parla-pippa, 15/03/2011
Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό και έτσι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τα οποία είναι απογοητευτικά, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό στην καλύτερη περίπτωση και χωρίς να υπάρξουν ανυπέρβλητα προβλήματα στις αρχές του 2015.
Ο υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ δήλωσε...
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο μετροπόντικες έχουν σκάψει πάνω 3.826 μέτρα και 3.404 και η αρχαιολογική έρευνα έχει ξεπεράσει το 40% στους 5 κύριους σταθμούς.
Άρθρο Kataskeui
Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό και έτσι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τα οποία είναι απογοητευτικά, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό στην καλύτερη περίπτωση και χωρίς να υπάρξουν ανυπέρβλητα προβλήματα στις αρχές του 2015.
Ο υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ δήλωσε...
Το 2010 ήταν μια χρονιά δύσκολη , αλλά μπήκαν οι βάσεις για να ξεπεραστούν τα μεγάλα προβλήματα. Το 2011 θα είναι η χρονιά όπου θα λυθούν τα περισσότερα προβλήματα που υπάρχουν από το παρελθόν , θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη όλα τα εργοτάξια και ελπίζω , στο τέλος του χρόνου, να υπάρχει και ο ανάδοχος για την επέκταση της γραμμής προς τη Καλαμαριά, ενώ ταυτόχρονα θα έχουμε τις μελέτες για τις επεκτάσεις προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.Παράλληλα, ειπώθηκε ότι μέχρι το τέλος το 2011 θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση της Καλαμαριάς στα ανατολικά και ότι το 2018 ή το αργότερο το 2020, η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα σύνολο δικτύου μετρό δηλαδή τη βασική γραμμή με τις επεκτάσεις ανατολικά και δυτικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο μετροπόντικες έχουν σκάψει πάνω 3.826 μέτρα και 3.404 και η αρχαιολογική έρευνα έχει ξεπεράσει το 40% στους 5 κύριους σταθμούς.
Άρθρο Kataskeui
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.