ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ "ΒΟΥΛΓΑΡΗ" ΚΑΙ "ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ" ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟΥ
Με τη νέα, καλύτερη χάραξη εξοικονομούνται τουλάχιστον 150 εκατ. ευρώ από τη κατάργηση του αμαξοστασίου της βασικής γραμμής στη Νέα Έλβετια και έτσι σε απόσταση μόλις 500 μέτρων από εκεί το αμαξοστάσιο της Μίκρας θα εξυπηρετεί και το σύνολο του δικτύου.
Ωστόσο, η νέα χάραξη θα πρέπει να εγκριθεί και από την ΕΕ και σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι τέτοιο η χάραξη θα συνεχιστεί ως έχει.
Νομίζω είναι σωστή κίνηση. Ειδικά ο σταθμός Βούλγαρη είναι δίπλα στην γραμμή για Καλαμαριά και επιπλέον αν θυμάμαι καλά, λέγανε ότι είναι πάνω σε ενεργό ρήγμα που είχαν αγνοήσει στις μελέτες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ούτε θα χάνει το μετρό κάτι από τη λειτουργικότητά του χωρίς εκείνους τους 2 "τυφλούς" τελευταίους σταθμούς.
Ούτως ή άλλως η Θεσσαλονίκη είναι γεωγραφικά σαν σωλήνας. Μια καλή και μεγάλη γραμμή μπορεί άνετα να την καλύψει + τη διχάλα των προεκτάσεων στα δυτικά. Δεν είναι απλωμένη σαν την Αθήνα που να θέλει 15 γραμμές και πάλι να είναι μισο-καλυμμένη.