Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση του Μαγκριώτη στον Καλογιάννη

Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, 12/01/2011


Απάντηση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, στις δηλώσεις του Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης:

    «Καταρχήν θα ήθελα να συγχαρώ τον συνάδελφο για την ανάληψη των καθηκόντων που του ανέθεσε ο κ. Σαμαράς, του εύχομαι καλή δουλειά.

    Ωστόσο, λυπάμαι για την πρώτη δήλωσή του γιατί:



    (α) Αναφέρεται σε δήλωση που ποτέ δεν έκανα. Για του λόγου το αληθές τον παραπέμπω στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσα στις 10/1/11, μετά τη σύσκεψη στα γραφεία της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» στη Θεσσαλονίκη ( ).

    (β) Αναφέρεται στη μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθηθεί για να λυθούν τα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις μου αυτό πράττει η «Αττικό Μετρό».

    (γ) Η χάραξη της πρώτης γραμμής στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης έγινε από την Κυβέρνηση της ΝΔ και με αυτή την χάραξη δημοπράτησε το έργο ως σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτες, το 1992. Την ίδια μέρα, δημοπρατούσε την πρώτη γραμμή του Μετρό της Αθήνας ως δημόσιο έργο. Αυτός ήταν ο λόγος που δέκα χρόνια τώρα δεν έχει μετρό η Θεσσαλονίκη. Παρότι στη συνέχεια, η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προσπάθησε να σώσει τον διαγωνισμό, δεν τα κατάφερε γιατί ήταν αδύνατο.

    Από το 2002 που η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ακύρωσε τον ατυχή διαγωνισμό του 1992 μέχρι το 2006 που η Κυβέρνηση της ΝΔ συμβασιοποίησε ως δημόσιο έργο τη γραμμή 9,6 χλμ στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης, είχε τη δυνατότητα να διορθώσει τα λάθη της πρώτης χάραξης. Όμως, δεν το έκανε.

    Τέλος, χαίρομαι γιατί στην ουσία συμφωνεί τόσο με την προσπάθεια που κάνουμε όσο και την κατεύθυνση των προσπαθειών μας. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα μεγάλο και λυτρωτικό έργο για την πόλη και τους ανθρώπους της, για την ποιότητα ζωής και την εξωστρέφειά της. Σημαντικό ήταν το βήμα που έγινε το 2006 από τη ΝΔ, έστω και με πολλά λάθη και αδυναμίες. Εμείς διορθώσαμε πολλά και κερδίσαμε μέρος του χαμένου χρόνου. Θα λύσουμε όσα προβλήματα μένουν. Οργανώσαμε τις επεκτάσεις του Μετρό, τόσο Δυτικά, όσο και Ανατολικά. Είμαστε βέβαιοι πως όλοι μαζί θα πετύχουμε το στόχο της ολοκλήρωσης του έργου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.