Μακεδονία, 14/07/2011
Σε οκτώ μήνες αναμένεται να απελευθερωθεί η πλατεία.
Κλείνει η οδός Δελφών από τον Αύγουστο.
Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές ανασκαφές σε δύο σταθμούς...
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Σε οκτώ μήνες αναμένεται να απελευθερωθεί η πλατεία του σιδηροδρομικού σταθμού από το εργοτάξιο του μετρό και να αποδοθεί προς χρήση, ενώ το έργο θα συνεχίζεται υπογείως. Χθες το πρωί παραδόθηκε το εργοτάξιο από τις αρχαιολογικές υπηρεσίες και άρχισαν οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού τους μετρό, στις οποίες θα απασχοληθούν 40 εργαζόμενοι.
Η αρχαιολογική ανασκαφική έρευνα άρχισε στις αρχές του έτους και ολοκληρώθηκε σε σχετικά σύντομο διάστημα. “Δεν μπορούσε να ξεκινήσει νωρίτερα η ανασκαφή στη συγκεκριμένη θέση, διότι έπρεπε πρώτα να γίνουν ρυθμίσεις για την κυκλοφορία των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, οι οποίες υλοποιήθηκαν όταν τελείωσε ο επίσταθμος”, δήλωσε ο διευθυντής της Μετρό Θεσσαλονίκης ΑΕ Γιώργος Κωνσταντινίδης, στη διάρκεια επιθεώρησης των έργων. Το βάθος του σταθμού είναι 16 μέτρα και το πλάτος της πλατφόρμας 10 μέτρα. “Είναι κομβικός σταθμός, όχι μόνο γιατί εξυπηρετεί τον σιδηροδρομικό σταθμό, αλλά γιατί θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, καθώς εδώ θα γίνεται η μετεπιβίβαση”, συνέχισε ο κ. Κωνσταντινίδης.
Τον επόμενο μήνα θα ολοκληρωθεί η ανασκαφική έρευνα και στο εργοτάξιο Σιντριβανίου και αμέσως θα αρχίσουν και εκεί οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού. Δεσμευμένοι θα μείνουν από τις αρχαιολογικές υπηρεσίες για μεγάλο ακόμη διάστημα οι σταθμοί Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, καθώς και ο κόμβος της πλατείας Δημοκρατίας, αν και “υπάρχει επιτάχυνση των ανασκαφών και η συνεργασία με τον καθηγητή Τιβέριο έχει φέρει ορατά αποτελέσματα”, όπως είπε ο διευθυντής.
Κλείνει η Δελφών για δέκα μήνες
Στις αρχές Αυγούστου θα κλείσει η οδός Δελφών, στο τμήμα της από την Πέτρου Συνδίκα μέχρι τη Μάρκου Μπότσαρη, και θα αρχίσουν εργασίες για την κατασκευή του σταθμού Ανάληψης. Ο δρόμος θα μείνει κλειστός για διάστημα δέκα μηνών, γεγονός που προβλέπεται ότι θα εντείνει τα κυκλοφοριακά προβλήματα του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Τα έργα πολιτικού μηχανικού του σταθμού Ευκλείδη ολοκληρώθηκαν στο 100% και αρχίζουν οι αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις. Για τα εργοτάξια που πρόκειται να δημιουργηθούν ανατολικότερα δεν έχουν ακόμη περαιωθεί οι αναγκαίες απαλλοτριώσεις. Στον σταθμό Παπάφη, μετά τον συμβιβασμό που υπήρχε με τη διοίκηση του ιδρύματος για την παραχώρηση έκτασης, αναμορφώνονται οι μελέτες, για να ξεκινήσει η κατασκευή σταθμού.
Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τη Μετρό Θεσσαλονίκης ΑΕ, έχει εκτελεστεί το 36% του συνολικού έργου του μετρό.
Στα υφιστάμενα εργοτάξια του μετρό απασχολούνται 1.100 εργαζόμενοι συν τους υπερεργολάβους που αναλαμβάνουν εργασίες κατά διαστήματα.
«θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, καθώς εδώ θα γίνεται η μετεπιβίβαση» !!! ποιά μετεπιβίβαση;αφού απλά θα συνεχίζει η γραμμή προς Επτάλοφο.
ΑπάντησηΔιαγραφή