cosmo, 10/03/2011
Την Πέμπτη (10/03), το μετρό στη Θεσσαλονίκη, έφτασε στον πρώτο κατασκευασμένο σταθμό του και συγκεκριμένα στον σταθμό “Ευκλείδης”, παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη και πλήθους συγκεντρωμένων...
Την Πέμπτη (10/03), το μετρό στη Θεσσαλονίκη, έφτασε στον πρώτο κατασκευασμένο σταθμό του και συγκεκριμένα στον σταθμό “Ευκλείδης”, παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη και πλήθους συγκεντρωμένων...
Σε δηλώσεις του ο υφυπουργός, τόνισε ότι η άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό του Ευκλείδη, δείχνει πως η κατασκευή του μεγαλεπήβολου έργου βρίσκεται σε θετική τροχιά, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις ότι η πρώτη γραμμή του μετρό, θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2014, το αργότερο αρχές του 2015.Επιπλέον ο κ. Μαγκριώτης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη θετική στάση του υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος και διασφάλισε τη χρηματοδότηση κατασκευής της πρώτης γραμμής στην επόμενη τριετία, δίνοντας το πράσινο φως για 550 εκατ. ευρώ.
Οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο μετρό
Ο κ. Μαγκριώτης, αναφέρθηκε και στο θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών και υπογράμμισε πως ενώ στα τέσσερα πρώτα χρόνια κατασκευής του έργου καταγράφηκε πρόοδος 28% στις αρχαιολογικές έρευνες και ανασκαφές, μέσα σε διάστημα δέκα μηνών το ποσοστό αυτό υπερβαίνει σήμερα το 45%.
Υπενθύμισε επίσης ότι το αρχαιολογικό έργο, είναι το μεγαλύτερο στη χώρα και σημείωσε ότι θα ξεπεράσει σε κόστος τα 60 εκατ. ευρώ, ενώ θα αναδείξει τον πολιτισμό και την ιστορία των 23 αιώνων τηςΘεσσαλονίκης.
Επανέλαβε ότι στα τέλη του 2011, εάν δεν υπάρξουν νομικά προβλήματα και ενστάσεις, θα έχουμε και ανάδοχο για την επέκταση της γραμμής του μετρό προς τη Καλαμαριά, μέχρι τη Μίκρα.
Οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο μετρό
Ο κ. Μαγκριώτης, αναφέρθηκε και στο θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών και υπογράμμισε πως ενώ στα τέσσερα πρώτα χρόνια κατασκευής του έργου καταγράφηκε πρόοδος 28% στις αρχαιολογικές έρευνες και ανασκαφές, μέσα σε διάστημα δέκα μηνών το ποσοστό αυτό υπερβαίνει σήμερα το 45%.
Υπενθύμισε επίσης ότι το αρχαιολογικό έργο, είναι το μεγαλύτερο στη χώρα και σημείωσε ότι θα ξεπεράσει σε κόστος τα 60 εκατ. ευρώ, ενώ θα αναδείξει τον πολιτισμό και την ιστορία των 23 αιώνων τηςΘεσσαλονίκης.
Επανέλαβε ότι στα τέλη του 2011, εάν δεν υπάρξουν νομικά προβλήματα και ενστάσεις, θα έχουμε και ανάδοχο για την επέκταση της γραμμής του μετρό προς τη Καλαμαριά, μέχρι τη Μίκρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.