήμα του προσωπικού που ασχολείται με το τεχνικό κομμάτι, ενώ μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου εκπρόσωποι των εργαζομένων φοβούνται για μάξιμουμ 200 απολύσεων.
Σε επικοινωνία του Ρ/Θ με την κατασκευάστρια ΑΕΓΕΚ η εταιρία μας παρέπεμψε στη διοίκηση του Αττικό Μετρό.
Από την πλευρά του μιλώντας στο ΡΘ ο Γ. Κωνσταντινίδης διευθυντής έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης τόνισε ότι οι ι απολύσεις δεν συνάδουν με την πρόοδο του έργου. Το επόμενο διάστημα ξεκινούν οι εργασίες στο σταθμό της Δελφών.Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα εργοτάξια, οπότε θα είναι απαραίτητο το τεχνικό προσωπικό, υπογράμμισε.
Διευκρίνισε εξάλλου ότι η Αττικό μετρό δεν οφείλει χρήματα στην ΑΕΓΕΚ. Έχουν εξοφληθεί όλες οι εργασίες που έγιναν ως σήμερα, τόνισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.