13/04/2011
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιείται ανάστροφη ανάλυση των παρατηρούμνενων επιφανειακών καθιζήσεων οι οποίες τελέστηκαν λόγω της μηχανοποιημένης όρυξης δίδυμης σήραγγας του μετρό Θεσσαλονίκης με μηχάνημα εξισσορόπησης εδαφικών πιέσεων, στο υποτμήμα 3 το οποίο ευρίσκεται μεταξύ των σταθμών Αγία Σοφία και Πανεπιστήμιο. Η ανάστροφη ανάλυση στοχεύει στην περιγραφή του προφίλ των καθιζήσεων μέσω γκαουσσιανών καμπύλων βέλτιστης προσαρμογής με χρησιμοποίηση των εμπειρικών σχέσεων. Πραγματοποιείται προσομοιώση με εφαρμογή αριθμητικών μεθόδων, περιοχής του υπο μελέτη τμήματος...
η σελίδα
το αρχείο
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιείται ανάστροφη ανάλυση των παρατηρούμνενων επιφανειακών καθιζήσεων οι οποίες τελέστηκαν λόγω της μηχανοποιημένης όρυξης δίδυμης σήραγγας του μετρό Θεσσαλονίκης με μηχάνημα εξισσορόπησης εδαφικών πιέσεων, στο υποτμήμα 3 το οποίο ευρίσκεται μεταξύ των σταθμών Αγία Σοφία και Πανεπιστήμιο. Η ανάστροφη ανάλυση στοχεύει στην περιγραφή του προφίλ των καθιζήσεων μέσω γκαουσσιανών καμπύλων βέλτιστης προσαρμογής με χρησιμοποίηση των εμπειρικών σχέσεων. Πραγματοποιείται προσομοιώση με εφαρμογή αριθμητικών μεθόδων, περιοχής του υπο μελέτη τμήματος...
η σελίδα
το αρχείο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.